Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 8 lutego 2014, 13:00

autor: Przemysław Zamęcki

Wszystko, co chcieliście wiedzieć o Divinity: Original Sin - czy będzie to RPG grzechu wart? - Strona 5

Odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące Divinity: Grzech pierworodny, klasycznego RPGa od belgijskiego studia Larian.

Drużyna

Wszystko, co chcieliście wiedzieć o Divinity: Original Sin - czy będzie to RPG grzechu wart? - ilustracja #1

Ilu członków może liczyć drużyna?

Drużyna może maksymalnie liczyć czterech członków, zaś dwójka głównych bohaterów stworzonych na początku rozgrywki przez gracza stanowi jej rdzeń. Jest to spowodowane oczywiście wymogami fabuły, a przede wszystkim mechaniką rozgrywki. Dwójka głównych postaci to niejako kierownictwo drużyny. Tylko oni mają pełną możliwość rozmowy z postaciami zamieszkującymi świat gry.

Czy pomiędzy członkami drużyny zachodzą jakieś interakcje?

Tak i to w rozbudowanym stopniu. Dwie główne postacie dyskutują pomiędzy sobą w trakcie podejmowania decyzji, próbując wpłynąć na siebie poprzez wykorzystanie uroku osobistego, racjonalnych przesłanek czy nawet gróźb. Dołączające do drużyny postacie także posiadają własną osobowość i przekonania, w związku z czym często będą chciały przedyskutować nurtujący je problem. Znakiem, że pora na rozmowę są pojawiające się nad postaciami wykrzykniki.

Czy można odłączyć postać od drużyny?

Tak, nie ma takiego problemu. Postać, której podziękujemy będzie oczekiwała na nas w lokacji znajdującej się poza planem materialnym, do której otrzymujemy dostęp wkrótce po rozpoczęciu przygody.

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.