Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pióro dla Mróffersona | Druga wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Pióro dla Mróffersona

Wędruj cały czas w lewo (przez dwa kolejne pomieszczenia), aż dojdziesz do obrotowej sali. Maszeruj w niej w jednym kierunku, a kiedy pojawi się jajowata różowa wypukłość (taka sama, jak ta kryjąca Lincolna), kliknij ją. Tym razem wypowie się Thomas Mrófferson - potrzebujący gęsiego pióra. Istotna jest także zwinięta w rulon deklaracja, a konkretnie widoczne na niej pieczęcie: fioletowa, ciemnozielona i żółta.

Opuść obrotową salę i maszeruj cały czas w prawo (przez trzy kolejne pomieszczenia), aż dojdziesz do armaty.

Strzelanie z armaty

Kliknij żółtą pokrywę z jej boku. Pojawi się plansza zagadki, przy rozwiązaniu której trzeba wykorzystać informacje zebrane od Lincolna i Mróffersona. A zatem kliknij górną pieczęć 3x - stanie się fioletowa, środkową 1x - stanie się ciemnozielona, a dolną 4x - stanie się żółta (tak jak pieczęcie na deklaracji). Teraz kliknij górną strzałkę 2x, przesuwając fioletową pieczęć o 2 pola, środkową 3x, przesuwając zieloną pieczęć o 3 pola, a dolną 1x, przesuwając żółtą pieczęć o 1 pole - zgodnie z podpowiedzią Lincolna. Wciśnij czerwony guzik. Rozwiązanie zagadki na fotce poniżej.

Armata wystrzeli kulę, która trafi trzepoczące przed nią ptaszysko, a to upuści piórko - Pióro dla Mróffersona | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Armata wystrzeli kulę, która trafi trzepoczące przed nią ptaszysko, a to upuści piórko. Oczywiście podnieś je i zanieś Mróffersonowi (cały czas w lewo).