Najbardziej oczekiwane gry 2016 roku – wybór redakcji
2015 rok chyli się ku końcowi, więc czas zastanowić się, w co zagramy w 2016 roku. Oto redakcyjny przegląd najbardziej oczekiwanych przyszłorocznych gier.
Spis treści
- Najbardziej oczekiwane gry 2016 roku – wybór redakcji
- XCOM 2
- Dying Light: The Following
- Street Fighter V
- Far Cry: Primal
- Tom Clancy’s The Division
- Hitman
- Uncharted 4: Kres złodzieja
- Quantum Break
- Dark Souls III
- Total War: Warhammer
- Mirror’s Edge Catalyst
- Dishonored 2
- Doom
- Overwatch
- No Man’s Sky
- Wiedźmin 3: Krew i wino
- Deus Ex: Rozłam ludzkości
- Kingdom Come: Deliverance
- Detroit: Become Human
- For Honor
- Gears of War 4
- Homefront: The Revolution
- Horizon: Zero Dawn
- Mafia III
- Mass Effect: Andromeda
- Star Citizen (Squadron 42)
- The Last Guardian
- Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
- Torment: Tides of Numenera
Dark Souls III
- Producent: From Software
- Wydawca: Bandai Namco Games
- Gatunek: RPG akcji
- Platformy sprzętowe: PC, PS4, XOne
- Termin premiery: 12 kwietnia 2016
Początek wiosny będziemy świętować, pozwalając rozmaitym maszkaronom zabijać się podczas ostatniego, jak się okazuje, spotkania z „Mrocznymi duszami”. Gdy świat ekscytował się kolejnymi zapowiedziami i jednocześnie rozważał, czy wypuszczanie rokrocznie hardkorowych RPG akcji nie jest już aby przesadą, studio From Software zadeklarowało, że „trójka” będzie ostatnią odsłoną serii Dark Souls. Japończycy zamierzają odtąd spróbować swoich sił z czymś świeżym. Jednak zanim to nastąpi, będziemy ponownie przemierzać depresyjnie mroczny świat fantasy, goniąc za tajemniczymi strzępkami intrygującej fabuły przez rozmaite lokacje wypełnione stworzeniami, które nie będą potrzebowały ani specjalnej zachęty, ani wysiłku, by rozpłatać nas na kawałki. Zmiany między „dwójką” a „trójką” laik mógłby sprowadzić do wyraźnie upiększonej grafiki, ale weteranów czeka mozolne porzucanie nawyków i przyzwyczajanie się do mniejszych lub większych zmian w niemal każdym aspekcie gry – od rozbudowanego systemu walki, przez agresywniejszych przeciwników, po lokacje o bardziej otwartej strukturze. Znając From Software, można już teraz w ciemno obstawiać, że dostaniemy grę co najmniej bardzo dobrą. A czy wybitną? To się dopiero okaże.