Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Śródziemie: Cień Mordoru szczegółowo omawia jej najważniejsze elementy a także ma do zaoferowania rozbudowany opis przejścia wszystkich dostępnych w niej zadań (głównych i dodatkowych). Całość powinna okazać się bardzo pomocna w odkryciu wszystkich atrakcji gry studia Monolith Productions, w rozprawieniu się z najtrudniejszymi przeciwnikami i w odnalezieniu najlepiej ukrytych skarbów. Początkowe rozdziały niniejszego poradnika koncentrują się na omówieniu najistotniejszych kwestii związanych z walką wręcz, walką dystansową, działaniem z ukrycia oraz eksploracją świata gry. Nieco dalej znajduje się rozbudowany rozdział związany z armią Saurona (system Nemezis), czyli z jednym z unikalnych elementów opisywanej produkcji. W rozdziale tym znalazły się informacje i podpowiedzi między innymi na temat odkrywania członków armii, poznawania ich słabości i mocnych stron, ich rozwoju i awansów, ich aktywności niezależnej od poczynań gracza, a także nagród wynikających z tytułu ich eliminacji (bardzo cenne runy). Kolejny duży rozdział poradnika skupia się na temacie głównego bohatera, kompleksowo omawiając rozwój postaci Taliona. W rozdziale tym zamieszczone zostały przede wszystkim informacje na temat zasad odblokowywania nowych umiejętności, atrybutów oraz ulepszania posiadanych broni (miecz, łuk, sztylet). Zdecydowanie najwięcej miejsca w poradniku zajmują strony związane z opisami przejścia wszystkich dostępnych misji. Mowa tu przede wszystkim o 20 zadaniach głównego wątku fabularnego gry, aczkolwiek w poradniku nie zabrakło też omówień pobocznych misji związanych z ludnością cywilną i różnymi odmianami broni. W końcowej części poradnika można odnaleźć rozdział dotyczący odnajdywania sekretów. Wzbogacony on został mapami dostępnych lokacji, pomocnymi w szybkim lokalizowaniu skarbów. Poradnik zamykają strony związane z zaliczaniem dodatkowych wyzwań oraz odblokowywaniem osiągnięć. Śródziemie: Cień Mordoru jest przygodową grą akcji osadzoną w świecie Władcy Pierścieni. W trakcie rozgrywki sterujemy zwiadowcą Talionem, który po śmierci z nieokreślonych przyczyn powróćił do świata żywych i szuka teraz zemsty na tych, którzy zamordowali jego rodzinę.

Zawartość poradnika do gry Śródziemie: Cień Mordoru - Środziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Śródziemie: Cień Mordoru:

  • Garść porad na temat prowadzenia walk, działania z ukrycia oraz eksploracji wirtualnego Śródziemia;
  • Omówienie mechaniki rozgrywki związanej z systemem Nemezis, czyli z armią Saurona (poznawanie jej członków, ich aktywność w świecie gry, sposoby ich eliminacji i związane z tym nagrody);
  • Informacje na temat rozwoju głównego bohatera (umiejętności, atrybuty) oraz ulepszania używanych przez niego broni;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich misji głównego wątku fabularnego gry;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych zadań (pomaganie cywilom, misje związane z wykorzystywaniem broni);
  • Zestawienia dostępnych sekretów (znajdziek) z wysokiej jakości mapami z zaznaczonymi miejscami ich ukrycia;
  • Informacje na temat zaliczania dodatkowych wyzwań;
  • Lista osiągnięć wraz z podpowiedziami jak je zdobywać.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 135, ilustracje: 433 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 10.

Popularne strony w Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
07.10.2014 01:18
odpowiedz
AlienShooter
123
Generał

Niekoniecznie kapitan "zabity" przez nas może umrzeć, dwa razy zdarzyło mi się, że stoczyłem z nimi ponowną walkę. Zapewne dzieje się to gdy klasycznie go pokonamy, jeżeli przy finiszerze nie straci głowy, to są szanse, że go "postawią na nogi" z powrotem :) Dodatkowo każdy Ork jest w stanie nam dostarczyć informacje o kapitanie/wodzu, różnica polega na tym, że takie najzwyklejsze mięso armatnie zdradzi nam jego tożsamość i położenie. Informacje na jego temat jak z nim walczyć uzyskiwać musimy już od tych oznaczonych na zielono.

