Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 28 lutego 2006, 12:49

autor: Jacek Hałas

GTI Racing - test przed premierą - Strona 2

GTI Racing ma szansę stać się udaną ścigałką. Czy tak będzie? Na parę tygodni przed premierą wciąż ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.

Przeczytaj recenzję GTI Racing - recenzja gry

Finalna wersja GTI Racing zaoferuje najprawdopodobniej trzy podstawowe tryby zabawy. W opisywanej testowej wersji gry mogłem zapoznać się jedynie z dwoma z nich – karierą oraz pojedynczym wyścigiem. Tryb multiplayer z oczywistych względów był na razie zablokowany. Najlepiej więc będzie, jeżeli całkowicie go pominę, gdyż w artykule tym chciałbym skupić się jedynie na tych elementach, które byłem w stanie osobiście przetestować i których jakość najprawdopodobniej nie ulegnie już poważniejszym zmianom. Tak jak już wcześniej wspomniałem, kluczowy punkt gry będzie stanowił rozbudowany tryb kariery. Śmiem twierdzić, iż dla osób, które miały już wcześniej do czynienia z Xpand Rally, to w jaki sposób będzie on przebiegał, nie powinno być żadnym zaskoczeniem. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej zabawy będziemy musieli zdecydować się na jeden z dostępnych wozów. W testowanej wersji gry mogłem przetestować jedynie kilka aut, reprezentujących tę samą klasę pojazdów. Ano właśnie, poszczególne wozy zostaną w taki oto sposób rozdzielone. Aby móc przystąpić do danych zawodów, trzeba będzie posiadać samochód z określonej kasy. Odnoszę wrażenie, iż wymusi to na nas posiadanie kilku zupełnie różnych modeli aut, tak aby móc zaliczać wszystkie przygotowane przez producentów gry rodzaje zawodów.

Replay’e w dalszym ciągu będą mogły być urozmaicane różnorakimi filtrami.

Na samym wyborze pojazdu zabawa się oczywiście nie skończy, gdyż posiadany wozik będziemy mogli poddać dodatkowym modyfikacjom. Trzeba przyznać, iż opcje tuningu zapowiadają się nadzwyczaj dobrze. Przed wszystkim, podawane przez grę informacje sprawiają wrażenie bardzo czytelnych. Przykładowo, wybierając jeden z dostępnych sportowych chipów, dowiemy się na jak duży przyrost mocy (w koniach mechanicznych) będziemy mogli liczyć. W przypadku innych części, jak chociażby elementów zawieszenia, również zadbano o dokładne opisy, dzięki czemu nie zakupi się przysłowiowego kota w worku. Generalnie przygotowane przez autorów komponenty zostaną podzielone na pięć różnych kategorii – silnik i układ wydechowy, zawieszenie, hamulce, skrzynię biegów oraz tuning wizualny.

Jacek Hałas

Jacek Hałas

Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).

więcej

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.