Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 61 - Sceo LC500
Aktualizacja:
Zlecenie nr 61 - Sceo LC500
SAMOCHÓD: Sceo LC500
ELEMENTY ZLECENIA:
- Napraw lub wymień wszystkie popsute części (Repair or replace worn out parts)
WYNAGRODZENIE: 6500 USD
CZĘŚCI:
- 2x gumowa tuleja (Rubber Bushing) - 220 USD
- Wahacz poprzeczny lewy (Suspension Arm Front-Left) - 300 USD
- 2x zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 200 USD
- Tylny amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
- Prawy tylny wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A) - 500 USD
- Tylna sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear ) - 150 USD
- 2x tarcza hamulcowa (Brake Disc) - 400 USD
- 2x klocek hamulcowy (Brake Pad) - 100 USD
- Zacisk hamulca (Brake Caliper) - 400 USD
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) - 1300 USD
- Lewy tylni tłumik (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6) - 220 USD
- Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju ok. 10 USD
Twój klient po kilku próbach samodzielnego naprawiania doszedł do wniosku, że najlepiej oddać sprawę w ręce zawodowego mechanika tym bardziej, że stan techniczny pojazdu cały czas się pogarszał. Kierowca doprowadził swój samochód do ruiny - czeka nas wyjątkowo długie i żmudne popołudnie w garażu. Przeprowadź wszystkie konieczne testy (OBD Test, Test Drive, Diagnostic Path Test) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Pora zacząć zabawę:
PRZÓD ZAWIESZENIA:
Do naprawy kwalifikuje się:
- Lewa i prawa gumowa tuleja (Rubber Bushing)
- Wahacz poprzeczny lewy (Suspension Arm Front-Left)
- Lewy i prawy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod)
Zakup wszystkie części i przystąp do wymiany:
Drążki kierownicze:
- Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
- Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
- Odkręć lewe koło (Sceo LX500 Wheel).
- Zdejmij zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
- Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
- Załóż nowy zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
- Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).
Powtórz operację na prawym kole.

Wahacz i tuleje:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect)
- Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w lewym wahaczu.
- Zdemontuj lewy wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Left) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź gumową tuleję (Rubber Bushing) na swoje miejsce.
- Wyjmij gumową tuleję (Rubber Bushing) znajdującą się w prawym wahaczu i zastąp ją nowym egzemplarzem.
TYŁ ZAWIESZENIA:
Do naprawy kwalifikuje się:
- Prawy amortyzator (Shock Absorber Rear)
- Prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right)
- Prawa sprężyna zawieszenia (Suspension Spring Rear)
- Prawa gumowa tuleja (Rubber Bushing)
- Prawa i lewa tarcza hamulcowa (Brake Disc)
- Prawe klocki hamulcowe (Brake Pad)
- Lewy zacisk hamulca (Brake Caliper)
Zakup wszystkie części i przystąp do wymiany
Amortyzator, wahacz poprzeczny prawy, sprężyna zawieszenia:
- Zdemontuj amortyzator znajdujący się przy prawym kole samochodu (Shock Absorber Rear).
- Zdemontuj prawy tylny tłumik (Muffler V6 Rear-Right)
- Zdemontuj prawy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
- Wyjmij zużytą sprężynę zawieszenia (Suspension Spring Rear) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Wsadź nowy wahacz poprzeczny (Suspension Arm Rear-Right A).
- Zamontuj nowy amortyzator (Shock Absorber Rear).
Gumowa tuleja:
- Zlokalizuj piastę (Wheel Hub) zlokalizowaną przy prawym kole samochodu.
- Wyjmij zużytą gumową tuleję (Rubber Bushing) i zamontuj nową.
Prawe tylne koło (tarcza hamulcowa, klocki hamulcowe):
- Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
- Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
- Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
- Zdejmij tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż dwa nowe klocki hamulcowe (Brake Pads).
