Vampire The Masquerade: Santa Monica - 03

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

The Ghost Haunts at Midnight

Najwyższy czas wrócić do głównego wątku fabularnego. Udaj się znów do Asylum, musisz porozmawiać z Therese w sprawie Tunga, Nosferatu, który wprowadzi Cię do posterunku Sabbatu. Pogadaj z barmanem, pozwoli Ci wjechać na górę windą. Zanim wejdziesz do biura, będziesz musiał poczekać, aż siostry skończą rozmawiać. Wejdź i porozmawiaj z Therese. Żeby nie było zbyt łatwo, musisz wykonać dla niej misję , aby była w ogóle skłonna do współpracy. Na pocieszenie wiedz, że to zadanie to jeden z ciekawszych motywów w Bloodlines.

Historię dzieciństwa sióstr poznasz już wkrótce. - Santa Monica - 03 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Historię dzieciństwa sióstr poznasz już wkrótce.

Twoim zadaniem jest znalezienie przedmiotu będącego własnością ducha, którego Therese chce się pozbyć. W tym celu udać się musisz do Ocean House Hotel. Zejdź do kanałów włazem w alejce, na prawo od Bail Bonds, skręć w prawo, po czym otwórz drzwi kluczem od Therese i wyjdź drabinką na górę. Główne drzwi hotelu otwórz wytrychem.

Uważaj na spadający żyrandol. Obejrzyj gazetę na stoliku na wprost, po czym spróbuj wejść na górę jednymi ze schodów. Spadniesz na dół. Rozejrzyj się po okolicy. Jedne drzwi są otwarte. W pomieszczeniu, do którego wejdziesz, jedna ze ścian daje się rozbić. W następnym pokoju zobaczysz gazetę, obejrzyj ją. Artykuł o głowie dziecka znalezionej w pralce. Udaj się do pralni. Jedna z pralek otworzy się, a w środku... Klucz do Boiler Room. Tam też się udaj - są to drzwi z czerwoną żarówką nieopodal. Zejdź po schodach na dół. Dojdź do końca pomieszczenia z rurami, użyj przełącznika, po czym uciekaj ile sił w nogach. Właśnie włączyłeś zasilanie. Możesz już użyć windy. Gdy z niej wyjdziesz, duch rzuci w Ciebie obrazem. Odwróć się w lewo, zobaczysz ducha dziewczynki. Idź w jej stronę. Duch zniknie, pozostawiając po sobie gazetę, więc przeczytaj ją. Idź dalej w tą samą stronę, przejdź przez drzwi, które się otworzą, wyjdź, a następnie sprawdź następny pokój. Światło zgaśnie na chwilę i duch znów rzuci w Ciebie kilkoma przedmiotami, a na ścianie napisze zachęcające "Get out". Uważaj na stan zdrowia - chociaż ciosy te nie są silne, lepiej się pilnować. W szafce nocnej znajdziesz kluczyk. Gdy wyjdziesz, zobaczysz kolejną dziewczynkę. Ponownie udaj się w jej stronę. Symetrycznie sprawdź obydwa pomieszczenia, w tym drugim rozbij deski na podłodze i zeskocz na dół. Przeczytaj kolejną gazetę i wejdź do małego dźwigu towarowego przy barze. Gdy wyjdziesz, usłyszysz kobiecy głos proszący o pomoc. Podnieś dziennik (Diary). Trochę się wyjaśnia, co tu jest grane. Gdy duch trochę się wyszaleje, rzucając garnkami na wszystkie strony, wyjdź drzwiami i szybem wentylacyjnym przejdź dalej. Kobieta mówi "Be careful" - i ma rację. Gdy zeskoczysz, natychmiast wskocz na drabinę, inaczej zgniecie Cię winda. Drabiną wyjdź na samą górę i po gzymsie wejdź na korytarz. W pokoju 211 znajdziesz pierwszy amulet, podnoszący trwale Defense o 1. Kontynuuj wzdłuż korytarza, znajdziesz jeszcze jedną gazetę. Zawróć i pójdź w drugą stronę. Duch znowu będzie Cię drażnić. Idź przez drzwi do pokoju 218. Po deskach dostań się piętro wyżej. Przejdź koło pokazu efektów specjalnych robionego przez ducha, dalej drzwiami po lewej. Teraz uważaj, gdyż gorąca para z pękających ze ścian rur może Cię poważnie zranić. Wejdź do pokoju 310. Przeniesiesz się do hotelu z przeszłości, a na szafce znajdziesz szukany medalion. Zeskocz piętro niżej, wejdź do szybu windy. Zejdź jedno piętro po drabinie, znów po gzymsie wejdź na korytarz. Dojdź do głównego holu i wyjdź głównymi drzwiami. To by było na tyle. Silent Hill się kłania, prawda?