07.10.2014 10:29
odpowiedz
Stranger.
135
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

mik999 --> Dzięki.
JaspeR90k --> Jaskinie to imo dobry pomysł, pokręć się przy wejściu do jednej z nich i bądź gotowy do użycia łuku. No i bardzo pomaga alternatywny tryb widzenia, dzięki któremu łatwo je dostrzec.
AlienShooter --> Dzięki. Będziemy jeszcze oczywiście modyfikowali i poprawiali rozdział o armii Saurona.

07.10.2014 15:10
😈
odpowiedz
LubieAssassinaAty
1
Junior

lol ta gra jest superHruper

07.10.2014 18:23
odpowiedz
ganjalf18
12
Legionista

Co do kapitanów zgadza się, sam musiałem jednego ubić 4 razy, za pierwszym razem miał bliznę, potem białą twarz i na końcu niebieskie oczy :P
Dopiero gdy odciąłem mu głowę problem został rozwiązany, ale może spowodowane to jest tym, że gdy zabijemy orka krzątamy się dalej po Śródziemiu, być może trzeba przyśpieszyć czas, aby któryś z orków zdążył zastąpić kapitana.
Tak w ogóle spotkałem się ze śmieszną rzeczą, raz złapałem orka i wysłałem pogróżkę do innego, po czym gdy spotkałem go znowu, wyleciał mi z tekstem "Przecież już Cie raz zabiłem". : )

11.10.2014 20:43
13.10.2014 14:48
odpowiedz
janobano
9
Junior

Gra super, ale dwa dni i koniec :) Pozostawiła też pewien niesmak - wykonanie wszystkich misji legendarnych na bronie jedynie polepsza ich wizualną stronę, odkrycie wszystkich artefaktów nie wiąże się z niczym pożytecznym, podobnie z tymi runami - ot, moriopodobny rysunek i kawałek wierszyka... znowu bez praktycznych konsekwencji dla naszego wojownika. Na tych elementach się trochę zawiodłem - spodziewałem się choćby jakiś fajnych cutscenek lub elitarnych runów w zamian za bieganie i szukanie tego wszystkiego... ale sama mechanika gry wspaniała, jak do tej pory to dla mnie najlepsza z gier osadzonych w świecie LOTR.

16.10.2014 02:12
odpowiedz
AdWolf
4
Junior

Runy można sprzedawać za monety

16.10.2014 09:46
odpowiedz
antoniusz_zloty
11
Legionista

Jak mozna zdobyc rune 25 lv?

16.10.2014 13:37
odpowiedz
Stranger.
135
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

AdWolf --> Tak, wiem. Dodamy o tym informację przy okazji aktualizowania rozdziału o armii Saurona.

16.10.2014 17:42
odpowiedz
1 odpowiedź
Lateralus
73
Last Of The Wilds

Jakiś sposób na pokonanie kapitana, którego nie ranią techniki bojowe, jest szermierzem, potworobójcą, odporny na dystans i ogień, nie ranią go ataki z ukrycia?

Taki mi sie dziad trafił, fabuła dawno skończona, i postać maksymalnie rozwinięta. Nie idzie go ubić... znaczy może ja nie wiem jaki jest sposób....

16.10.2014 18:52
odpowiedz
antoniusz_zloty
11
Legionista

??

16.10.2014 21:14
odpowiedz
szakal661
2
Junior

Wszystko zrobiłem jak zawsze w x360ce a tu nic , gra nie widzi pada. W google nic nie znalazłem co by mogło pomóc , jakieś porady??

17.10.2014 08:46
odpowiedz
antoniusz_zloty
11
Legionista

Runa 25 lv wie ktos jak zdobyć ?

17.10.2014 17:25
odpowiedz
GhostRaider
51
Pretorianin

Gram na padzie od xbone i działa bez zarzutu. Co do gry, to świetna, ale mam dziwny problem. Przejąłem już kontrolę nad czterema wodzami, piąty leży ubity i żaden nie chce wskoczyć na jego miejsce. Miał ktoś taki problem?

17.10.2014 17:29
odpowiedz
Shasiu
19
Konsul

Być może nie zginął i wróci za jakiś czas, miałem tak z kilkoma kapitanami.

