God Of War: Przysługi - spis wszystkich zadań
Aktualizacja:
W tym rozdziale poradnika przeczytasz o wszystkich przysługach w grze God of War. Przysługi to nic innego jak zadania poboczne, które na ogół wymagają od ciebie odnalezienie jakichś przedmiotów, lub pokonanie określonych wrogów.
Wiele z pobocznych misji odblokowuje się wraz z postępami w trybie fabularnym, a niektóre zadania np. Sindriego i Broka - wymagają ukończenia wcześniejszych przysług, by móc kontynuować współpracę w formie nowego zadania. W komentarzach do poszczególnych przysług znajdują się informacje o wymaganiach do ich rozpoczęcia.
- Niedokończone sprawy
- Dusza z Odzysku
- Skarb Fafnira
- Świat Ognia
- Świat Mgły
- Zadania w Niflheim
- Dowiedź swojego męstwa
- Próby w Muspelheim
- Anatomia nadziei
- Martwy Fracht
- Młot na Thora
- Niewola Otra
- Ucieczka Fafnira
- Ogień Reginna
- Wysoka Rada
- Bóg kontra królowa
- Deus Ex Malachit
- Sprawy rodzinne
- Czas leczy rany
- Niech Żyje Król
Niedokończone sprawy

Komentarz: Zadanie Niedokończone sprawy rozpoczniesz w Zapomnianych Jaskiniach (niewykluczone, że zadanie zlecą ci duchy na innych wyspach, choć my je rozpoczęliśmy w w/w regionie). Duch poprosi cię, abyś uwolnił resztę zjaw. Znajdziesz je na Wyspie Śmierci, w Żelaznej Zatoce, Krucze Klify
Nagroda: Zwykła Rękojeść, 1 szt. Wypaczonych szczątków, 1880 XP.
Dusza z Odzysku

Komentarz: Zadanie Dusza z Odzysku rozpoczniesz w Kopalniach Volundr, gdzie spotkasz Broka. Krasnolud poprosi cię, byś zdobył specjalny pierścień. Musisz wyruszyć w głąb kopalni i m.in. pokonać pożeracza dusz.
Nagroda: Rzadka rękojeść, 3290 XP.
Skarb Fafnira

Komentarz: Zadanie Skarb Fafnira zleci ci Sindri, wraz z postępami w wątku głównym. Samo zadanie ma miejsce w regionie Magazyn Fafnira. Musisz dotrzeć do starej świątyni i pokonać wielu wrogów, w tym leśnego starożytnego.
Nagroda: Rzadki Talizman, 3290 XP.
Świat Ognia

Komentarz: Pora na zadanie Świat Ognia. Musisz skompletować 4 fragmentu dysku z szyfrem Muspelheimu. Opis zdobycia fragmentów i sama kraina została opisana w innym rozdziale tego poradnika.
Nagroda: Odblokowany dostęp do Muspelheim.
Świat Mgły

Komentarz: W zadaniu Świat Mgły Musisz skompletować 4 fragmentu dysku z szyfrem Niflheim. Opis zdobycia fragmentów i sama kraina została opisana w innym rozdziale tego poradnika.
Nagroda: Odblokowany dostęp do Niflheim.
Zadania w Niflheim

Komentarz: Warsztat Ivaldiego, Ochrona Ivaldiego i Przekleństwo Ivaldiego polegają głownie na zdobywaniu ech mgły - specjalnej waluty w świecie Niflheim. Dokładny opis tej krainy i sposób pozyskiwania surowców znajdziesz w osobnym rozdziale poradnika.
Nagroda: Dużo doświadczenia, cenne przedmioty itp.
Dowiedź swojego męstwa

Komentarz: W zadaniu Dowiedź swojego męstwa musisz odkryć losy wszystkich walkirii w grze - co przekłada się na odnalezienie i pokonanie 8 poległych walkirii. Większość z nich zamknięta jest w Ukrytej Komnacie, a walki z nimi są szalenie trudne. Przeczytaj koniecznie rozdział o nich, a dowiesz się więcej konkretów.
Nagroda: Przy zabójstwie szansa na: Pancerz Walkirii, Epickie Łupy, Materiały do Ulepszeń.
Próby w Muspelheim

Komentarz: W Muspelheim czekają na ciebie miecze i wyzwania, które polegają na wygraniu potyczek w określony sposób. To na ogół dość ciężkie walki i zostały one opisany w oddzielnym rozdziale tego poradnika.
Nagrody: Za każdą nagrodę zdobędziesz sporo doświadczenia.
Anatomia nadziei

