Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Różowy pokój i obrotowa sala

Wywinduj się macką na najwyższy poziom i przejdź na pomost po prawej. Zabraną z zielonej salki dźwignię wetknij w stojące tam ustrojstwo. Kiedy Tommy i Dziubek wylądują w wagoniku kolejki, klikaj kolejne etapy jej trasy (w prawo) wiodącej wzdłuż widocznej na ścianie linii.

Dotarłszy do ciemnego miejsca, dojedź do samego końca linii - ujawnisz trzeci obrazek (zapamiętaj go), ostatnią podpowiedź do zagadki obrazkowej - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Dotarłszy do ciemnego miejsca, dojedź do samego końca linii - ujawnisz trzeci obrazek (zapamiętaj go), ostatnią podpowiedź do zagadki obrazkowej.

Wróć tą samą trasą, a przy pomoście kliknij metalowe kółko w ścianie, przez które przechodzi linia, by wagonik ustawił się pod rurą, a ta wessała pasażerów. Znalazłszy się na pomoście, przejdź w lewo i macką zjedź dwa poziomy niżej.

Znajdziesz się w różowej salce, gdzie kliknij panel z obrazkową zagadką w ścianie (po lewej).

Zagadka obrazkowa w różowym pokoju

W pierwszym środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który psiak widział po pokonaniu pierwszego tunelu (w prześwietlonym pierwszym pomieszczeniu z okratowanym oknem). W drugim środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który psiak zobaczył po pokonaniu drugiego tunelu (w prześwietlonym pomieszczeniu z ośmiornicą). W trzecim środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który udało się bohaterom zobaczyć po przejażdżce kolejką linową. Kwadraciki da się przesuwać w pionie i poziomie. Na koniec wciśnij żółty przycisk - rozlegnie się dźwięk oznaczający otwarcie drzwi. Przykładowe rozwiązanie tej losowej zagadki na fotce poniżej.

Wejdź w otwarte przejście po lewej - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Wejdź w otwarte przejście po lewej. W obrotowej sali pociągnij za dźwignię przy wejściu i maszeruj najpierw w prawo - do momentu, kiedy metalowy bolec uderzy w guzik po prawej. Jak widzisz, na panelu w dole masz odtworzyć znajdujący się nad bolcem wzór. Bolec po prawej powoduje pojawienie się symbolu, który ma być z obu brzegów, bolec po lewej - przerywanych symboli widocznych w środku.

Kiedy pojawi się pierwszy symbol, maszeruj do samego końca w lewo (do uderzenia lewego bolca), potem zawróć nieco w prawo i ponownie skieruj się w lewo, by lewy bolec uderzył raz jeszcze. Następnie wędruj do samego końca w prawo (do uderzenia prawego bolca).

Po uzyskaniu prawidłowego wzoru (na fotce powyżej) skieruj się w lewo i wróć do różowej sali - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Po uzyskaniu prawidłowego wzoru (na fotce powyżej) skieruj się w lewo i wróć do różowej sali.

Tu kliknij różową przypominającą jajo wypukłość w ścianie - pojawi się Lincoln, który da Ci wskazówkę do jednej z zagadek. Zapamiętaj kolejność: pierwszy element 2x, drugi 3x, trzeci 1x.

Podobało się?

0

Armikrog

30 września 2015

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl