Car Mechanic Simulator 2014: Zlecenie nr 8 - Genesis Town

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zlecenie nr 8 - Genesis Town

SAMOCHÓD: Genesis Town

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Napraw zawieszenie (Fix the suspension)
  2. Wymień wszystkie filtry (Replace all filters)
  3. Wymień olej (Replace oil)

WYNAGRODZENIE: 3000 USD

CZĘŚCI:

  1. 3 gumowe tuleje (Rubber Bushing) - 330 USD
  2. Amortyzator (Shock Absorber Rear) - 100 USD
  3. Wahacz poprzeczny tylny (Suspension Arm Rear-Left A) - 500 USD
  4. Sprzężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear) - 150 USD
  5. Przedni lewy mortyzator (Shock Abs. A Front-Left) - 150 USD
  6. Lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left) - 100 USD
  7. Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod) - 100 USD
  8. Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod) - 150 USD
  9. Przedni prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Right) - 150 USD
  10. Wahacz poprzeczny przedni (Suspension Arm Front-Right) - 300 USD
  11. Wymiana oleju - 100 USD + koszt nowego oleju: ok. 10 USD
  12. Filtr oleju (Oil filter) - 50 USD
  13. Filtr paliwa (Fuel Filter) - 50 USD
  14. Filtr powietrza (Air Filter) - 35 USD

Klient narzeka na głośne odgłosy wydobywające się z zawieszenia. Twoim zadaniem jest sprawdzenie, co się dzieje, jak również wymiana wszystkich filtrów oraz oleju. Zacznij od testu diagnostycznego (Path Test) - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i włącz podgląd stanu poszczególnych części (Show parts conditions).

Demontaż tylnego amortyzatora jest prosty - to kwestia odkręcenia jednej śrubki. - Zlecenie nr 8 - Genesis Town - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Demontaż tylnego amortyzatora jest prosty - to kwestia odkręcenia jednej śrubki.

Zacznij od tyłu podwozia, gdzie pierwszymi rzeczami do wymiany są gumowe tuleje (Rubber Bushing) umieszczone po bokach. Zdemontuj je i załóż nowo zakupione egzemplarze. Kolejną częścią przeznaczoną do wymiany jest amortyzator (Shock Absorber Rear) umieszczony przy prawym tylnym kole - również zajmij się jego demontażem i założeniem nowego egzemplarza.

Następnie przenieś się w okolice lewego tylnego koła - tam na wymianę czeka wahacz poprzeczny tylny (Suspension Arm Rear-Left A) oraz sprężyna tylna zawieszenia (Suspension Spring Rear). Odkręć obie części w podanej kolejności i zamontuj nowe egzemplarze.

Tył zakończony - pora zatem przejść na przód samochodu - wejdź w tryb widoku przedniego podwozia (Engine - inspect) - zobaczysz, iż problemy stwarzają elementy zawieszenia przy obydwu przednich kołach. Na początku opuść samochód na powierzchnię i zdemontuj obydwa przednie koła (Genesis Town Wheel). Pozostań przy lewym przednim kole - tam do wymiany nadaje się amortyzator (Shock Abs. A Front-Left) i lewy stabilizator (Sway Bar End Link Left) - odkręć obydwie części i wymień na nowe, a następnie zakręć koło (Genesis Town Wheel).

Następnie przenieś się w okolice prawego koła - tutaj również roboty nie brakuje. Do wymiany nadają się:

  1. Zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod)
  2. Wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod)
  3. Przedni prawy amortyzator (Shock Abs. A Front-Right)

Napraw więc te części:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć zewnętrzny drążek kierowniczy (Outer Tie Rod).
  4. Odkręć wewnętrzny drążek kierowniczy (Inner Tie Rod).
  5. Zdejmij prawy stabilizator (Sway Bar End Link Left).
  6. Odkręć amortyzator (Shock Abs. A Front-Right).

Wymień wszystkie części na nowe (za wyjątkiem stabilizatora), skompletuj wszystkie elementy i załóż koło - następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter), przechodząc do widoku przedniego podwozia (Engine - inspect) - tym razem musisz zająć się zniszczoną tuleją (Rubber Bushing) oraz przednim wahaczem poprzecznym prawym (Suspension Arm Front-Right). Zakup nowe elementy i wymień je.

Teraz przystąp do kolejnych zadań, na początek zajmij się wymianą oleju. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect). Następnie:

  1. Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
  2. Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
  3. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  4. Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
  5. Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
  6. Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.

Następnym krokiem jest wymiana filtra oleju:

  1. Podnieś maskę (Hood) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Zdejmij nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).
  4. Wyjmij filtr oleju (Oil Filter).
  5. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  6. Wsadź nowy filtr oleju (Oil Filter).
  7. Załóż nasadkę filtra olejowego (Oil Filter Cap).

Teraz zajmij się filtrem paliwa:

  1. Podnieś samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do trybu widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odnajdź filtr paliwa (Fuel Filter) na baku i zdejmij go.
  4. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  5. Załóż nowy filtr paliwa (Fuel Filter).

Na koniec został Ci filtr powietrza - opuść samochód i zajmij się jego wymianą:

  1. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  2. Zdejmij rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).
  3. Zdejmij przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
  4. Zdejmij pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
  5. Wyjmij zużyty filtr powietrza (Air Filter).
  6. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  7. Załóż nowy filtr powietrza (Air Filter).
  8. Załóż pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
  9. Załóż przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
  10. Załóż rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).

Uff, nie było łatwo, ale dotarliśmy do końca!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2014-03-31
01:22

maxor najlepszy Junior

W poradniku jest błąd. Przy wymianie oleju nie trzeba płacić 100 USD za czyszczenie podłogi wystarczy użyć pojemnika z olejem (czerwony zbiornik na kółkach) i podstawić go pod spód samochodu (trzeba dobrze wymierzyć). Dodatkowo nie pokrywają się polskie nazwy z oficjalną polską wersją językową.

Komentarz: maxor najlepszy
2014-06-11
19:10

zanonimizowany1004825 Junior

Dokładnie. Po co tracić pieniądze na czyszczenie? I chciałbym aby zostały poprawione polskie nazwy części :)

Komentarz: zanonimizowany1004825
2014-11-19
16:40

xpiotr Junior

Wymieniłem wszystkie części w tym aucie na nowe. Wszystkie które można wymienić i nic nie mogę skończyć tego zadania:( Pomocy!

Komentarz: xpiotr
2015-02-27
18:27

zanonimizowany1074391 Junior

Mam ten sam problem, wykręciłem z samochodu WSZYSTKIE części i nie dało to efektu. :( Proszę o pomoc

Komentarz: zanonimizowany1074391
2015-03-04
22:22

lexus86 Junior

Ja też miałem kilka razy taki problem, niestety trzeba zrestować zlecenie i zacząć od nowa, to chyba błąd gry - ma tendencje że jeśli zrobimy coś nie po myśli gry tylko zakombinujemy, to nie odhacza nam na liście.

Komentarz: lexus86

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl