Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Mistrzostwa A6

161 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
161
162 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
162

Najpierw jak zwykle w takiej sytuacji zakup auto w odpowiedniej kategorii. Do wyboru masz m.in. Nissana 370Z, Chevrolet Camaro, Audi A3 czy Subaru Impreze WRX. Punkt startowy mistrzostw znajduje się na północy [161]. Musisz tutaj przebrnąć przez sześć wyzwań [162].

Wyścig: wyzwanie Xaurena

163 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
163
164 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
164

Szybka trasa pełna wielu ostrych zakrętów. Pierwsze z nich natrafisz na trzecim [163] i czwartym checkpoincie. Na szóstym punkcie kontrolnym pokonaj ostry nawrót w lewo [164] - nie ścinaj zakrętu zbyt dużo by "trafić" i przejechać przez punkt kontrolny.

165 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
165
166 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
166

Na jedenastym checkpoincie znajduje się długi, słabo widoczny nawrót w prawo [165]. Na trzynastym checkpoincie jest słabo widoczny zakręt w lewo [166]. Pamiętaj, by kierować się mapą w razie wątpliwości.

Wyścig: jazda po lesie

167 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
167
168 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
168

Chwilę po starcie [167] czeka cię nawrót w prawo, którego nie ścinaj by nie przegapić checkpointu. Kolejny ostry zakręt to checkpoint numer pięć [168].

169 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
169
170 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
170

Następnie trasa wiedzie szosą gdzie nie ma nic co mogłoby sprawić problem [169]. Na koniec okrążenia jest jeszcze ostatni ostry zakręt, w prawo [170]. Do przejechania jest łącznie trzy okrążenia.

Wyścig: wielki zjazd

171 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
171
172 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
172

Naprawdę długa, szybka i przez co niebezpieczna trasa. Większość wiedzie po w miarę prostych odcinkach [171] tyle, że przy takich prędkościach nawet delikatne łuki połączone z co rusz pojawiającymi się hopami stanowią duże niebezpieczeństwo wypadnięcia z trasy. Koniecznie musisz zwolnić przy checkpointcie nr trzy, cztery oraz pięć [172].

173 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
173
174 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
174

Dalsza część ponownie jest prosta i bardzo szybka [173]. Bądź ostrożny także ze względu na ruch uliczny [174].

Prędkość: w głuszę

175 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
175
176 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
176

Pędź przed siebie jak najszybciej się da [175]. Chociaż trasa wydaje się bezpieczna przez ruch uliczny oraz przez delikatne łuki łatwo tutaj o błąd. W przypadku niektórych zakrętów musisz zwolnić [176]. Aby wygrać nie potrzebujesz wcale tak dużo punktów - wystarczy ok. 700.

Czas: trudna trasa

177 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
177
178 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
178

Trasa ta jest trudna przede wszystkim dlatego, że wiele zakrętów nie jest dobrze widocznych przez wzniesienia (jak np. ten przy drugim checkpoincie [177]). Dlatego też cały czas zerkaj na mapę. Przed checkpointem cztery musisz ostro zahamować [178] by przejechać zakręt i nie wypaść z trasy.

179 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
179
180 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
180

Trasa choć wydaje się prosta taka nie jest ze względu na wszelkie drobne łuki i zakręty, które zmuszają do odpuszczenia gazu i przyhamowania [179]. Nawet po zakręcie na dziewiątym checkpointcie prowadzi prosto [180], ale wymaga ostrożności i kontrolowania prędkości, z którą nie można przedobrzyć.

Czas: droga San Juan

181 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
181
182 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
182

Na drugim punkcie jest ostry zakręt w lewo [181]. Ponownie trasa iluzorycznie łatwa, ale nawet taki zakręt jak ten na piątym punkcie kontrolnym może przy wysokiej prędkości doprowadzić do wypadnięcia [182].

183 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
183
184 - Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
184

Uważaj na ósmym i dziewiątym [183] punkcie, gdzie jest bardzo ostro i należy zwolnić. Natomiast dwunasty punkt ukryty za drzewami umiejscowiony jest na ostrym nawrocie w prawo [184].