Warlords Battlecry 3: Nature Magic
Aktualizacja:
3. Nature Magic
Sfera bogata w zaklęcia przywołujące stwory będące blisko związane z naturą, znajdziemy również tutaj kapkę czarów wspierających i ofensywnych.
- Summon Sprite - przywołuje małego, latającego duszka lasu, wyposażonego w łuk. Będzie posiadał 0 + 20/lvl XP. Przydatne głównie na początku.
- Gemberry - prosty czar leczący 25 + 25/lvl punktów życia wszystkim przyjaznym jednostkom w Command Radius. Leczenie zawsze się przydaje, chociaż jest dosyć słabe.
- Entangle - magiczne korzenie wyrastają z ziemi, zmniejszają speed wszystkich wrogich jednostek w Command Radius o 4 + 2/lvl. Czas trwania to 30 + 30/lvl sekund.
- Shillelagh - przywołuje magiczną maczugę, która zwiększa combat maga o 5 + 5/lvl,wzmocnienie trwa 1 + 1/lvl minut. Można rzucić przed walką, zwiększy przeżywalność maga oraz celność czaru Call Lightning.
- Summon Unicorn - tani i silny, jak na tak wcześnie dostępny czar. Przywołuje Jednorożca mającego 0 + 20/lvl XP. Stworek ten użyteczny, gdyż posiada silne czary leczące, w dodatku całkiem nieźle walczy i posiada sporą odporność na obrażenia niefizyczne.
- Wall of Thorns - tworzy jedno pole najsłabszego z murków, który będzie istniał przez 10 + 10/lvl minut lub dopóki nie zostanie zniszczony. Raczej mało przydatny, chyba, że chcemy szybko i tanio zakneblować jakieś przejście.
- Call Lightning - typowo ofensywny czar, zadający wrogim jednostkom (także budynkom) w Command Radius 60 + 20/lvl obrażeń od błyskawic. Szczególnie użyteczny w walce z jednostkami wrażliwymi na prąd. Niestety, czar dosyć drogi.
- Summon Treant - przywołuje Treanta, silną i wytrzymałą jednostkę, posiadającą zdolność niezwykle szybkiego konstruowania budynków. Będzie miał 0 + 20/lvl XP. Zaklęcie dosyć manożerne, ale przydatne, jeśli chorujemy na nadmiar many.
- Change Weather - pozwala zmienić pogodę oraz porę dnia na całej mapie. Drogie i raczej średnio przydatne.
- Elementalism - ostateczny czar przywołujący z Magii Natury, tworzy nam jednego z czterech żywiołaków (możemy wybrać), który będzie miał 0 + 50/lvl XP. Niezwykle uniwersalny czar, gdyż pozwala na uzupełnienie armii o jednostkę, której w danej chwili najbardziej potrzebujemy.
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
- Warlords Battlecry 3: Bohater
- Warlords Battlecry 3: Atrybuty
- Warlords Battlecry 3: Parametry
- Warlords Battlecry 3: Zdolności
- Warlords Battlecry 3: Przedmioty
- Warlords Battlecry 3: Rodzaje bohaterów
- Warlords Battlecry 3: Magia
- Warlords Battlecry 3: Healing Magic
- Warlords Battlecry 3: Summoning Magic
- Warlords Battlecry 3: Nature Magic
- Warlords Battlecry 3: Illusion Magic
- Warlords Battlecry 3: Necromancy Magic
- Warlords Battlecry 3: Pyromancy Magic
- Warlords Battlecry 3: Alchemy
- Warlords Battlecry 3: Rune Magic
- Warlords Battlecry 3: Ice Magic
- Warlords Battlecry 3: Chaos Magic
- Warlords Battlecry 3: Poison Magic
- Warlords Battlecry 3: Divination Magic
- Warlords Battlecry 3: Arcane Magic
- Warlords Battlecry 3: Zdolności rasowe
- Warlords Battlecry 3: Zdolności klasowe
- Warlords Battlecry 3: Bohater
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zapraszam na forum o Warlords Battlecry 3 - http://warlordsbattlecry.3cba.pl/
Poradnik jest bardzo dobry, nie ma w nim błędów rzeczowych. Tylko do jednej rzeczy mogę się przyczepić. Do bardzo malutkiego opisu itemów (zaledwie pół strony). A tak poza tym poradnik jest OK. Polecam wszystkim fanom WBC3.
dobry jest ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
