Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 27 sierpnia 2010, 13:20

autor: Filip Grabski

gamescom 2010 w pigułce

Targi gamescom 2010 już za nami, choć jeszcze nie zakończyliśmy publikacji wszystkich materiałów, to w sam raz na weekend przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych zapowiedzi.

Spis treści

Dead Space 2

„Ogólnie gra zapowiada się na bardzo efektowną. Znacznie więcej tu krótkich przerywników, płynnie łączących kolejne segmenty etapów. Pamiętacie jeszcze potworną mackę ciągnącą Isaaka po podłodze? W Dead Space 2 takich scenek ma być więcej – czasem w postaci jedynie „quick time eventów”, polegających na prędkim naciskaniu jednego przycisku, innym razem zaś trzeba będzie celnie umieścić kilka pocisków we wrażliwym punkcie silniejszej bestii. Znowu, niby nic nowego, ale zrealizowane o oczko lepiej niż w pierwszej części.”

  1. Nasze wrażenia - Dead Space 2

Death to Spies 3

„Wszystko wskazuje na to, że produkcja Haggard Games będzie skierowana do zagorzałych fanów gatunku, którzy szukają wymagającej rozgrywki, a dobrą grafikę traktują wyłącznie jako miły dodatek. Gorąco Wam i sobie życzę, aby Death to Spies 3 zostało wydane w Polsce. Koniec końców na horyzoncie nie widać jeszcze nowego Hitmana, a Splinter Cell nie robi już takiego wrażenia jak za czasów pamiętnej części trzeciej... ”

  1. Nasze wrażenia – Death to Spies 3

Deus Ex: Human Revolution

„Prezentacja tylko zaostrzyła mój apetyt na produkcję Eidos Montreal. Na tym etapie autorzy muszą popracować nad poprawieniem płynności animacji i usunięciem graficznych niedoróbek (np. bardzo poszarpanych cieni), ale do marca 2011 mają jeszcze sporo czasu. Miejmy nadzieję, że większość misji da nam równie dużo swobody jak ta zaprezentowana w Kolonii – jeżeli tak będzie, to Deus Ex: Human Revolution okaże się łakomym kąskiem zarówno dla fanów pierwszego Deusa, jak i dla nowych graczy, którzy z utęsknieniem wyglądają wciągającej, zahaczającej o cyberpunk opowieści.”

  1. Nasze wrażenia - Deus Ex: Human Revolution

Diablo III

„Wraz z pojawieniem się Artisanów i ich usług wzrośnie znaczenie pieniędzy w grze. Twórcy pragną uniknąć sytuacji, w której zbieranie złota i robienie z bohatera istnego krezusa staje się nudne. Dostaniemy w Diablo III mnóstwo sposobów na wydanie zdobycznej kasy, a same kwoty wypadające z pokonanych stworów mają być małe w stosunku do cen dóbr i usług. Tych ostatnich będzie sporo. Jak wspomniałem, wśród Artisanów oprócz kowala znajdą się również czarownik i jubiler.”

  1. Nasze wrażenia – Diablo III

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej