autor: Przemysław Zamęcki
Wszystko, co chcieliście wiedzieć o Divinity: Original Sin - czy będzie to RPG grzechu wart? - Strona 5
Odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące Divinity: Grzech pierworodny, klasycznego RPGa od belgijskiego studia Larian.
Przeczytaj recenzję Recenzja gry Divinity: Original Sin - klasyczny, turowy RPG warty grzechu
Drużyna

Ilu członków może liczyć drużyna?
Drużyna może maksymalnie liczyć czterech członków, zaś dwójka głównych bohaterów stworzonych na początku rozgrywki przez gracza stanowi jej rdzeń. Jest to spowodowane oczywiście wymogami fabuły, a przede wszystkim mechaniką rozgrywki. Dwójka głównych postaci to niejako kierownictwo drużyny. Tylko oni mają pełną możliwość rozmowy z postaciami zamieszkującymi świat gry.
Czy pomiędzy członkami drużyny zachodzą jakieś interakcje?
Tak i to w rozbudowanym stopniu. Dwie główne postacie dyskutują pomiędzy sobą w trakcie podejmowania decyzji, próbując wpłynąć na siebie poprzez wykorzystanie uroku osobistego, racjonalnych przesłanek czy nawet gróźb. Dołączające do drużyny postacie także posiadają własną osobowość i przekonania, w związku z czym często będą chciały przedyskutować nurtujący je problem. Znakiem, że pora na rozmowę są pojawiające się nad postaciami wykrzykniki.
Czy można odłączyć postać od drużyny?
Tak, nie ma takiego problemu. Postać, której podziękujemy będzie oczekiwała na nas w lokacji znajdującej się poza planem materialnym, do której otrzymujemy dostęp wkrótce po rozpoczęciu przygody.