Warlords Battlecry 3: Ice Magic
Aktualizacja:
9. Ice Magic
Magia lodu jest tak naprawdę nieco bardziej wyważoną i mniej ofensywną wersją Pyromancy Magic. Znajdziemy tutaj za to nieco więcej czarów wspierających.
- Hand Of Ice - odpowiednik Hand of Flame, zadaje 20 + 10/lvl obrażeń od chłodu. Identyczny koszt i podobna (niska) skuteczność,
- Storm - chmurzy niebo i tworzy burzę z piorunami. Mało przydatne.
- Ice Armor - zwiększa armor maga o 5 + 5/lvl. Wzmocnienie trwa 1 + 1/lvl minut i jest całkiem przydatne, szczególnie na wyższych poziomach.
- Calm - zdejmuje wszystkie magiczno-psychologiczne efekty z zaprzyjaźnionych jednostek, znajdujących się w Command radius + 50%/lvl. Przydaje się w walkach zarówno z oddziałami wywołującymi strach, jak i z magami potrafiącymi rzucać czary ze szkoły Iluzji.
- Ring Of Ice - identyczne zaklęcie występowało już w Necromancy Magic, przypomnę tylko: zadaje 50 + 25/lvl obażeń od zimna wszystkim jednostkom w pobliżu maga.
- Freeze - zamrożenie zmniejsza jednostkom znajdującym się w Command Radius speed o 2 + 1/lvl i szybkość ataku o 20% + 10%/lvl. Freeze utrzymuje się na wrogu przez 30 + 30/lvl sekund, jest dobrym, ale trochę zbyt drogim zaklęciem wspomagającym.
- Wall Of Ice - tworzy lodowy mur. W działaniu zaklęcie trochę podobne do Wall of Brambles w Nature Magic - ochrona raczej na poziomie średnim, ale dłużej się utrzymuje: 10 + 10/lvl minut.
- Ice Floe - ciekawy czar, który daje magowi zasięgowy atak zimnem, zadający obszarowe obrażenia równe 20 + 15/lvl. Zdolność ta trwa 30 + 30/lvl sekund, tylko ten czar daje bohaterowi możliwość prowadzenia ataku zasięgowego (nie ma innego sposobu).
- Freeze Magic - zamrożenie magii powoduje całkowite zamarcie regeneracji many do czasu wygaśnięcia zaklęcia (można tylko pić napoje z maną). Czas trwania wynosi 1 + 1/lvl minut, lecz ze względu na duży koszt rzucenia, zazwyczaj nie osiągnie się wymiernych korzyści.
- Ice Storm - lodowa burza to najsilniejszy czar magii lodu, jak się łatwo domyślić jest niezwykle skuteczna. Zadaje 100 + 50/lvl obrażeń od zimna, z Armageddonem przegrywa tylko znacznie mniejszą skutecznością w niszczeniu budynków, jest za to odrobinę tańsza.
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
- Warlords Battlecry 3: Bohater
- Warlords Battlecry 3: Atrybuty
- Warlords Battlecry 3: Parametry
- Warlords Battlecry 3: Zdolności
- Warlords Battlecry 3: Przedmioty
- Warlords Battlecry 3: Rodzaje bohaterów
- Warlords Battlecry 3: Magia
- Warlords Battlecry 3: Healing Magic
- Warlords Battlecry 3: Summoning Magic
- Warlords Battlecry 3: Nature Magic
- Warlords Battlecry 3: Illusion Magic
- Warlords Battlecry 3: Necromancy Magic
- Warlords Battlecry 3: Pyromancy Magic
- Warlords Battlecry 3: Alchemy
- Warlords Battlecry 3: Rune Magic
- Warlords Battlecry 3: Ice Magic
- Warlords Battlecry 3: Chaos Magic
- Warlords Battlecry 3: Poison Magic
- Warlords Battlecry 3: Divination Magic
- Warlords Battlecry 3: Arcane Magic
- Warlords Battlecry 3: Zdolności rasowe
- Warlords Battlecry 3: Zdolności klasowe
- Warlords Battlecry 3: Bohater
- Warlords: Battlecry III - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zapraszam na forum o Warlords Battlecry 3 - http://warlordsbattlecry.3cba.pl/
Poradnik jest bardzo dobry, nie ma w nim błędów rzeczowych. Tylko do jednej rzeczy mogę się przyczepić. Do bardzo malutkiego opisu itemów (zaledwie pół strony). A tak poza tym poradnik jest OK. Polecam wszystkim fanom WBC3.
dobry jest ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
