Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Mistrzostwa A3

431 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
431
432 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
432

Przed przystąpieniem do mistrzostw musisz zakupić sobie auto. Wybór jest duży, ale kilka wozów jest szczególnie godnych polecenia np. Ferrari California, RUF RK Spyker, Alfa Romeo 8C Spyder czy Mercedes-Benz CLK 63.

Punkt startowy mistrzostw znajduje się na południu wyspy, niedaleko szkoły jazdy klasycznej [431]. Masz tutaj do wykonania siedem wyzwań [432].

Prędkość: autostrada

433 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
433
434 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
434

Zadanie jest proste - jak najszybciej się rozpędź i podążaj główną szosą nie korzystając z żadnych zjazdów [433]. Aby zdobywać punkty musisz jechać min. 140 km/h, ale tutaj to nie problem. Jedyną przeszkodą mogą być inne auto, na które przy wysokich prędkościach musisz bacznie uważać [434].

Wyścig: doki Pearl Harbor

435 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
435
436 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
436

Pierwszy zakręt w lewo możesz sobie skrócić ścinając go [435]. Po przejechaniu łuku w prawo masz kolejny zakręt, który możesz bez problemu ściąć [436]. W obu przypadkach uważaj na latarnie uliczne.

437 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
437
438 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
438

Do końca okrążenia pozostaje jeszcze zakręt w prawo [437] oraz dwa zakręty w lewo [438]. Masz do przejechania trzy takie okrążenia.

Wyścig: jazda przez Honolulu

439 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
439
440 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
440

Trasa przez prawie pierwszy kilometr prowadzi po prostej szosie, a następnie ostro skręca w lewo - musisz tutaj zwolnić ale jako, że jest szeroko możesz sporo ze swojej prędkości utrzymać [439]. Dalej trasa to długie proste odcinki poprzecinane ostrzejszymi zakrętami [440].

441 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
441
442 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
442

Uważaj przy dwunastym checkpoincie i przy ścinaniu nie wpadnij na latarnie [441]. Przy czternastym checkpoincie nie pomiń punkty kontrolnego przy ścinaniu [442].

Radar: bulwar Ala Moana

443 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
443
444 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
444

Po starcie skieruj się na jezdnię po prawej stronie [443]. Rozpędź auto i zalicz trzy radary: nr 3, 6 i 2 [444].

445 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
445
446 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
446

Następnie jedź dalej przed siebie aż do końca prostej szosy - następnie zawróć przez pas zieleni tak, żeby od razu skierować się na wprost do jezdni, po której będziesz wracał [445]. Rozpędź ponownie auto i zalicz radary nr 1 [446], 5 i na końcu nr 4.

Eliminacja: tor Nuuanu

447 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
447
448 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
448

To dość szybka trasa. Uważaj przy drugim checkpoincie by skierować się na odpowiednią jezdnię, a na trzecim checkpoincie sprawnie pokonaj ostry zakręt w lewo [447]. Po kilkuset metrach czeka cię najpierw ostry zakręt w lewo, a potem w prawo [448] - musisz tutaj znacząco zwolnić.

449 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
449
450 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
450

Na koniec okrążenia pilnuj się - masz do pokonania ostry zakręt w lewo [449], ale ponieważ jest szeroko możesz go przejechać nie tracąc aż tak wiele z rozwiniętej prędkości. Trafisz na szeroką prostą startową [450]. Pamiętaj, że musisz tutaj pokonać aż siedem takich okrążeń.

Czas: jazda Tantala

451 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
451
452 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
452

Po starcie czeka cię sekwencja siedmiu nawrotów [451] - na zmianę w prawo i w lewo. Po krótkim prostym odcinku czeka cię kolejna sekwencja kilku ostrych zakrętów [452] oraz nawrotów. Do mety trasa jest już prosta - uważaj tylko na zakręcie w lewo na trzynastym checkpoincie.

Czas: krater

453 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
453
454 - Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
454

Bardzo łatwa trasa, na której znajdują się cztery miejsca (zakręty w lewo), gdzie musisz zwolnić: na checkpoincie drugim, trzecim, czwartym [453] i piątym [454].