Komentarz: Zadanie Anatomia nadziei rozpoczniesz w Kanale Kamieniarza - musisz zebrać trzy kości, które znajdziesz: niedaleko Wieży Alfheimu (blisko plaży i szczeliny), w Zapomnianych Jaskiniach i Ruinach Pradawnych. Po oddaniu kości, duch cię oszuka i zjawi się Gullveig - silna zjawa, którą musisz wyeliminować.
Nagrody: Przepis na Nadbiodrnik Tyra, Ofiara dla Tyra, 1880 XP.
Martwy Fracht

Komentarz: Misję Martwy Fracht rozpoczniesz w Zapomnianych Jaskiniach. Duch poprosi cię, byś udał się na okoliczne wyspy (wskaże ich położenie na mapie) i pokonał upadłą załogę. Walki mogą być dość wymagające, więc zachowaj czujność.
Nagrody: Przepis na Kirys Tyra, Ofiara dla Tyra, 1880 XP.
Młot na Thora

Komentarz: Zadanie Młot na Thora rozpoczniesz w regionie Skalne Wodospady - musisz udać się Veidrrgardu i zniszczyć statuę Thora. Musisz celować w łańcuchy - jak zniszczysz wszystkie, statua runie - zabierz wtedy skarb z grobu ojca (bezpośrednio pod figurą) i wróć do ducha.
Nagrody: Przepis na zaginione rękawice Tyra, Ofiara dla Tyra, 1880 XP.
Niewola Otra

Komentarz: Zadanie Niewola Otra rozpoczniesz w Veidrrgardzie, gdy napotkasz smoka. Musisz zniszczyć trzy figurki, które utrzymują smoka w niewoli. Odwiedź nasz rozdział poświęcony smokom, a przeczytasz tam szczegółowe informacje.
Nagrody: Rzadkie zaklęcie, smocza łza, 615 XP.
Ucieczka Fafnira

Komentarz: Zadanie Ucieczka Fafnira rozpoczniesz w regionie "Rada Walkirii" blisko Wieży Alfheimu. W rozdziale poświęconym smokom poznasz wszystkie szczegóły.
Nagrody: Rzadkie zaklęcie, smocza łza, 615 XP.
Ogień Reginna

Komentarz: Zadanie Ogień Reginna rozpoczniesz w Konunsgard. Musisz ponownie zniszczyć trzy ołtarze, by uwolnić majestatyczną bestię. Przejdź do rozdziału o smokach, a tam dowiesz się szczegółów tej przysługi.
Nagrody: Rzadkie zaklęcie, smocza łza, 615 XP.
Wysoka Rada

Komentarz: Zadanie Wysoka Rada rozpoczniesz po dotarciu do Rady Walkirii, lub po pokonaniu któreś z nich. Musisz pokonać wszystkie osiem walkirii, zabrać ich hełmy i umieścić na tronach. Dzięki temu będziesz mógł rzucić wyzwanie Królowej Walkirii.
Nagrody: 1075 XP, 1880 XP.
Bóg kontra królowa

Komentarz: Najtrudniejsze zadanie w całej grze, czyli Bóg kontra królowa. Po pokonaniu ośmiu walkirii, możesz zmierzyć się z Królową - jest ona arcypotężna i musisz mieć najlepszy ekwipunek, by w ogóle mieć z nią szansę. Opis walk z walkiriami i z samą królową znajdziesz w osobnym rozdziale poradnika.
Nagrody: Epicka rękojeść, epickie zaklęcie, 12 szt. Stali z Asgardu, 6. Szt. Doskonałej Stali z Asgardu, 3290 XP.
Deus Ex Malachit

Komentarz: W zadaniu Deus Ex Malachit musisz udać się do Kopalni Landsudr i odszukać młot dla Broka. Czeka cię sporo zwiedzania i trochę walk, jednak zadanie jest dość prostolinijne. Nie napotkasz też cięższych wrogów, ot klasyczni przeciwnicy i trochę eksploracji.
Nagroda: Epickie zaklęcie, 3290 XP.
Sprawy rodzinne

Komentarz: W zadaniu Sprawy rodzinne musisz udać się do twierdzy Northri i poszukać specjalnej osełki dla Sindriego. Czeka cię trochę pływania łodzią, wiele walk i trochę eksploracji. Zadanie jest jednak dość prostolinijne i w złotej skrzyni pod koniec znajdziesz poszukiwany przedmiot.
Nagrody: Epickie zaklęcie, 3290 XP.
Czas leczy rany

Komentarz: Zadanie Czas leczy rany rozpoczniesz w magazynie Fafnira, gdy poznasz ducha ojca, który został zamordowany przez własnego syna. Ciąg dalszy zadania będzie kontynuowany w zadaniu "Sprawy rodzinne" - po jego ukończeniu musisz wrócić do ducha i powiedzieć mu jak skończył jego syn.
Nagrody: Epickie zaklęcie, 3290 XP.
Niech Żyje Król