Próbujący Cię przestraszyć tanimi sztuczkami duch nie wie chyba, z kim ma do czynienia. - Santa Monica - 03 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Próbujący Cię przestraszyć tanimi sztuczkami duch nie wie chyba, z kim ma do czynienia.

Kanałami wróć do miasta, podążaj do biura Therese. Zamiast swojej zleceniodawczyni, zastaniesz tam Jeanette. Teraz przed Tobą kilka wyborów:

- Możesz stanąć po stronie Therese, nie dając Jeanette medalionu, a także odmawiając jej wykonania misji niszczenia obrazów. Spowoduje to spadek sympatii u tej laluni i wykluczy dodatkowe korzyści omówione w dziale "easter eggs". W takiej ewentualności wyjdź z klubu, a zastaniesz w nim Therese, z którą kontynuować możesz negocjacje.

- Możesz dać Jeanette medalion oraz wykonać dla niej misję "Slashterpiecie", co zyska Ci jej sympatię, ale bardzo skomplikuje układ z Therese.

Moją propozycją jest pomieszanie tych dwóch rozwiązań, tzn. nie oddawanie Jeanette medalionu oraz wykonanie misji. Tym sposobem dostajemy najwięcej EXP.

Możesz włamać się do komputera Therese, żeby dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy. Np. faktu, że Vandal (gość z Banku Krwi) jest ghoulem. Oto hasła: "1baroness3", "business".

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-03-28
20:49

Tomczi Junior

POMOCY!

Misja-Snuff is Enough

Na Stoliku w kafejce internetowej obok martwego gościa powinna leżeć taśma 2 ( horror tape ) problem w tym że tego przedmiotu nie ma i nie potrafiłem znaleźć nikogo z podobnym problem w internecie.

próbowałem wczytywać stare zapisy gry, zabijać się i powtarzać tą misje kilku krotnie nic nie pomogło a nie uśmiecha mi się tyrać gry od początku bo robiłem wszystkie questy bez wyjątku a nawet jeśli to nie mam gwarancji że taśma tym razem będzie RATUJCIE PROSZĘ.

Z góry dziękuje za każdą pomoc i pomysły w rozwiązaniu tego problemu ( Bardzo chciałbym skończyć grę ...)

Komentarz: Tomczi
2013-03-09
14:44

zanonimizowany902755 Junior

niestety nie znalazlem zadnej ulotki u Jezebel...

Komentarz: zanonimizowany902755
2009-06-14
20:44

zanonimizowany646112 Junior

😜

Hej. Wy wszyscy już gdzieś daleko w grze ;P A ja dopiero w trailerze. Przeglądałam poradnik i dzięki niemu znalazłam ten cały klucz w sejfie ale teraz nie mogę sobie poradzić z kolejnymi drzwiami, po zabiciu znienacka następnego vampira. Tam już za tą salą z rurami i zejściu na dół. Kiedy trzeba je otworzyć mając tą dyscyplinę Blood Buff. Cały czas mi wyskakuje 'failed' a w górnym rogu 'locjpicking skill below lock difficulty: 3.
I cały czas próbuje je otworzyć i nic. Może przypomnicie sobie te czasy kiedy wy to przechodziliście? ;) pomóżcie bo z tym sejfem też męczyłam się dwa dni zanim znalazłam poradnik. A że cienko znam angielski więc nie za dobrze mi to idzie. Plis.

Komentarz: zanonimizowany646112
2007-11-28
07:37

zanonimizowany510211 Junior

Witam! Nie wiem, czy ktoś jeszcze przegląda to forum, ale jakby ktoś tu wpadł i przez przypadek znał rozwiązanie mojego problemu, to będę wdzięczny za pomoc.
Mój problem wygląda następująco: Po uratowaniu profesora (tego co umie otworzyc Ancaran Sarcofagus) z jaskini i dobiegnięciu do motorówki wywala mnie z gry. Niestety przeinstalowanie gry nie działa. Czy jest na to jakis sposób??

Komentarz: zanonimizowany510211
2007-11-05
15:27

zanonimizowany503649 Junior

czy u kogoś jeszcze jest tak ,że kiedy wracam z Downtown mimo ,że nie wydałem Mercurio jego nie ma u siebie w domu? Czy to błąd czy może po prostu jest gdzie indziej? A jeśli to błąd to co mogę z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc

Komentarz: zanonimizowany503649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl