Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 31 marca 2004, 12:50

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - test przed premierą - Strona 3

Poniżej prezentujemy pierwsze wrażenia z gry w wersję beta World of Warcraft, najnowszego i zarazem najbardziej spektakularnego przedsięwzięcia firmy Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Obie z wymienionych lokacji znajdują się na wyspie Teldrassil, która wchodzi w skład kontynentu Kalimdor (na nim startować będą przedstawiciele Hordy). Co się zaś tyczy wspomnianego Teldrassil to przyznać należy iż jest to dość mały obszar, jeśli patrzy się na Kalimdor, czy ojczyznę Przymierza - Lordaeron.

Na początku zapoznałem się z kilkoma dość prostymi, aczkolwiek niezwykle przydatnymi w późniejszej rozgrywce poradami „samouczka”. Zwarty i gotowy do przeżycia jakiejś przygody postanowiłem zasięgnąć języka u najbliższego NPC (bohatera niezależnego), jakiego napotkałem. Okazał się nim „Conservator Ilthaine” posiadający 4 poziom doświadczenia. To właśnie on przydzielił mi dwa pierwsze zadania. Aby je wykonać musiałem zabić określoną liczbę wyznaczonych stworzeń. Pod ostrze mojego miecza poszło kilka następujących stworzeń: Boar - dzik, którego level wahał się od pierwszego do trzeciego poziomu, Nightsabre - swego rodzaju tygrys, który posiadał najczęściej 3 mlvl (monster level). Do wykonania tych dwóch questów podszedłem raczej ostrożnie – zabijałem potwory pojedynczo, tak aby nie zginąć podczas tak prostych zadań. Opłacało się, dość szybko uporałem się z moimi „towarzyszami”, których w okolicach Aldrassil jest stosunkowo wielu. Przyznam się szczerze, iż gra wywarła na mnie tyle pozytywnych emocji, że nie pamiętam już, jakie nagrody otrzymałem za wykonania tych dwóch zadań.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.