Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Europa Universalis 4 - poradnik do gry

Europa Universalis 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Europa Universalis 4: Budynki - Budżet Europa Universalis IV poradnik, porady

Budynki

Można wybudować tylko jeden typ budynków specjalnych w danej prowincji. - Europa Universalis 4: Budynki - Budżet - Europa Universalis IV - poradnik do gry
Można wybudować tylko jeden typ budynków specjalnych w danej prowincji.

W grze istnieją cztery typy budynków - budynki zwykłe, specjalne, unikalne oraz manufaktury. Budynki zwykłe można wybudować wszystkie w każdej prowincji. Podzielone są na sześć kategorii - Government, Army, Navy, Production, Trade i Fort, po cztery budynki w każdej sekcji. Budynki specjalne to dwa dodatkowe ulepszenia dla budynków zwykłych. W jednej prowincji można wybudować tylko jeden typ budynków specjalnych, tak więc jeśli w jednej prowincji wybudujesz arsenał z działu Army, to nie będziesz mógł już wybudować np. poczty z działu Trade.

Budynki unikalne z kolei mogą być wybudowane tylko raz na całej mapie. Manufaktury natomiast mogą być wybudowane po jednej w każdej prowincji.

Stawiając budynki myśl przyszłościowo, tak by świeżo wybudowanej manufaktury zaraz nie stracić w wojnie. W pierwszej kolejności rozwijaj najbogatsze prowincję będące z dala od granicy.

Budynki zwykłe

Czas budowy wszystkich budynków wynosi 12 miesięcy. Można budować tylko po jednym w jednej prowincji i tylko po kolei (nie można wybudować sądu, jeśli nie ma świątyni). Wszystkie efekty tych budynków odnoszą się tylko do prowincji, w której są wybudowane.

Government

Temple

Wymagania - 5 poziom technologii administracyjnej. 10 AMP. 50 dukatów.

Zwiększa bazowy poziom podatków o 1

Courthouse

Wymagania - 8 poziom technologii administracyjnej. 10 AMP. 75 dukatów.

Zmniejsza ryzyko buntu o 1

Spy Agency

Wymagania - 11 poziom technologii adm. 10 AMP. 100 dukatów.

Ochrona przed szpiegami +25. Obronność +10%.

Town Hall

Wymagania - 14 poziom technologii adm. 10 AMP. 150 dukatów.

Modyfikator podatków +20%. Obronność +10%.

Army

Armory

Wymagania - 4 poziom technologii mil. 10 MMP. 50 dukatów

Manpower +25. Koszt oddziałów -5%, ich czas budowy -10%.

Training Fields

Wymagania - 8 poziom techn. mil. 10 MMP. 75 dukatów.

Manpower +25. Koszt oddziałów -5%, czas budowy -10%

Barracks

Wymagania - 11 poziom mil. 10 MMP. 100 dukatów.

Manpower +50. Koszt jednostek -5%.

Regimental Camp

Wymagania - 13 poziom mil. 10 MMP. 150 dukatów.

Modyfikator manpower +20%

Navy

Dock

Wymagania - 4 poziom dyplomacji. 10 DMP. 50 dukatów.

Trade power +0,33. Szybkość naprawy statków +25%

Drydock

Wymagania - 8 poziom dyplomacji. 10 DMP. 75 dukatów.

Czas budowy statków -10%. Prędkość naprawy statków +10%.

Shipyard

Wymagania - 11 poziom dyplomacji. 10 DMP. 100 dukatów.

Limit floty +2

Grand Shipyard

Wymagania - 13 poziom dyplomacji. 10 DMP. 150 dukatów.

Czas budowy statków i ich koszt -10%.

Production

Constable

Wymagania - 5 poziom dyplomacji. 10 AMP. 50 dukatów.

Modyfikator podatków +20%

Workshop

Wymagania - 8 poziom dyplomacji. 10 AMP. 75 dukatów.

Ilość produkowanych dóbr +20%

Counting House

Wymagania - 11 poziom dyplomacji. 10 AMP. 100 dukatów.

Wydajność produkcji +25%

Treasury

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie