Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier przygodowych 9

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Przygodowe. Znajdziesz tu 370 tekstów spełniających te kryteria.

Chirurdzy - recenzja gry

recenzja gry16 czerwca 2009

Chirurdzy to już drugi po Zagubionych popularny serial telewizyjny stacji ABC, który przeniesiono na ekrany komputerów. Jak tym razem udał się deweloping gry?

Chirurdzy - recenzja gry

Runaway: Przewrotny Los - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2010

Ucieczki, pomyłki, podstępy, szachrajstwa. Wariaci, UFO, kurczaki i mafia. Nienormalne pomysły i tona śmiechu. Słowem - w tym szaleństwie jest metoda, czyli ostatnia odsłona Runaway.

Runaway: Przewrotny Los - recenzja gry

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2007

Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.

Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry

recenzja gry29 maja 2007

„Nie znoszę, gdy PeCetowych graczy traktuje się drugorzędnie. Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata są tytułem, który polecić mógłbym jedynie najbardziej zagorzałym sympatykom przygód Jacka Sparrowa.”

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - recenzja gry
Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2004

Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund.

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

So Blonde: Blondynka w opałach - recenzja gry

recenzja gry18 czerwca 2008

Ta blondyna... ta blondyna... Tnie me serce tak jak ser... Wielbicieli goudy, ementalera i kawałów o blondynkach zapraszamy do przesympatycznej przygody w towarzystwie Sunny Blonde.

So Blonde: Blondynka w opałach - recenzja gry

Sam & Max: Sezon 1 - recenzja gry

recenzja gry14 kwietnia 2008

Kto chce zobaczyć białego królika poruszającego się statecznym krokiem prezydenta USA, pobawić się zginaczem łyżek, powalczyć ze szlamikiem i odpalić rakietę na plecach wielgachnego posągu Abrahama Lincolna?

Sam & Max: Sezon 1 - recenzja gry

Broken Sword: The Sleeping Dragon - recenzja gry

recenzja gry23 stycznia 2004

Trzecia część przygodowej serii Broken Sword. Ponownie wcielamy się w rolę George’a i Nico (bohaterów znanych z poprzednich części) i podążamy śladem tajemniczej historii sięgającej czasów średniowiecza.

Broken Sword: The Sleeping Dragon - recenzja gry

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry
Recenzja gry Secret Files 3 - co Archimedes wiedział o końcu świata?

Recenzja gry Secret Files 3 - co Archimedes wiedział o końcu świata?

recenzja gry21 września 2012

Niepokojące sny, wstrząsające wizje, enigmatyczni Strażnicy i świat ponownie stojący w obliczu zagłady, oto czemu w The Archimedes Code muszą stawić czoła bohaterowie Secret Files 3.

Recenzja gry Secret Files 3 - co Archimedes wiedział o końcu świata?

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2006

Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
Legacy of Kain: Defiance - recenzja gry

Legacy of Kain: Defiance - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2004

Legacy of Kain: Defiance jest piątą częścią popularnej sagi, zapoczątkowanej w 1996 roku na konsoli PlayStation. Program łączy elementy, zaczerpnięte z Blood Omen i Soul Reaver - dwóch mini-serii, funkcjonujących niezależnie w ramach wspomnianego cyklu...

Legacy of Kain: Defiance - recenzja gry

Iniemamocni - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2004

Iniemamocni to rodzina superbohaterów, która za wszelką cenę próbuje ukryć swe moce i prowadzić spokojne życie. Oczywiście, do czasu. Producenci gry „The Incredibles” wybrali wszystkie najciekawsze sceny z filmu i stworzyli z nich grywalne poziomy.

Iniemamocni - recenzja gry

Insecticide - recenzja gry

recenzja gry12 sierpnia 2008

Insecticide Episode 1 to naprawdę dobra gra, podoba mi się dużo bardziej niż Sam & Max, zarówno ze względu na ponury klimat jak i na humor, grafikę czy nawet dźwięk.

Insecticide - recenzja gry

Payuta i Bóg Lodu - recenzja gry

recenzja gry15 czerwca 2001

Payuta i Bóg Lodu jest jednym z produktów UBI Kids – stosunkowo niedawno otwartego pododdziału UBI Soft, który zajmuje się tworzeniem prostych gier i programów edukacyjnych dla dzieci, produktem zresztą całkiem udanym.

Payuta i Bóg Lodu - recenzja gry

The House of the Dead 2 - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2001

House of The Dead 2 to kontynuacja promowanej przez firmę Sega gry akcji utrzymanej w konwencji horroru - House of The Dead, która przenosi nas do najciemniejszych kątów domu Dr. Curien’a.

The House of the Dead 2 - recenzja gry

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2002

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia to przygodowa gra akcji FPP oparta o fabułę animowanego filmu o zaginionej Atlantydzie z wytwórni Disney Entertainment.

Atlantyda: Zaginiony Ląd - Próba Ognia - recenzja gry

Lara Croft and the Guardian of Light - recenzja gry

recenzja gry23 sierpnia 2010

Miniaturowa Lara Croft w niczym nie ustępuje swojej dużej wersji. A w wielu elementach rozgrywki jest nawet lepsza.

Lara Croft and the Guardian of Light - recenzja gry

Blair Witch, część pierwsza: Rustin Parr - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2000

Dosyć nieufnie podszedłem do pierwszej gry firmy Nocturne Games – Blair Witch Volume One : Rustin Parr (BWVO:RP). Większość gier opartych na filmach bazuje na ich popularności, nie dbając zbytnio o całą resztę.

Blair Witch, część pierwsza: Rustin Parr - recenzja gry

Blair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gry

recenzja gry3 sierpnia 2001

Trzecia część trylogii Blair Witch jest jednocześnie pierwszą pod względem chronologii. Akcja gry rozgrywa się bowiem w 1785 roku. Właśnie wtedy wypędzono do lasu Elly Kedward, które poprzedzało tajemnicze zaginięcie grupki dzieci.

Blair Witch, część trzecia: Historia Elly Kedward - recenzja gry

Blair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gry

recenzja gry9 lutego 2001

Po bardzo dobrej części pierwszej mamy możliwość zapoznać się z kolejną pozycją z serii Blair Witch, tym razem utrzymanej bardziej w konwencji gier akcji niż przygodówek. Czy zmiana ta wyszła grze na dobre? Przekonajcie się sami...

Blair Witch, część druga: Legenda Coffin Rock - recenzja gry

Wielka Wyprawa - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2003

Wielka Wyprawa to klasyczna gra przygodowa pod wieloma względami przypominająca dawny przebój firmy Sierra, pt. EcoQuest. Wykorzystuje ona zmodyfikowany trójwymiarowy silnik graficzny Groma. Gra dedykowana jest przede wszystkim dzieciom...

Wielka Wyprawa - recenzja gry
Amerzone: Testament Odkrywcy - recenzja gry

Amerzone: Testament Odkrywcy - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2001

„Zdradził swoją kobietę, swoje ideały i ludzi, którzy mu zaufali. Naraził się na pośmiewisko, hańbę oraz zapomnienie. Czy starczy ci sił, by udać się w podróż do Zapomnianej Krainy i uczynić by mieszkańcy Amerzone znów zobaczyli w powietrzu białe ptaki?”

Amerzone: Testament Odkrywcy - recenzja gry

Hitchcock: Ostatnie Cięcie - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2002

Gra przygodowa inspirowana twórczością mistrza horroru, Alfreda Hitchcock’a. Gracze wcielają się w prywatnego detektywa Joseph’a Shamley, posiadającego nadprzyrodzone moce umysłowe, które obudziły się w nim w dniu śmierci jego rodziców.

Hitchcock: Ostatnie Cięcie - recenzja gry