- Załóż zacisk hamulca (Brake Caliper).
- Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).
Prawe tylne koło (tarcza hamulcowa, zacisk hamulca):
- Odkręć prawe koło (Sceo LX500 Wheel).
- Zdejmij zacisk hamulca (Brake Caliper).
- Zdejmij obydwa klocki hamulcowe (Brake Pad).
- Zdejmij tarczę hamulcową (Brake Disc) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Załóż klocki hamulcowe (Brake Pads).
- Załóż nowy zacisk hamulca (Brake Caliper).
- Załóż koło (Sceo LX500 Wheel).

UKŁAD WYDECHOWY:
Tutaj do zmiany kwalifikują się:
- Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6)
- Lewy tylni tłumik (Muffler V6 Rear-Left)
Zakup części i przystąp do wymiany:
Kolektor wydechowy, lewy tłumik:
- Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
- Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
- Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
- Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
- Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
- Zamontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
- Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
- Zamontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
- Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
UKŁAD ROZRZĄDU:
Do wymiany nadaje się:
- Pasek rozrządu (Timing Belt V6)
Zakup element i przeprowadź wymianę części:
- Zdejmij pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
- Zdejmij napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Zdejmij pasek rozrządu (Timing Belt V6) i zastąp go nowym egzemplarzem.
- Załóż napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner).
- Załóż pasek napędowy (Serpentine Belt V6).
Ostatni punkt remontu to wymiana oleju:
- Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect).
- Odnajdź miskę olejową (Oil Pan V6) ulokowaną na spodzie silnika.
- Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
- Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
- Zdejmij pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).
- Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
- Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
- Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.
- Załóż pokrywę silnika (Plastic engine Cover V6).
- Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
- Car Mechanic Simulator 2014: Poradnik do gry
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenia - Trzeci garaż
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 44 - Revton Van
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 45 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 46 - Vulcan Family
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 47 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 48 - Revton Van
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 49 - Olsen Grand
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 50 - Revton Wind
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 51 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 52 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 53 - Grand Olsen
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 54 - Genesis Town
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 55 - Vulcan Family
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 56 - Revton Wind
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 57 - Vulcan Family
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 58 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 59 - Olsen Grand
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 60 - Aisan Cougar
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 61 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 62 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 63 - Genesis Town
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 64 - Revton Van
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 65 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 66 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 67 - Olsen Grand
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 68 - Revton Wind
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 69 - Olsen Grand
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 70 - Aisan Cougar
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 71 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 72 - Vulcan Spectre
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 73 - Genesis Town
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 74 - Olsen Grand
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 75 - Sceo LC500
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 76 - Reddot Town
- Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenia - Trzeci garaż
- Car Mechanic Simulator 2014: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
maxor najlepszy Junior
W poradniku jest błąd. Przy wymianie oleju nie trzeba płacić 100 USD za czyszczenie podłogi wystarczy użyć pojemnika z olejem (czerwony zbiornik na kółkach) i podstawić go pod spód samochodu (trzeba dobrze wymierzyć). Dodatkowo nie pokrywają się polskie nazwy z oficjalną polską wersją językową.
zanonimizowany1004825 Junior
Dokładnie. Po co tracić pieniądze na czyszczenie? I chciałbym aby zostały poprawione polskie nazwy części :)
xpiotr Junior
Wymieniłem wszystkie części w tym aucie na nowe. Wszystkie które można wymienić i nic nie mogę skończyć tego zadania:( Pomocy!
zanonimizowany1074391 Junior
Mam ten sam problem, wykręciłem z samochodu WSZYSTKIE części i nie dało to efektu. :( Proszę o pomoc
lexus86 Junior
Ja też miałem kilka razy taki problem, niestety trzeba zrestować zlecenie i zacząć od nowa, to chyba błąd gry - ma tendencje że jeśli zrobimy coś nie po myśli gry tylko zakombinujemy, to nie odhacza nam na liście.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
