Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 31 marca 2004, 12:50

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - test przed premierą - Strona 6

Poniżej prezentujemy pierwsze wrażenia z gry w wersję beta World of Warcraft, najnowszego i zarazem najbardziej spektakularnego przedsięwzięcia firmy Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Wracając do eksploracji świata to po przeżyciu kilkunastu kolejnych potyczek udałem się z Aldrassil do Dolanaar a następnie do stolicy Teldrassil - miasteczka Darnassus. Dolanaar strzeżone było przez kilka jednostek 20 poziomowych Sentinelów oraz jednego Ancient Protectora, który miał „tylko” 90 poziom doświadczenia. Przed bramą stolicy wyspy spotkałem kolejnego Protectora, za murami zaś miałem okazję natknąć się na kilku wojowników z 40-stych, 50-iątych i 70-iątych poziomów (byli to strażnicy miasta). Gdyż w Becie World of WarCraft istnieje obecnie ograniczenie dla zwykłych postaci, czyli także dla mojej Elfki. Tą górną granicą jest 30 level. Podejrzewam jednak, iż do zakończenia testów granica ta zostanie podniesiona, gdyż nawet dzisiaj spotkałem w Azerothcie 22 poziomowych wojowników. Poniżej zobaczyć możecie wspomnianego Ancient Protectora oraz wnętrze miasta Darnassus.

Zapewne chcielibyście poznać trochę szczegółów dotyczących robienia zakupów oraz trenowania poszczególnych umiejętności. Niestety z przykrością muszę przyznać, że na razie nie miałem dużej styczności z tymi aspektami rozgrywki, myślę jednak, iż ujmę te informację w kolejnej relacji poświeconej testowaniu World of WarCraft.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.