Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 20

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry

recenzja gry21 października 2002

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry

recenzja gry15 października 2002

Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry

Medieval: Total War - recenzja gry

recenzja gry1 października 2002

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy

Medieval: Total War - recenzja gry

Beach Life - recenzja gry

recenzja gry13 września 2002

Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.

Beach Life - recenzja gry

Panzer Elite - recenzja gry

recenzja gry12 września 2002

Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.

Panzer Elite - recenzja gry

Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2002

Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...

Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry

recenzja gry9 sierpnia 2002

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - PL

Warcraft III: Reign of Chaos - PL

recenzja gry19 lipca 2002

Reign of Chaos to trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft. Według producenta jest kolejnym stadium w ewolucji RTSów noszącym nazwę RPS, czyli Role-Playing Strategy.

Warcraft III: Reign of Chaos - PL

Battle Realms - recenzja gry

recenzja gry18 lipca 2002

Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.

Battle Realms - recenzja gry

Black & White: Creature Isle - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2002

W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.

Black & White: Creature Isle - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2002

Serii Warcraft opisywać nie trzeba. Nie dzierży ona zaszczytnego tytułu pierwszego RTS w historii (który z niejakimi zastrzeżeniami można przyznać Dune II), ale za to na pewno zyskała sobie miejsce w historii gatunku. Co zaoferuje nam trzecia odsłona?

Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2002

Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2002

RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.

RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry

Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2002

Dominion Wars to gra strategiczna osadzona w świecie Star Trek. Fabuła oparta jest o dwa ostatnie sezony znanego również w Polsce serialu Deep Space Nine, opowiadającego o przygodach bohaterskiej załogi stacji kosmicznej.

Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry

Warrior Kings - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2002

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.

Warrior Kings - recenzja gry

Capitalism II - recenzja gry

recenzja gry16 maja 2002

Capitalism II to sequel znanej strategii ekonomicznej wydanej 1995 roku. Ponownie pozwala graczom samodzielnie, w domowym zaciszu przeistoczyć się w wielkiego rekina światowej finansjery, stworzyć największą międzynarodową korporację...

Capitalism II - recenzja gry

Starmageddon - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2002

Starmageddon to nowa produkcja firmy Lemon Interactive, rodzimego dystrybutora gier, określana jako „kosmiczny RTS 3D nowej generacji”.

Starmageddon - recenzja gry

Colobot - recenzja gry

recenzja gry23 kwietnia 2002

Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.

Colobot - recenzja gry

Primitive Wars - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2002

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.

Primitive Wars - recenzja gry

Car Tycoon - recenzja gry

recenzja gry15 kwietnia 2002

Car Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, w której gracze mogą wcielić się w szefa firmy zajmującej się projektowaniem, konstruowaniem, dystrybucją oraz sprzedażą pięknych samochodów.

Car Tycoon - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2002

Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

Battalia - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2002

Gra strategiczna umożliwiająca graczom odtworzenie historycznych bitew z okresu 1700-1870. Jej autorem jest dr Turcan, twórca, który niegdyś zasłynął wśród zachodnich graczy takimi rewelacyjnymi tytułami jak: Wielka Armada, Borodino, Austerlitz...

Battalia - recenzja gry

La Grande Armee At Austerlitz - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2002

Pierwsza gra strategiczna firmy Matrix Games z serii La Grande Armee Campaign, przedstawiającej najsławniejsze bitwy w historii.

La Grande Armee At Austerlitz - recenzja gry

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2002

Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry