Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Różowy pokój i obrotowa sala

Wywinduj się macką na najwyższy poziom i przejdź na pomost po prawej. Zabraną z zielonej salki dźwignię wetknij w stojące tam ustrojstwo. Kiedy Tommy i Dziubek wylądują w wagoniku kolejki, klikaj kolejne etapy jej trasy (w prawo) wiodącej wzdłuż widocznej na ścianie linii.

Dotarłszy do ciemnego miejsca, dojedź do samego końca linii - ujawnisz trzeci obrazek (zapamiętaj go), ostatnią podpowiedź do zagadki obrazkowej - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Dotarłszy do ciemnego miejsca, dojedź do samego końca linii - ujawnisz trzeci obrazek (zapamiętaj go), ostatnią podpowiedź do zagadki obrazkowej.

Wróć tą samą trasą, a przy pomoście kliknij metalowe kółko w ścianie, przez które przechodzi linia, by wagonik ustawił się pod rurą, a ta wessała pasażerów. Znalazłszy się na pomoście, przejdź w lewo i macką zjedź dwa poziomy niżej.

Znajdziesz się w różowej salce, gdzie kliknij panel z obrazkową zagadką w ścianie (po lewej).

Zagadka obrazkowa w różowym pokoju

W pierwszym środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który psiak widział po pokonaniu pierwszego tunelu (w prześwietlonym pierwszym pomieszczeniu z okratowanym oknem). W drugim środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który psiak zobaczył po pokonaniu drugiego tunelu (w prześwietlonym pomieszczeniu z ośmiornicą). W trzecim środkowym kwadraciku ustaw obrazek, który udało się bohaterom zobaczyć po przejażdżce kolejką linową. Kwadraciki da się przesuwać w pionie i poziomie. Na koniec wciśnij żółty przycisk - rozlegnie się dźwięk oznaczający otwarcie drzwi. Przykładowe rozwiązanie tej losowej zagadki na fotce poniżej.

Wejdź w otwarte przejście po lewej - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Wejdź w otwarte przejście po lewej. W obrotowej sali pociągnij za dźwignię przy wejściu i maszeruj najpierw w prawo - do momentu, kiedy metalowy bolec uderzy w guzik po prawej. Jak widzisz, na panelu w dole masz odtworzyć znajdujący się nad bolcem wzór. Bolec po prawej powoduje pojawienie się symbolu, który ma być z obu brzegów, bolec po lewej - przerywanych symboli widocznych w środku.

Kiedy pojawi się pierwszy symbol, maszeruj do samego końca w lewo (do uderzenia lewego bolca), potem zawróć nieco w prawo i ponownie skieruj się w lewo, by lewy bolec uderzył raz jeszcze. Następnie wędruj do samego końca w prawo (do uderzenia prawego bolca).

Po uzyskaniu prawidłowego wzoru (na fotce powyżej) skieruj się w lewo i wróć do różowej sali - Różowy pokój i obrotowa sala | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Po uzyskaniu prawidłowego wzoru (na fotce powyżej) skieruj się w lewo i wróć do różowej sali.

Tu kliknij różową przypominającą jajo wypukłość w ścianie - pojawi się Lincoln, który da Ci wskazówkę do jednej z zagadek. Zapamiętaj kolejność: pierwszy element 2x, drugi 3x, trzeci 1x.