Vampire The Masquerade: Santa Monica - 01

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jesteś w swoim mieszkaniu. Będzie ono Twoją bazą wypadową przez większą część gry. Weź z lodówki trzy Blood Packi. Z łazienki zabierz pigułki oraz zegarek. Na biurku znajdziesz list od Maximiliana Straussa oraz zaproszenie do jego Chantry w Downtown. Przyjdzie na to pora. Przeczytaj notkę od Mercuria - hasło do Twojego komputera to: "sunrise". W szufladzie biurka jest 100$. Przeczytaj maile w komputerze. Wyjdź z mieszkania i spróbuj otworzyć drzwi naprzeciwko Twoich. Pod zlewem znajdziesz tam książkę, która da Ci na stałe +1 Sneaking. Wychodząc na zewnątrz, rzuć okiem na leżącą przed jednymi z drzwi gazetę. Otrzymasz jeszcze jedną misję.

Wherefore Art Thou, Mercurio?

Kiedy wyjdziesz, żebrak poprosi Cię o pieniądze. Nieważne, co zrobisz, możesz w każdym razie wyssać z niego nieco czerwonych krwinek bez konsekwencji. Gdy wyjdziesz na ulicę, zobaczysz krwawiącego mężczyznę wchodzącego do budynku. To Mercurio. Idź za nim. Gościowi w garniturze, którego będziesz mijać, możesz szantażem zabrać nieco pieniędzy oraz zegarek. Nie ma to żadnych skutków ubocznych. Hej, jesteś wampirem, nie? Będąc kobietą, możesz frajera namówić na wspólny spacer do pobliskiej ciemnej uliczki. Wejdź do budynku (14), do którego udał się Mercurio. Idź za śladem krwi, zastaniesz go leżącego na kanapie. Zleci Ci on 2 zadania.

*The Pain of Being Mercurio

Mercurio potrzebuje czegoś na znieczulenie. Czas udać się do szpitala (10). Przy wejściu spotkasz ghoula imieniem Knox. Frajer z niego, ale nie potraktuj go zbyt ostro. Znajomość z nim jeszcze Ci się przyda. Wejdź do środka szpitala. O ile nie masz wysokich umiejętności perswazji, pielęgniarka nie będzie dla Ciebie zbyt miła. Przyczaj się więc przy jej biurku. Kiedy odejdzie i odwróci się tyłem, przekradnij się do korytarza. Otwórz pierwsze drzwi po lewej. Spotkasz tam umierającą dziewczynę. Daj jej napić się swojej krwi, dostaniesz dodatkowy punkt humanity. Kiedy zacznie się wypytywać o ciebie, postaraj się jak najszybciej zakończyć rozmowę. Nie jest gotowa na prawdę o Twojej naturze. Dwukrotnie skręć w lewo i wejdź do Administration. Hasło do komputera to "lakers". Możesz poczytać nieco zabawnych maili. Wyjdź. W Room4 znajdziesz butelkę pigułek. Użyj Blood Buffa jeśli to konieczne i otwórz wytrychem drzwi do pokoju oznaczonego jako "Dr. Malcolm St. Martin". W środku znajdziesz morfinę dla Mercuria. Przeczytaj maile doktora (hasło: "panacea"). Samego zainteresowanego znajdziesz w Room3. Powiedz mu, że wiesz o jego małym romansie i zażądaj okupu (przy odpowiednim Persuasion wyciągniesz z niego więcej pieniędzy - przyjdą Ci do skrzynki pocztowej). Póki co, to wszystko, wróć więc do Mercuria, by dać mu Morfinę (XP + Humanity).

Surf's Up

W następnej kolejności odzyskać musimy materiał wybuchowy Astrolite od grupy bandytów, rezydujących w okolicy plaży. W tym celu udaj się w stronę Santa Monica Pier (15). Na plaży spotkasz grupę młodych wampirów o bardzo słabych mocach. Nazywa się ich Thin Bloods, a ich przywódca o imieniu E. zleci Ci misję dowiedzenia się więcej o ich pochodzeniu, a także odnalezienia wampirzycy o imieniu Lily. Kobieta-medium, która należy do tej grupy, mówi całkiem sensowne rzeczy - jeśli chcesz, zapłacić jej za nieco wróżb. Coppera, tego w ciemnej koszulce, naciągnąć możesz na trochę pieniędzy. Wmów mu, że jeśli użyje drewnianego kołka do zabicia wodza wampirów, stanie się na powrót człowiekiem. Niedaleko mola po lewej znajdziesz kołek - sprzedaj mu go za 100$ i skieruj na LaCroix. Możesz wejść na molo (wchodząc po schodach zobaczysz wilka) i podejść do miejsca zbrodni, doda to kolejny wpis do questa "Carnival of Death".

