Pierwsze fragmenty rozgrywki z Death Stranding na nowym zwiastunie
Podczas swojej konferencji Sony zaprezentowało obszerny materiał filmowy z Death Stranding, czyli nowego projektu Hideo Kojimy. Znalazły się w nim elementy gameplayu.
Zapowiedziana jakiś czas temu prezentacja Death Stranding, czyli nowego projektu Hideo Kojimy, bez wątpienia była jedną z najbardziej wyczekiwanych na tegorocznych targach E3. Ojciec serii Metal Gear Solid nie zawiódł. Podczas konferencji firmy Sony zaprezentowano obszerny materiał wideo przedstawiający nie tylko przerywniki fabularne, ale również fragmenty rozgrywki (choć ze zmienionym umiejscowieniem kamery w niektórych scenach). Możemy zatem zobaczyć, jak będzie mniej więcej wyglądała eksploracja zróżnicowanego świata oraz skradanie się i unikanie tajemniczych czarnych postaci, z którymi kontakt oznacza natychmiastową śmierć. Całość, podobnie jak poprzednie trailery, jest niezwykle enigmatyczna i surrealistyczna, lecz wizja tego, jak może wyglądać pełen tytuł, zaczyna coraz bardziej się krystalizować.
Głównym bohaterem zwiastuna jest Sam, zwykły tragarz o bystrym umyśle grany przez Normana Reedusa. Co jednak ciekawe, w trailerze przedstawiono zupełnie nowych członków obsady. W grze, prócz wspomnianego gwiazdora serialu The Walking Dead, Madsa Mikkelsena i Guillermo del Toro, zobaczymy również Leę Seydoux (Spectre, Życie Adeli) oraz Lindsay Wagner (Nocny jastrząb, Rykoszet).

Przypominamy, że Death Stranding zmierza wyłącznie na konsolę PlayStation 4. Niestety, data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Hideo Kojima
- gameplaye
- Kojima Productions
- trailery (gry)
- E3 2018
- PS4
Komentarze czytelników
Miodowy Generał

Porąbany japoński surrealizm (anime nie będący), aż sam autor nie będzie wiedział o co chodzi... namówiłeś Pan panie Kodźima.
wooda Konsul
Dla mnie wyglada to tak, jakby Kojima doskonale wiedzial jaka historie chce nam opowiedziec, ale nie wie jak do tego wplesc rozgrywke dla gracza.
yadin Legend

Gameplay stonowany i oszczędny. Większość sobie z tego drwi. Trudno, ale Kojima nigdy nie był twórcą, wobec którego przechodziło się obojętnie. Na mnie największe wrażenie zrobiła fizyka, animacje i widok górskiego strumienia, wzdłuż którego idzie postać. Niestety, trzeba czekać do 2020 roku. To długo, bo mamy połowę 2018.
zanonimizowany1196217 Konsul
czuję, że to może być coś wielkiego, nawet jeśli będzie zalatywało manieryzmem Kojimy.
symulator chodzenia? jeśli będzie się dobrze chodziło (i będzie po co), to nie mam nic przeciwko.
bbandi Pretorianin
Potwór idzie 50 metrów żeby nawrócić przed tym gościem i babką bo stoją nieruchomo i starają się nie ruszać i nie wydawać dzwięków.
Pod koniec gameplayu idzie z tą szczekaczką na plecach która wydaje multum decybeli - potwory go nie ruszają :)
Ogólnie fajnie to wygląda :)