Don't Starve: A Moderately Friendly Update
Aktualizacja:
Potwory(Creatures):
- przy pomocy mechanizmów(gears), które możesz użyć na stercie złomu, możesz przywołać na pomoc sprzymierzeńca
- nowy Nightmare Knight(koszmarny rycerz)
- nowa Nightmare Monkey(koszmarna małpa)
- zmieniono zachowanie Splumonkey; ma to ułatwić walkę z nią

Świat(World):
- dodano cykl dnia i nocy do Sinkhole(wejście), nie jest on zsynchronizowany ze światem powyżej
- w jaskiniach pierwszego poziomu możesz znaleźć nowy rodzaj kolumn(pillar)
Przedmioty(Items)
- możesz stworzyć Shooty Horn/Eye Turret/Houndius Shootius(wieżyczka obronna)
- dodano Potted Ferns(paproć w doniczce)
- Deconstruction Staff(laska dekonstrukcji) - dzięki niej możesz rozebrać przedmiot, do stworzenia, którego potrzebna był przepis(Recipe). Możesz w ten sposób wejść w posiadanie materiałów, z których przedmiot został wykonany. Liczba materiałów jest mniejsza, w przypadku, gdy przedmiot był już użyty np. jeśli był zużyty w 50%, to otrzymasz tylko połowę surowców. Pamiętaj, że w ten sposób nie uzyskasz klejnotów(gems), z których przedmiot był zrobiony.

- od tej chwili możesz tworzyć Thulecite Walls(mury Thulecite)
- będąc w ruinach możesz znaleźć Thulecite Fragments(fragmenty Thulecite); możesz z nich stworzyć za pomocą opcji Refined(udoskonalenie) Thulecite
- Ancient Guardian(starożytny strażnik) - po śmierci zostawia róg(Horn)
- łowiąc ryby w Wild Pond(dziki staw), możesz natrafić na Eeel(węgorz), gotując go wejdziesz w posiadanie Unagi
- pick/axe(połączenie kilofa z siekierą) wolniej się zużywa
0
Komentarze czytelników
Arxel Legend
A zastanawiałem się po starcie bety czy nie wyjść z inicjatywa przygotowania poradnika.. heh.. :)
Przejrzałem tak ogólnikowo i chyyyba nie wychwyciłem informacji o odblokowywaniu poszczególnych przedmiotów.. Przynajmniej we wczesnej wersji trzeba było użyć jakiejś tam machiny, gdzie po zniszczeniu rożnych rzeczy otrzymywaliśmy bodajże żaróweczki i dzięki nim mogliśmy odblokować kolejne przedmioty - na szczęście wszystko się sumowało, nawet po śmierci, więc nie trzeba było wszystkiego zawsze odkrywać od nowa (to byłby dopiero hardcore :D)
Chyba, że z kolejnymi wersjami zrezygnowano z tego..
kwiść Generał
@Arxel
Z tego co gdzieś czytałem, to były jakieś punkty nauki (może te żaróweczki właśnie), które służyły do odblokowywania nowych schematów. Teraz działa to w ten sposób, że masz 3 typy maszyn, które odblokowują kolejne porcje schematów :)
Arxel Legend
Wydaje mi się, że kiedyś to było tak, że trzeba było wpierw użyć punktów nauki, a dopiero później dodatkowo także maszyny do wytworzenia lepszych przedmiotów.. Jestem zbyt leniwy żeby odpalać grę i sprawdzać ;p
widelec256 Chorąży
Arxel rzeczywiście było tak jak mówisz, ale dawno temu, jeszcze w fazie wczesnych beta testów. Pomysł porzucono. Teraz do odblokowywania potrzebnych nam przedmiotów wystarczy mieć przy sobie odpowiednią ilość surowców, co wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to bezsensowne "farmienie" tylko po to by nabić punkty nauki. Ogólnie gra się bardzo rozwinęła i rozwija się dalej. Pytanie czy poradnik również będzie?
zanonimizowany966663 Junior
kod na odsłonięcie całej mapy mi nie działa mam tylko w lewym górnym i lewym dolnym rogu informacje Sim Step i takie tam co robię nie tak . Proszę o pomoc :/
zanonimizowany974565 Junior
Guzik prawda gra dobrze działa również na systemach z rodziny linuks, testowane na Ubuntu i fedorze.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
