Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 28 lutego 2006, 12:49

autor: Jacek Hałas

GTI Racing - test przed premierą

GTI Racing ma szansę stać się udaną ścigałką. Czy tak będzie? Na parę tygodni przed premierą wciąż ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.

Przeczytaj recenzję GTI Racing - recenzja gry

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

W ostatnich miesiącach mieliśmy do czynienia z prawdziwym wysypem PeCetowych ścigałek i nie zanosi się na to, żeby sytuacja ta w najbliższym czasie miała ulec zmianie. Lada dzień na polski rynek powinna trafić trzecia odsłona kultowego Race Drivera, a w kolejce czekają inne ciekawe produkcje, takie jak chociażby Crashday czy drugi FlatOut. Do tej walki aktywnie zamierza się również włączyć rodzimy Techland, tym razem dając możliwość pokierowania kilkudziesięcioma modelami aut, pochodzącymi prosto z Wolfsburga i wyświetlanymi dzięki autorskiemu silnikowi graficznemu, który w przeszłości wykorzystano już przy okazji wydania słynnego Xpand Rally. Warto jednocześnie zauważyć, iż produkcji tej stosunkowo ciężko będzie się przebić. GTI Racing będzie musiał konkurować z wspomnianą już sagą autorstwa Codemasters, czy też wydaną jakiś czas temu kontynuacją serii World Racing. Czy rodzima produkcja wyjdzie z tej potyczki zwycięsko? Pomimo tego, iż do premiery finalnej wersji GTI Racing pozostał niecały miesiąc, nie można jeszcze wystawić jednoznacznego stwierdzenia na temat przewidywanej jakości finalnego produktu. Po więcej szczegółów na temat najnowszego dziecka Techlandu zapraszam do dalszej części artykułu.

Oto jeden z ciekawszych błędów testowej wersji gry. :-)

Udostępniona mi grywalna wersja GTI Racing, na podstawie której przygotowany został ten tekst, była niestety bardzo okrojona. W rezultacie mogłem zapoznać się jedynie z kilkoma podstawowymi elementami rozgrywki. Nie mogłem natomiast szerzej rozeznać się w tych kwestiach, które zadecydują o jakości finalnego produktu. Poniższy artykuł nie należy więc stawiać na równi z wydaniem ostatecznego werdyktu, gdyż całej masy interesujących rzeczy nie mogłem w żaden sposób przetestować. Omawiana wersja gry pozwalała zapoznać się z kilkoma przykładowymi trasami, typami wyścigów oraz samochodami. Mogłem dowiedzieć się w jaki sposób skonstruowany zostanie tryb kariery, niestety bez możliwości zagłębienia się w jego poszczególne elementy.

Jacek Hałas

Jacek Hałas

Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).

więcej

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!