GTI Racing - test przed premierą - Strona 2
GTI Racing ma szansę stać się udaną ścigałką. Czy tak będzie? Na parę tygodni przed premierą wciąż ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.
Przeczytaj recenzję GTI Racing - recenzja gry
Finalna wersja GTI Racing zaoferuje najprawdopodobniej trzy podstawowe tryby zabawy. W opisywanej testowej wersji gry mogłem zapoznać się jedynie z dwoma z nich – karierą oraz pojedynczym wyścigiem. Tryb multiplayer z oczywistych względów był na razie zablokowany. Najlepiej więc będzie, jeżeli całkowicie go pominę, gdyż w artykule tym chciałbym skupić się jedynie na tych elementach, które byłem w stanie osobiście przetestować i których jakość najprawdopodobniej nie ulegnie już poważniejszym zmianom. Tak jak już wcześniej wspomniałem, kluczowy punkt gry będzie stanowił rozbudowany tryb kariery. Śmiem twierdzić, iż dla osób, które miały już wcześniej do czynienia z Xpand Rally, to w jaki sposób będzie on przebiegał, nie powinno być żadnym zaskoczeniem. Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej zabawy będziemy musieli zdecydować się na jeden z dostępnych wozów. W testowanej wersji gry mogłem przetestować jedynie kilka aut, reprezentujących tę samą klasę pojazdów. Ano właśnie, poszczególne wozy zostaną w taki oto sposób rozdzielone. Aby móc przystąpić do danych zawodów, trzeba będzie posiadać samochód z określonej kasy. Odnoszę wrażenie, iż wymusi to na nas posiadanie kilku zupełnie różnych modeli aut, tak aby móc zaliczać wszystkie przygotowane przez producentów gry rodzaje zawodów.

Na samym wyborze pojazdu zabawa się oczywiście nie skończy, gdyż posiadany wozik będziemy mogli poddać dodatkowym modyfikacjom. Trzeba przyznać, iż opcje tuningu zapowiadają się nadzwyczaj dobrze. Przed wszystkim, podawane przez grę informacje sprawiają wrażenie bardzo czytelnych. Przykładowo, wybierając jeden z dostępnych sportowych chipów, dowiemy się na jak duży przyrost mocy (w koniach mechanicznych) będziemy mogli liczyć. W przypadku innych części, jak chociażby elementów zawieszenia, również zadbano o dokładne opisy, dzięki czemu nie zakupi się przysłowiowego kota w worku. Generalnie przygotowane przez autorów komponenty zostaną podzielone na pięć różnych kategorii – silnik i układ wydechowy, zawieszenie, hamulce, skrzynię biegów oraz tuning wizualny.