Podążaj schodami na prawo, do góry (16). Trafisz na dom pod kontrolą poszukiwanych przez Ciebie bandytów. Astrolite odzyskać możesz na kilka różnych sposobów, w zależności od tego, jaką postacią kierujesz.

- Użyj Persuade na strażniku, by wpuścił Cię do domku - Santa Monica - 01 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

- Użyj Persuade na strażniku, by wpuścił Cię do domku. Tam znajdź szefa (Murzyn w białej marynarce) i przekonaj go, by Ci sprzedał/dał Astrolite. Jako kobieta, możesz go uwieść i ugryźć.

- Zakradnij się na lewo od strażnika, znajdziesz poluzowaną deskę w płocie. Przejdź na tył domu i wyłącz światło. "Sneak Kill-nij" osiłka, który przyjdzie włączyć prąd, po czym wejdź do domu drzwiami po lewej. Na wprost masz kratę, za którą znajdziesz kopertę z pieniędzmi. W pomieszczeniu na prawo powinien stać szef, wykończ go z ukrycia, po czym weź Astrolite ze stolika w pokoju obok tego z pralkami. Wyjdź tą samą droga w ukryciu.

- Zabij wszystkich, którzy staną na Twojej drodze.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-03-28
20:49

Tomczi Junior

POMOCY!

Misja-Snuff is Enough

Na Stoliku w kafejce internetowej obok martwego gościa powinna leżeć taśma 2 ( horror tape ) problem w tym że tego przedmiotu nie ma i nie potrafiłem znaleźć nikogo z podobnym problem w internecie.

próbowałem wczytywać stare zapisy gry, zabijać się i powtarzać tą misje kilku krotnie nic nie pomogło a nie uśmiecha mi się tyrać gry od początku bo robiłem wszystkie questy bez wyjątku a nawet jeśli to nie mam gwarancji że taśma tym razem będzie RATUJCIE PROSZĘ.

Z góry dziękuje za każdą pomoc i pomysły w rozwiązaniu tego problemu ( Bardzo chciałbym skończyć grę ...)

Komentarz: Tomczi
2013-03-09
14:44

zanonimizowany902755 Junior

niestety nie znalazlem zadnej ulotki u Jezebel...

Komentarz: zanonimizowany902755
2009-06-14
20:44

zanonimizowany646112 Junior

😜

Hej. Wy wszyscy już gdzieś daleko w grze ;P A ja dopiero w trailerze. Przeglądałam poradnik i dzięki niemu znalazłam ten cały klucz w sejfie ale teraz nie mogę sobie poradzić z kolejnymi drzwiami, po zabiciu znienacka następnego vampira. Tam już za tą salą z rurami i zejściu na dół. Kiedy trzeba je otworzyć mając tą dyscyplinę Blood Buff. Cały czas mi wyskakuje 'failed' a w górnym rogu 'locjpicking skill below lock difficulty: 3.
I cały czas próbuje je otworzyć i nic. Może przypomnicie sobie te czasy kiedy wy to przechodziliście? ;) pomóżcie bo z tym sejfem też męczyłam się dwa dni zanim znalazłam poradnik. A że cienko znam angielski więc nie za dobrze mi to idzie. Plis.

Komentarz: zanonimizowany646112
2007-11-28
07:37

zanonimizowany510211 Junior

Witam! Nie wiem, czy ktoś jeszcze przegląda to forum, ale jakby ktoś tu wpadł i przez przypadek znał rozwiązanie mojego problemu, to będę wdzięczny za pomoc.
Mój problem wygląda następująco: Po uratowaniu profesora (tego co umie otworzyc Ancaran Sarcofagus) z jaskini i dobiegnięciu do motorówki wywala mnie z gry. Niestety przeinstalowanie gry nie działa. Czy jest na to jakis sposób??

Komentarz: zanonimizowany510211
2007-11-05
15:27

zanonimizowany503649 Junior

czy u kogoś jeszcze jest tak ,że kiedy wracam z Downtown mimo ,że nie wydałem Mercurio jego nie ma u siebie w domu? Czy to błąd czy może po prostu jest gdzie indziej? A jeśli to błąd to co mogę z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc

Komentarz: zanonimizowany503649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl