Popularne recenzje gier strategicznych 3
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 580 tekstów spełniających te kryteria.

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2010
Nowa część cyklu Command & Conquer zrywa ze standardami i wprowadza zupełnie nowy styl gry. Czy deweloperzy poszli właściwą drogą?
Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - recenzja gry
Jagged Alliance bez tur. Czy to mogło się udać? - recenzja gry Jagged Alliance: Back in Action
recenzja gry9 lutego 2012
Remake drugiej części legendarnej serii z kilkoma istotnymi zmianami w znanej formule. Czy fani poprzednich odsłon mają czego szukać w Jagged Alliance: Back in Action? Na to pytanie odpowie nasza recenzja.
Jagged Alliance bez tur. Czy to mogło się udać? - recenzja gry Jagged Alliance: Back in Action
Odświeżający skok w przyszłość - recenzja gry Anno 2070
recenzja gry24 listopada 2011
Anno powraca w nowym futurystycznym wydaniu. Czy skok w przyszłość wyszedł serii na dobre?
Odświeżający skok w przyszłość - recenzja gry Anno 2070
Recenzja gry XCOM 2 - drugie UFO, czyli wróg poznany
recenzja gry1 lutego 2016
Strategiczno-taktyczna seria, w której walczymy z kosmitami, znów powraca. Po bardzo udanym Enemy Unknown i Enemy Within, XCOM 2 nie miał łatwego zadania, ale ze starcia z wysokimi oczekiwaniami wychodzi z podniesioną przyłbicą.
Recenzja gry XCOM 2 - drugie UFO, czyli wróg poznany
Recenzja gry Hearts of Iron IV - powrót w wielkim stylu
recenzja gry7 czerwca 2016
Po latach Hearts of Iron – ukochana seria koneserów skomplikowanych strategii – powraca, i to w wielkim stylu. Sezon nieprzespanych nocy, spędzonych na dowodzeniu, knuciu intryg i nieustannym smakowaniu goryczy porażki, uznać należy za otwarty.
Recenzja gry Hearts of Iron IV - powrót w wielkim stylu
Recenzja gry Fallout Shelter – zaskakująco udana rozgrzewka przed Falloutem 4
recenzja gry17 czerwca 2015
Do premiery Fallouta 4 jeszcze kilka miesięcy, ale fani postapokaliptycznych pustkowi już teraz mogą się na nie przenieść. Wprawdzie „tylko” mobilnie i nie za sprawą RPG, ale i tak w zaskakująco udanym stylu.
Recenzja gry Fallout Shelter – zaskakująco udana rozgrzewka przed Falloutem 4
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VII - krajobraz po becie
recenzja gry9 października 2015
Wersja beta gry Might & Magic: Heroes VII dawała powody do przypuszczeń, że Limbic Entertainment dostarczy bubel niegodny zaliczenia w poczet tej kultowej strategicznej serii. Na szczęście obawy te się nie potwierdziły... choć nie w stu procentach.
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VII - krajobraz po becie
Recenzja gry Total War: Rome II - tryumfalny powrót do Rzymu
recenzja gry2 września 2013
Tworząc swe najnowsze dzieło – Total War: Rome II – Creative Assembly pełnymi garściami czerpało z doświadczeń zdobytych podczas produkcji Empire oraz Shoguna II. Ponowna wizyta w antycznym Rzymie będzie nie lada gratką dla żądnych klasyki generałów.
Recenzja gry Total War: Rome II - tryumfalny powrót do Rzymu
Pełna zmian, ale wciąż świetna - recenzja gry Might & Magic: Heroes VI
recenzja gry11 października 2011
Powtórzenie sukcesu Heroes of Might & Magic III jest zadaniem trudnym, o ile w ogóle wykonalnym. Wiedzą to doskonale Węgrzy z Black Hole, dlatego nie próbowali stworzyć klona słynnej „trójki”, ale na jej bazie opracować grę świeżą i interesującą.
Pełna zmian, ale wciąż świetna - recenzja gry Might & Magic: Heroes VISupreme Commander 2 - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2010
Pierwszy Supreme Commander podobał się wielu fanom RTS-ów, spragnionym powiewu świeżości. Czy część druga jest równie wciągająca?
Supreme Commander 2 - recenzja gryEmpire Earth III - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2008
Trzecia odsłona Empire Earth to ledwie cień pierwszych dwu. Grę zredukowano i spłycono niemiłosiernie, dramatycznie wręcz upraszczając praktycznie każdy jej aspekt.
Empire Earth III - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2008
Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.
Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gryWarhammer 40,000: Dawn of War II - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2009
W Dawn of War II mamy interesujący świat, ciekawą koncepcję zabawy, oryginalne założenia multiplayera… a jednak czegoś brakuje. Zapraszamy do lektury recenzji najnowszej gry z cyklu Warhammer 40,000.
Warhammer 40,000: Dawn of War II - recenzja gryStormrise - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2009
Ambitne założenia, innowacyjne rozwiązania i chęć zamieszania na rynku RTS-ów. Sprawdź, jak prezentuje się nowe dzieło twórców serii Total War.
Stormrise - recenzja gryAge of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2004
Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.
Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gryEarth 2150: Lost Souls - recenzja gry
recenzja gry7 lutego 2002
Earth 2150: Lost Souls to kontynuacja słynnych strategii czasu rzeczywistego Earth 2150: Escape from the Blue Planet oraz Earth 2150: The Moon Project. Jest siódmy grudnia roku 2150, a do końca istnienia naszej planety zostało tylko kilka krótkich godzin.
Earth 2150: Lost Souls - recenzja gryZeus: Pan Olimpu - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2001
Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.
Zeus: Pan Olimpu - recenzja gryRise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2006
Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.
Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry
Heroes of Might & Magic V - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2006
Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.
Heroes of Might & Magic V - recenzja gryGangland - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2004
Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.
Gangland - recenzja gryPop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2005
Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.
Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry
Black & White 2 - recenzja gry
recenzja gry24 października 2005
Po czterech latach oczekiwania ukazuje się druga odsłona wielkiego hitu. Znów wcielamy się w rolę wszechmogącego boga i sterujemy życiem setek poddanych. Nie mogło również zabraknąć chowańca, który nabrał jeszcze większego apetytu na wojny.
Black & White 2 - recenzja gry
Recenzja Age of Wonders 4. Dostałem w swoje ręce cud kreacji
recenzja gry3 maja 2023
Na początku było słowo. A słowo było u gracza Age of Wonders 4. To on decydował, czy to, co stworzy, będzie dobre, czy złe. Czy kroczyć będzie wśród złotych pół, czy zasnutych mgłą nekropolii. A potem? Nie czas na odpoczynek, a na walkę o zwycięstwo.
Recenzja Age of Wonders 4. Dostałem w swoje ręce cud kreacji