Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych 6

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.

Conflict Zone - recenzja gry

recenzja gry23 sierpnia 2001

Conflict Zone to strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w początkach 21 wieku. Największe światowe potęgi zjednoczyły się tworząc organizację zwaną International Corps for Peace, której głównym celem jest utrzymanie pokoju na świecie.

Conflict Zone - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2005

„RollerCoaster Tycoon 3” prezentuje zupełnie inne podejście do rozrywki, aniżeli jego poprzednicy. Gra jest zdecydowanie prostsza, bardziej nakierowana na współczesnego odbiorcę. Prawdziwi stratedzy mogą zgrzytać zębami.

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

The Settlers IV - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2001

Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?

The Settlers IV - recenzja gry

Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Alpha Centauri nie jest grą zwyczajną, łatwą i możliwą do opisania w paru słowach. Kto jednak lubi klasyczne strategie, ten powinien pokochać ją całym sercem.

Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry

Tropico - recenzja gry

recenzja gry13 czerwca 2001

Najnowsza produkcja firmy PopTop Software to strategiczny symulator małego państewka na Karaibach, potraktowany z przymrużeniem oka. Naszym nadrzędnym zadaniem jest kierowanie wyspą i jej rozwojem w sposób taki, aby utrzymać się przy władzy.

Tropico - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry

Axis & Allies - recenzja gry

recenzja gry12 stycznia 2005

AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).

Axis & Allies - recenzja gry

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

recenzja gry17 lutego 2003

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.

Celtic Kings: Rage of War - recenzja gry

Space Colony - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2004

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...

Space Colony - recenzja gry

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2005

„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2006

Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

Rush for Berlin - recenzja gry

recenzja gry4 sierpnia 2006

Stormregion znowu atakuje! Tym razem naciera falami zapijaczonej piechoty, wspierając się zrzutami ulotek i ostrzeliwując z... drewnianych czołgów. Czy jednak już trzeba pakować manatki i uciekać w popłochu?

Rush for Berlin - recenzja gry

Aleksander - recenzja gry

recenzja gry8 lutego 2005

GSC Game World, twórcy znanej wszystkim „kozackiej” serii gier strategicznych, wracają na ekrany naszych monitorów z tytułem opartym na następnym przejawie amerykańskiej mody na filmy historyczne...

Aleksander - recenzja gry

The Wiggles - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2001

Bohaterami The Wiggles są małe karzełkowate stworzenia, które zostały wysłane przez boga Odyna w celu odnalezienia i pojmania terroryzującego zaświaty - piekielnego psa Fenrina. Jest to nie lada wyzwanie, gdyż szukany zwierz znajduje się wewnątrz ziemi.

The Wiggles - recenzja gry

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

recenzja gry8 października 2003

UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2003

Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

Castle Strike - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2004

strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design. Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.

Castle Strike - recenzja gry

Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry

recenzja gry10 października 2006

Faces of War: Oblicza Wojny to jedna z najnowszych gier wojennych, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Jest to sequel wydanej w 2004 roku gry Soldiers: Ludzie Honoru, która zrobiła sporo zamieszania w światku graczy.

Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry
World in Conflict - recenzja gry

World in Conflict - recenzja gry

recenzja gry28 września 2007

Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.

World in Conflict - recenzja gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2004

„Warhammer 40,000”. Uniwersum wiecznej wojny, przepełnione z jednej strony najnowocześniejszą techniką, z drugiej zaś – mroczną magią, starożytnymi artefaktami i plugawymi demonami. Uniwersum, w które wkraczasz i Ty.

Warhammer 40,000: Dawn of War - recenzja gry

Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2006

Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.

Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry

The Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gry

recenzja gry8 października 2008

Udany remake klasycznego hitu zawsze znajdzie swoich zwolenników. Czy jednak tak niszowa i nie pierwszej młodości produkcja jest w stanie zadowolić wszystkich potencjalnych nabywców?

The Great Art Race: Wyścig po obrazy mistrzów - recenzja gry