Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia poradnik Dead Island

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dzień sądu

Zleceniodawca: Tim - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Tim

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 1500 PD, Krótkie spięcie

Przynieś broń z domu Tima

1 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Zadanie będzie aktywne dopiero po wykonaniu misji Wymierzanie sprawiedliwości - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Zadanie będzie aktywne dopiero po wykonaniu misji Wymierzanie sprawiedliwości.

Aby móc zakończyć żywot gwałciciela i mordercy Tim (1) #1 potrzebuje broni. Zważywszy na grasujące w mieszkaniu zombie, to Ty musisz mu ją przynieść. Mieszkanie Tima, a dokładniej sąsiada, gdyż to od niego musisz zabrać broń, nie znajduje się za daleko od kościoła (2) #2.

2 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Mieszkanie będzie trochę zaczadzone - musisz przejść przez drzwi naprzeciwko, a następnie skręcić w lewo do kuchni - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Mieszkanie będzie trochę zaczadzone - musisz przejść przez drzwi naprzeciwko, a następnie skręcić w lewo do kuchni. Zastaniesz tam tylko jednego zbira #1. Pistolet Tima natomiast znajduje się w walizce tuż obok lodówki #2. Po zdobyciu pukawki powróć do kościoła i przekaż broń Timowi.

Papierkowa robota

Zleceniodawca: Patrick - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Zleceniodawca: Patrick

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 1500 PD, Pieniądze

Poszukaj Billa na posterunku

3 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Patricka znajdziesz w opuszczonym domu na placu #1 (1) - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Patricka znajdziesz w opuszczonym domu na placu #1 (1). Patrick wysłał Billa na posterunek policji po pewne informacje, które mogłyby pomóc w opuszczeniu wyspy. Twoim zadaniem jest odnalezienie zagubionego mężczyzny. Udaj się na posterunek (2) - przeskocz przez skrzynie aby dostać się do wejścia #2.

4 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
5 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na parkingu policyjnym zabij wszystkie zombiaki #1 i skieruj się na wprost do drzwi, gdzie schodami wyjdziesz piętro wyżej (1) - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na parkingu policyjnym zabij wszystkie zombiaki #1 i skieruj się na wprost do drzwi, gdzie schodami wyjdziesz piętro wyżej (1). Bill leży w jednej z cel (2). Gdy do niej podejdziesz usłyszysz odzew w radiu #2. Musisz odpowiedzieć na niego - dasz znać Patrickowi, iż jego kolega nie żyje.

6 - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry
Póki znajdujesz się na posterunku możesz więc dokończyć zadanie Billa - Dzień sądu; Papierkowa robota | Akt 2 - zadania poboczne i wydarzenia - Dead Island - poradnik do gry

Póki znajdujesz się na posterunku możesz więc dokończyć zadanie Billa. Musisz udać się do biura komendanta, gdzie na komputerze znajdziesz potrzebne częstotliwości radiowe. Udaj się więc na wyższe piętro (3) #1. Gdy znajdziesz się na górze idź cały czas korytarzem prosto, aż dotrzesz do ogromnego pomieszczenia. Biuro komendanta znajduje się na samym końcu. Ściągnij dane z komputera #2 i powróć do Patricka aby odebrać nagrodę.