17.10.2014 17:31
odpowiedz
GhostRaider
51
Pretorianin

Tylko, że to miejsce z trupem wisi już kupę czasu gry. Wykonałem w tym czasie masę innych rzeczy, kilka razy mnie ubili i nadal nic.

17.10.2014 18:59
odpowiedz
Stranger.
135
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

GhostRaider --> A próbowałeś przyśpieszyć upływ czasu po wejściu w interakcję z jedną z wież kuźni?

17.10.2014 19:18
odpowiedz
Shasiu
19
Konsul

To może spróbuj przejąć jakiegoś kapitana innego i wyślij go na miejsce tego trupa.

17.10.2014 20:04
odpowiedz
GhostRaider
51
Pretorianin

Problem rozwiązany. Musiałem udać się na drugą (pierwszą) mapę. Po powrocie puste miejsce zajął jakiś brzydal ;) Ale dzięki za propozycje. Pozdrawiam.

18.10.2014 07:56
odpowiedz
antoniusz_zloty
11
Legionista

To wie ktos jak wbic 25 lv rune??????????!!!!!!!!!!!!!!

19.10.2014 09:52
odpowiedz
mikael0882
10
Legionista

Gdzie znaleźć tą paskude królową ghuli?

19.10.2014 16:11
odpowiedz
antoniusz_zloty
11
Legionista

Czyli nikt niewie?

19.10.2014 20:16
odpowiedz
Shasiu
19
Konsul

Musisz zabić wszystkie grupy ghuli i się pojawi na końcu jaskini.

23.10.2014 00:00
odpowiedz
yadin
100
Legend

Branża gier zdecydowanie za rzadko eksploatuje świat Śródziemia. Gdyby robiono to częściej, prawdopodobnie mielibyśmy więcej tak dobrych gier jak Śródziemie: Cień Mordoru.

05.01.2015 22:40
odpowiedz
DOMIN11111111
1
Junior

Hej mam duży problem. Misja Jedna prawda - nie mogę w żaden sposób zwiać z jaskini. Nie działa odblokowana nowa umiejętność mroczny cios, nie mogę wykonać ruchu. To samo tyczy się walki z wodzem mam misje by zabić brutalnie. Robię a i tak nie zalicza zadania. Próbowałem już wielu rzeczy po kilka razy i nadal to samo. Coś robię źle czy o czymś zapomniałem. Proszę o pomoc z góry dzięki :)

11.01.2015 19:43
odpowiedz
matrixpepito
2
Junior

DOMIN11111111 --> Misja jedyna prawda : jeżeli grasz na kompie to przytrzymuj prawoklik (celuj z łuku) i strzelaj w ghule ale nie lewoklikiem tylko X -em. Brutalne zabójstwo robisz przytrzymując shift i w momęcie kiedy wódz ma "czerwoną obramówkę " wciskasz prawoklik. (pamiętaj o czerwonej obramówce , bo inaczej przełączy cię na celowanie z łuku.)

14.01.2015 17:49
odpowiedz
bad_santa
27
Legionista

antoniusz_zloty - Wytrenuj Orka na 20 lvl(max, najlepiej twojego sluge) i ubij go powinna wypasc runka 25lvl.

08.02.2015 20:46
odpowiedz
Xerxex
6
Legionista

Witam mam premie w jednej misji żeby ściągnąć z wieży wrogów dokładnie dwóch ale nie wiem jak to zrobić. Gdy przywoluje jednego to nie mam opcji ściągnij tylko gdy on podchodzi to mnie widzi i wali noga we mnie zeby mnie strącic. Podpowie ktos jak to zrobic. Dzieki

02.06.2015 17:24
odpowiedz
gradziel
7
Legionista

może się przyda jak ktoś się zatknie - każdy odcinek (od piątego) to osobna misja z wątku głownego

https://www.youtube.com/playlist?list=PLiciiz6C1mbnUz3QwGpOzKun5G_L1oDtt

27.12.2015 10:22
odpowiedz
sitom
1
Junior

Lateralus wyślij na niego najsilniejszego wodza najlepiej z toporkami.Ja też miałem takiego gościa

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-31 - 290939Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-31 - 290938Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-31 - 290937Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289688Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289687Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289686Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289685Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289684Śródziemie: Cień Mordoru - screen - 2014-10-01 - 289683