Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 13 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Zlecenie nr 13 - Bolthorn Wanderer

SAMOCHÓD: Bolthorn Wanderer

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień lub napraw wszystkie popsute części (Replace or repair all worn out parts)
  2. Wymień olej (Replace oil)

WYNAGRODZENIE: 10000 USD

CZĘŚCI:

  • Tylny tłumik (Offroad Rear Muffler) - 450 USD
  • Sprężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 150 USD
  • Rura wydechowa tylna (Exhaust Pipe A V6) - 200 USD
  • Sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Front) - 240 USD
  • Amortyzator (Shock Abs. Offroad) - 150 USD
  • Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing) - 500 USD
  • Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Fritction Plate) - 100 USD
  • Tarcza dociskowa sprzęgła (Clutch Pressure Plate) - 300 USD
  • Moduł zapłonowy (Ignition Module) - 750 USD
  • Świeca zapłonowa (Spark Plug) - 30 USD
  • Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
  • Pompa wodna (Water Pump) - 300 USD
  • Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - 150 USD
  • Filtr oleju (Oil Filter) - 80 USD
  • Filtr paliwa (Fuel Filter) - 50 USD
  • Koło (Bolthorn Wanderer Wheel) - 100 USD
  • Tarcza hamulcowa x3 (Brake Disc) - 600 USD
  • Zacisk hamulca x2 (Brake Caliper) - 400 USD
  • Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju: ok. 10 USD

Twój klient wrócił z tygodniowego offroadu - co prawda jego samochód nadal działa, ale problemów z nim jest co nie miara. Twoim zadaniem jest naprawa wszystkich zepsutych części, a na deser - wymiana oleju. Standardowo rozpocznij pracę od przeprowadzenia testu silnika (OBD Link), testu diagnostycznego (Path Test) i jazdy testowej (Test Drive). Działanie rozpocznij od odkręcenia wszystkich czterech kół (Bolthorn Wanderer Wheel) - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i unieś samochód. Przejdź na tył samochodu (Undercarriage - inspect) i odkręć tylny tłumik (Offroad Rear Muffler), przy okazji zakupując nowy egzemplarz do wymiany. Następnie:

  1. Odkręć obydwie tylne sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zakup jeden nowy egzemplarz do wymiany.
  2. Odkręć obydwa tylne amortyzatory (Shock Abs. Offroad).
  3. Zdemontuj popsutą tylną oś (Rear Axle).
  4. Odkręć tylny wał napędowy (Rear Drive Shaft Offroad).
  5. Odkręć rurę wydechową tylną (Exhaust Pipe A V6) i zakup nowy egzemplarz.
Tu chyba przyda się dobry wulkanizator! - Zlecenie nr 13 - Bolthorn Wanderer - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Tu chyba przyda się dobry wulkanizator!

Przenieś się na przód samochodu i zajmij się demontażem frontu:

  1. Odkręć obydwie przednie sprężyny zawieszenia (Suspension Spring Front) i zakup jedną nową.
  2. Odkręć obydwa przednie amortyzatory (Shock Abs. Offroad) i zakup jeden nowy.
  3. Zdemontuj przednią oś (Front Axle).
  4. Odkręć przedni wał napędowy (Front Drive Shaft Offroad).

Opuść samochód za pomocą podnośnika i zajrzyj pod maskę (Engine - inspect):

  1. Zdemontuj rozrusznik (Starter V6).
  2. Zdemontuj skrzynię biegów (Offroad Gearbox).
  3. Zdejmij łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
  4. Zdejmij tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
  5. Zdemontuj tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate) - zakup nowy egzemplarz i zamontuj.
  6. Załóż nowe łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
  7. Załóż nową tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
  8. Zamontuj skrzynię biegów (Offroad Gearbox).
  9. Zamontuj rozrusznik (Starter V6).

Pora zajrzeć na powierzchnię silnika - po jego lewej stronie do wymiany nadaje się moduł zapłonowy (Ignition Module) i jedna ze świec zapłonowych (Spark Plug). Zdemontuj przewody zapłonowe (Igntition Wires V6 Front) i wymień popsute części. Po drugiej stronie do wymiany z kolei kwalifikują się dwie świece zapłonowe.

Pora na rozrząd - do wymiany pasek rozrządu (Timing Belt V6), pompa wodna (Water Pump) i napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner):

  1. Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
  2. Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  3. Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6).
  4. Zdejmij pompę wodną (Water Pump) i zastąp ją nowym egzemplarzem.
  5. Załóż nowy pasek rozrządu (Timing Belt V6).
  6. Załóż nowy napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
  7. Załóż pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Strach jeździć... - Zlecenie nr 13 - Bolthorn Wanderer - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Strach jeździć...

Do wymiany kwalifikuje się także filtr oleju (Oil Filter):

  1. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  2. Zdejmij nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
  3. Wyjmij filtr oleju (Oil Filter).
  4. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  5. Wsadź nowy filtr oleju (Oil Filter).
  6. Załóż nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).

Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect). Zamontuj przedni wał napędowy (Front Drive Shaft Offroad), następnie nową przednią oś (Front Axle) oraz sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Front) i amortyzator (Shock Abs. Offroad) po lewej stronie przedniego zawieszenia.

Przenieś się na tył:

  1. Zamontuj tylny wał napędowy (Rear Drive Shaft Offroad).
  2. Zakręć nową rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  3. Zamontuj nowy tylny tłumik (Offroad Rear Muffler).
  4. Zamontuj nową tylną oś (Rear Axle).

Skompletuj tylne podwozie, montując także zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear). Wymień także filtr paliwa (Fuel Filter) znajdujący się na baku i opuść samochód na koła.

Zakup nowy egzemplarz koła (Bolthorn Wanderer Wheel) i przystąp do naprawy poszczególnych części. Zacznij o lewego przedniego koła - do wymiany jest tarcza hamulcowa (Brake Disc):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Bolthorn Wanderer Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  5. Zdejmij klocki hamulcowe (Brake Pad).
  6. Zdemontuj tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  7. Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
  8. Załóż zacisk hamulca (Brake Caliper).
  9. Załóż koło (Bolthorn Wanderer Wheel).

Powtórz tę operację przy lewym tylnym kole. Prawe tylne koło - tam do wymiany kwalifikuje się zacisk hamulca (Brake Caliper) i tarcza hamulcowa (Brake Disc):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Bolthorn Wanderer Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
  5. Zdejmij klocki hamulcowe (Brake Pad).
  6. Zdemontuj tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
  7. Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
  8. Załóż nowy zacisk hamulca (Brake Caliper).
  9. Załóż koło (Bolthorn Wanderer Wheel).

Na koniec prawe przednie koło i konieczność wymiany zacisku hamulca (Brake Caliper):

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć koło (Bolthorn Wanderer Wheel).
  4. Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper) i zamontuj nowy egzemplarz.
  5. Załóż koło (Bolthorn Wanderer Wheel).

Na sam koniec - wymiana oleju:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter).
  2. Wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
  3. Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
  4. Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
  5. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  6. Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
  7. Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
  8. Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.

Uff! Koniec!