Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 31 marca 2004, 12:50

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - test przed premierą - Strona 5

Poniżej prezentujemy pierwsze wrażenia z gry w wersję beta World of Warcraft, najnowszego i zarazem najbardziej spektakularnego przedsięwzięcia firmy Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Mimo kilkukrotnego użycia umiejętności Strike (zwiększającej obrażenia o 15 punktów) poległem na polu walki i musiałem uznać wyższości tego stworzenia. Potyczkę postanowiłem uwiecznić na screenach, które zobaczyć możecie poniżej:

No tak, pierwsza śmierć już za mną, pora więc powiedzieć kilka słów o tym aspekcie gry. Kiedy zginiemy pojawiamy się na świecie w pobliżu większych ośrodków cywilizacji, jako duch (charakteryzuje go zwiększona szybkość i niewidzialność). W tej formie musimy udać się w pobliże miejsce, gdzie polegliśmy, aby „zrespawnować”. Na dzień dzisiejszy śmierć nie wiąże się z utratą doświadczenia, ciekawe, czy pozostanie tak również w finalnej wersji World of WarCraft? Mi taka sytuacja wcale by nie wadziła. (Co się tyczy śmierci, to musze Wam powiedzieć coś śmiesznego, aczkolwiek irytującego zarazem, ale to nieco później). No tak, ale przecież nie samym zabijaniem żyje człowiek, ups Elf. Jeśli zabijamy odpowiednią ilość potworów otrzymujemy stosowną ilość doświadczenia. Na początku levelowanie odbywa się dość szybko 2 poziom to wydatek zaledwie 400 punktów doświadczenia (około 10 dzików). Później jednak nie jest już tak łatwo 900, 1450, 2900, ..., 5100, 6700 etc. Wartości być może niewielkie, aczkolwiek zauważyć należy, iż po zdobyciu wyższego poziomu pasek doświadczenia rośnie od zera. Ja osobiście do chwili obecnej za zabicie jednego stworzenia dostałem najwięcej około 90 punktów doświadczenia, więc jak łatwo sobie wykalkulować kilka istot trzeba posłać na tamten świat, aby uzyskać wymaganą wartość następnego poziomu doświadczenia.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.