Komentarz: W zadaniu Niech żyje król musisz zebrać składniki potrzebne do stworzenia legendarnego krasnoludzkiego pancerza. Zadanie ma miejsce w Konunsgard i wymaga ukończenie pozostałych przysług Sindriego i Broka. Twoim zadaniem jest skompletować trzy fragmenty klucza w regionie, wejść do twierdzy i pozyskać z ciała krasnoluda składniki. To długie zadanie, bo sama lokacja jest olbrzymia, jednak zagadki są dość proste. Po wszystkim wróć do braci i oddaj im cenne składniki, a będziesz mógł stworzyć bardzo przyzwoity pancerz.
Nagrody: Runiczny Atak - Ogień Aresa, Przepis na Krasnoludzki Pancerz, 3290 XP.
Komentarze czytelników
Czy można dostać się do Legendarnej Skrzyni w Regionie Góra (tej, gdzie trzeba użyć wichrołapu) pod ukończeniu fabuły ?
Chciałem wrócić, ale windy są już zniszczone.
Jak dostać się do trolla w Alkhain, moje przejście jest pokryte piaskiem
Czy po ukończeniu wróć na szczyt mogę tam jeszcze wrócić ?
Czesc i udalo Ci sie tam wrocic bo mam ta sama zagadke mam znaczniki informacji 6/7 sprawdzilem juz wszystkie jeszcze raz kazdy mam odkryty tylko zostalo mi sprawdzic ten nr 6, wlasnie tam gdzie sie dostaje winda na szczyt, ale nie wiem jak tam wrocic, swoja droga to niemozliwe jst zebym mial ten znacznik nie odkryty, zwlaszcza ze Ogra niszczy brame z napisami, i chyba bug gry uniemozliwi mi platynę ...
Przy drzewie gdzie jest mimir jest zejscie , ale nie moge go uzyc ...
Rzeczna przełęcz - jak pokonać draugów, którzy strzelają ognistymi kulami?
Witam. Jak można się dostać do szczeliny w lokalizacji zwłoki Thamura po ukończeniu fabuły. Podobno można wszędzie się dostać a z tą lokalizacją mam problem.
hej mam ogromny problem mianowicie chodzi o legendarna skrzynie w górze którą można zdobyć podczas misji wróć na szczyt gdy dostanie się platformą do góry,tyle że nie zdołałem zrobić jej podczas misji można tam jakoś wrócić bo niestety nie ma już platformy która była wcześniej przy ponownym wejściu na górę
Moim zdaniem to było jedno z łatwiejszych zadań w grze
Witam, mam problem z powrotem do czarnego tchnienia po ukończeniu światła Alfheimu. Ten ostatni gnijący pal (przy wieży do wejścia) cały czas pyli (mimo że jest opleciony pnączami wiedźmy). Nie mogę przez to wrócić do gry (nijak nie potrafię go obejść). Coś pominąłem czy błąd?
jest mi ktoś w stanie pomóc bo nie wiem gdzie znajduje się ostatni sklep broka na szczycie góry chciałem ukończyć grę na 100 procent ale ten sklep mi to uniemożliwia
Mam ten sam problem. Poradziłeś sobie? Jak tak to proszę o wskazówkę
Gdy pokonasz 8 valkiri idź do rady walkiri gdzie trzeba odłożyć hełmy i po odłożeniu helmow pojawia się szczelina w której jest królowa walkiri
Witam, mam problem. Staram sie wbic platyne i chcialem zamknac wszystkie szczeliny w midgardzie. Mam ukonczona fabule i jedyne co mi zostalo to zamknac ostatnia szczeline. Na calej mapie nie ma regionu ktory nie bylby ukonczony na 100% a wciaz brakuje jednej! Jest 8/9. Mial ktos taka sytuacje?
Kiedy jesteś w midgardzie musisz iść na koniec mostu świątyni i wejść przez drzwi które prowadzą w stronę góry musisz popatrzeć do góry i zobaczysz kamień światła w ktory atreus musi strzelić i wtedy pojawi się sczelina
Mam problem ponieważ ukończyłem fabułę i chciałem rozwalić wszystkie kruki Odyna, ale ostatni kruk jest za ciałem zmarłego giganta i nie mogę się dostać za jego ręke, a to ostatnie trofeum do platyny.
Witam co mam zrobić jeśli opuściłem paszczę węża ale nie zabrałem skrzynki z częścią szyfru do nilfheimu i nie mogę teraz wybudzić węża proszę o pomoc pozdrawiam
Witam. Mam problem w Alfheim. Brakuje mi jednego artefaktu i jednej legendarnej skrzyni. Schodziłem wzdłuż i wszerz co się da. Po ukończeniu fabuły nie da się tego uzyskać?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
