Vampire The Masquerade: Santa Monica - 05
Aktualizacja:
*The Hunted Hunter
Knoxa tropi azjatycki odpowiednik wampira (więcej o nich w późniejszej części gry). Zgódź się, by mu pomóc (aby wyciągnąć z niego wszystkie informacje, będziesz musiał użyć nieco perswazji). Dostaniesz prawo jazdy, które zgubił jego adwersarz. Widnieje na nim nazwisko Virgil Crumb. Zagadaj też Ghoula o kupno broni w okolicy, każe Ci powołać się na niego w Pawnshopie (to samo można załatwić u Kilpatricka). Sprawdź nazwisko Crumb w Krime-puterze w Bail Bonds. Okaże się, że leży on w miejskiej kostnicy. Znów musisz odwiedzić szpital. Wejdź przez drzwi do Blood Banku i zejdź na dół. Na zaplecze dostań się tymi drzwiami co ostatnio i zawitaj do pralni (Laundry). Przesuń drewnianą płytę blokującą przejście przez dziurę w ścianie. Najbliższe drzwi to kostnica (Morgue). Crumb leży sztywno na stole, nic z niego nie wyciągniesz - otwórz za to skrzynię. W środku znajdziesz kartę magnetyczną otwierającą Foxy Boxes (17). Naprzód.
Gdy wejdziesz, skorzystaj z drzwi po prawej. Znajdziesz tam komputer z raportami. Jak widać, Azjata jest świadom Twoich rychłych odwiedzin. Wejdź do dużego magazynu, gdzie Twój przeciwnik już czeka. Nie jest to trudny rywal, choć klanom "niewojennym" może sprawić nieco kłopotu. Gdy już się z nim uporasz, donieś o tym Knoxowi.
Explosive Beginning
Jako, że ukończyłeś do tej chwili wszystkie sub-questy, jedyne co pozostaje, to wykonać misję Mercuria i zrównać z ziemią magazyn Sabbatu. Udaj się na rozmowę z Tungiem, ukrywającym się w SunCo Gasoline (2). Przytulnie tu. Wypytaj go o swoją misję i powiedz, że jesteś gotowy do drogi.

Ponieważ prędzej czy później i tak będziesz musiał zdemaskować swoją obecność i rozpocząć centralny sprint przez środek wrogiego obozowiska, nie ma sensu przykładać specjalnej wartości do załatwienia spraw po cichu. Oczywiście, działając w ten sposób, osiągamy wymierne korzyści, dlatego też tak poprowadzimy sposób gry, jednakże nie będziemy w skrytym postępowaniu konsekwentni, gdyż nie jest to wymagane. Wyjścia dyplomatycznie także odpadają, potraktuj więc tą misję jako pierwszy typowo bitewny sprawdzian Twoich umiejętności.
Z piwnicy wyjdź lewym korytarzem. Gdy otworzysz drzwi, zobaczysz korzystającego z toalety przeciwnika. Zajdź go od tyłu i wykończ z ukrycia. Z następnego pomieszczenia pozabieraj broń i przesuń płytę blokującą przejście w narożniku. Żebraka możesz ugryźć, jeśli potrzebujesz. Gdy wejdziesz między wagony, najwyższy czas przestać się cackać. Wyciągnij to, co masz najsilniejszego i przebij się przez pojedynczych przeciwników na drugą stronę stacji. Skieruj się w stronę lokomotywy w zajezdni - tędy będzie lżej się przedostać. Drabiną wyjdź na górę, przekradnij się na drugą stronę pomieszczenia i wyjdź przez okrągłą kratę. Zeskocz na prawo, na metalowy mostek (cały czas bądź w sneaku). Wejdź do środka drzwiami na końcu mostka. Zabij znajdującego się tam wroga. W następnym pokoju przycupnij przy biurku, odpocznij, wylecz się (poczekaj chwilę, aż HP same się uzupełnią), po czym podłóż Astrolite. Masz 3 minuty. Przejdź przez drzwi naprzeciwko tych, którymi tu wszedłeś. Będzie tam kilku przeciwników, lepiej zostawić ich w spokoju i zignorować. Wyjdź drzwiami do dużego pomieszczenia i szybko skieruj się do drzwi. Wtargnie przez nie wrogi wampir i wprowadzi zamęt wśród ludzi, którzy nie będą wiedzieli do kogo strzelać. Pokonaj wampira i uciekaj drzwiami, którymi wszedł. Po wyjściu skręć w prawo i biegnij wzdłuż budynku. Dojdziesz do podwórka, a tam zajmij się drzwiami po prawej. Miń wagon towarowy, spróbuj otworzyć drzwi i natychmiast się odwróć - za Tobą czyha kolejny wampir. Gdy go pokonasz, drzwi same się otworzą. Znów znajdziesz się przy wagonach, biegnij więc wzdłuż torów i kieruj się w lewą stronę. Gdy podejdziesz do miejsca, gdzie przy ogniu grzał się żebrak, misja się zakończy.
Podbiegnie do Ciebie wilk, który przemieni się w humanoida. To bynajmniej nie wilkołak, ale wampir z klanu Gangrel, posiadający umiejętność przemiany w wilka. Na imię mu Beckett. Jest on godny zaufania, spotkacie się jeszcze nieraz. Gdy skończysz rozmowę z nim, przeniesiesz się z powrotem do kanciapy Tunga. Możesz się od niego co nieco dowiedzieć o społeczeństwie wampirów, organizacjach i klanach.
Zakończenie spraw w Santa Monica
Ukończyłeś wszystkie questy, które są dostępne bez opuszczania Santa Monica. Aktualnie w Twoim logu misji powinny znajdować się 4 pozycje: Mudd Hunt, Carnival of Death, The Regent's Riddle oraz Explosive Beginning, który dokończyć musisz rozmawiając z LaCroix w Downtown. Mercuria spotkasz na plaży, podziękuje Ci on za wszelką pomoc i zaoferuje swój "sklepik". Aktualnie praktycznie nic do sprzedania nie ma, jednak już wkrótce będzie miał do zaoferowania całkiem ciekawe akcesoria. Gdy już będziesz gotowy, zagadaj do taksówkarza, który pojawił się koło Asylum.
0
- Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
- Vampire The Masquerade Bloodlines: Poradnik do gry
- Vampire The Masquerade: Uwagi ogólne
- Vampire The Masquerade: Klany
- Vampire The Masquerade: Umiejętności
- Vampire The Masquerade: Dyscypliny
- Vampire The Masquerade: Uzbrojenie
- Vampire The Masquerade: Easter Eggs
- Vampire The Masquerade: Cheaty
- Vampire The Masquerade: Początek
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - Mapy
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - 01
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - 02
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - 03
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - 04
- Vampire The Masquerade: Santa Monica - 05
- Vampire The Masquerade: Downtown - Mapy
- Vampire The Masquerade: Downtown - 01
- Vampire The Masquerade: Downtown - 02
- Vampire The Masquerade: Downtown - 03
- Vampire The Masquerade: Downtown - 04
- Vampire The Masquerade: Downtown - 05
- Vampire The Masquerade: Grout's Mansion
- Vampire The Masquerade: Museum
- Vampire The Masquerade: Hollywood - Mapy
- Vampire The Masquerade: Hollywood - 01
- Vampire The Masquerade: Hollywood - 02
- Vampire The Masquerade: Hollywood - 03
- Vampire The Masquerade: Hollywood - 04
- Vampire The Masquerade: Hollywood - 05
- Vampire The Masquerade: W poszukiwaniu Nosferatu - 01
- Vampire The Masquerade: W poszukiwaniu Nosferatu - 02
- Vampire The Masquerade: W poszukiwaniu Nosferatu - 03
- Vampire The Masquerade: Niedokończone interesy - 01
- Vampire The Masquerade: Niedokończone interesy - 02
- Vampire The Masquerade: Chinatown - Mapy
- Vampire The Masquerade: Chinatown - 01
- Vampire The Masquerade: Chinatown - 02
- Vampire The Masquerade: Chinatown - 03
- Vampire The Masquerade: Giovanni Stronghold
- Vampire The Masquerade: Society of Leopold
- Vampire The Masquerade: Hallowbrook Hotel
- Vampire The Masquerade: Decyzje i zdrajcy - 01
- Vampire The Masquerade: Decyzje i zdrajcy - 02
- Vampire The Masquerade: Decyzje i zdrajcy - 03
- Vampire The Masquerade: Ming Must Die! - 01
- Vampire The Masquerade: Ming Must Die! - 02
- Vampire The Masquerade: Ostatnia bitwa
- Vampire The Masquerade: Zakończenia (spoilery!)
- Vampire The Masquerade: Posłowie
- Vampire The Masquerade Bloodlines: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tomczi Junior
POMOCY!
Misja-Snuff is Enough
Na Stoliku w kafejce internetowej obok martwego gościa powinna leżeć taśma 2 ( horror tape ) problem w tym że tego przedmiotu nie ma i nie potrafiłem znaleźć nikogo z podobnym problem w internecie.
próbowałem wczytywać stare zapisy gry, zabijać się i powtarzać tą misje kilku krotnie nic nie pomogło a nie uśmiecha mi się tyrać gry od początku bo robiłem wszystkie questy bez wyjątku a nawet jeśli to nie mam gwarancji że taśma tym razem będzie RATUJCIE PROSZĘ.
Z góry dziękuje za każdą pomoc i pomysły w rozwiązaniu tego problemu ( Bardzo chciałbym skończyć grę ...)
zanonimizowany902755 Junior
niestety nie znalazlem zadnej ulotki u Jezebel...
zanonimizowany646112 Junior
Hej. Wy wszyscy już gdzieś daleko w grze ;P A ja dopiero w trailerze. Przeglądałam poradnik i dzięki niemu znalazłam ten cały klucz w sejfie ale teraz nie mogę sobie poradzić z kolejnymi drzwiami, po zabiciu znienacka następnego vampira. Tam już za tą salą z rurami i zejściu na dół. Kiedy trzeba je otworzyć mając tą dyscyplinę Blood Buff. Cały czas mi wyskakuje 'failed' a w górnym rogu 'locjpicking skill below lock difficulty: 3.
I cały czas próbuje je otworzyć i nic. Może przypomnicie sobie te czasy kiedy wy to przechodziliście? ;) pomóżcie bo z tym sejfem też męczyłam się dwa dni zanim znalazłam poradnik. A że cienko znam angielski więc nie za dobrze mi to idzie. Plis.
zanonimizowany510211 Junior
Witam! Nie wiem, czy ktoś jeszcze przegląda to forum, ale jakby ktoś tu wpadł i przez przypadek znał rozwiązanie mojego problemu, to będę wdzięczny za pomoc.
Mój problem wygląda następująco: Po uratowaniu profesora (tego co umie otworzyc Ancaran Sarcofagus) z jaskini i dobiegnięciu do motorówki wywala mnie z gry. Niestety przeinstalowanie gry nie działa. Czy jest na to jakis sposób??
zanonimizowany503649 Junior
czy u kogoś jeszcze jest tak ,że kiedy wracam z Downtown mimo ,że nie wydałem Mercurio jego nie ma u siebie w domu? Czy to błąd czy może po prostu jest gdzie indziej? A jeśli to błąd to co mogę z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.