Vampire The Masquerade: Chinatown - 02

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wejdź do magazynu Zhao's Imports. Znajdziesz tu kilka radioodbiorników samochodowych (jeden jest przed Tobą w momencie wejścia, dwa na piętrze, na które wejść możesz drabinką po prawej). Skieruj się po schodach na górę i porozmawiaj z mężczyzną. Odeśle Cię on do przywódcy Tongów, Johnny'ego. Waszą rozmowę przerwie najazd Tongów. Jest ich bardzo wielu, nawet jeśli jesteś naprawdę "przypakowany", możesz mieć problemy, dlatego radzę po prostu jak najszybciej skierować się do wyjścia. Dumnego Zhao, niestety, i tak nie możesz uratować. W dodatku, za pokonanie wszystkich nie dostaniesz ani jednego EXP.

Zgodnie z radą Zhao, skieruj swe kroki do klubu Glaze (11) - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Zgodnie z radą Zhao, skieruj swe kroki do klubu Glaze (11). Kod do drzwi, to 725. W środku zagadaj do gościa z kucykiem (niedaleko DJ'a), może uda Ci się przekonać go, żeby pozwolił wyjść na górę. Jeśli nie, będzie trzeba użyć siły - a że przeciwników jest dużo, nie będzie lekko. Wejdź na piętro i przejdź do pokoju z zamglonymi szybami. Następne pomieszczenie, to biuro Johnny'ego. Przed Tobą interesująca scenka. Poznasz niejakiego Mandarina. "Zaprosi" Cię on do Fu Syndicate, gdzie będziecie mogli.. negocjować warunki uwolnienia Barabusa. Jeśli udało Ci się dotrzeć tutaj w pokojowy sposób, szkoda zachodu z walką ze wszystkimi Tongami (choć chwycić katanę w łapę i odegrać scenkę z Kill Billa... Czemu nie?), więc po prostu ucieknij jak najszybciej. Pamiętaj, że z piętra możesz bezpośrednio zeskoczyć na dół, a nie schodzić po schodach.

Czas udać się do paszczy lwa - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Czas udać się do paszczy lwa. Przed Tobą Fu Syndicate (6). Chcąc nie chcąc, wejdź frontowymi drzwiami. Przejdź na lewo. Mandarin jest zadziwiająco pewny siebie. Zaraz staniesz się częścią serii chorych eksperymentów, mających na celu zbadanie rasy wampirów. Musisz być posłuszny jego poleceniom, nie masz wyjścia. W drugim pokoju będziesz musiał wykonać mały slalom przed laserami. Podobnie jak w muzeum, najlepiej ustawić się bokiem. Kolejne pomieszczenie, to kilka śmigieł poruszających się po podłodze. Musisz stanąć koło krat na jednym końcu pokoju i strzelić z jakiejś broni palnej do czarnych prostokątów za nimi. Śmigła zatrzymają się, a Ty będziesz mógł przejść dalej. Tym razem Mandaryn przeciwstawia Ci... gościa trzymającego krzyż. Pozbądź się go. Do pomieszczenia wtargnie grupa komandosów, teraz będzie nieco trudniej. Dobrze jest uporać się z nimi przez melee, w walce na dystans będą mieli nad Tobą przewagę. Kolejny test, to wyładowania elektryczne. Stań na jednym z okręgów na ziemi, będziesz bezpieczny. Użyj broni ciężkiego kalibru, by zniszczyć obydwie cewki. Ostatnim testem będzie ogień. Kiedy wejdziesz do pomieszczenia... strzel w jeden ze zbiorników paliwa koło miotaczy ognia i zrób to, o czym myślałeś od dłuższego czasu - wyskocz na korytarz i rozpocznij rzeź. Przyznam, że egzekucja Mandarina była jedną z milszych chwil podczas grania w tę grę. Gdy go zabijesz, pozostawi on po sobie klucz do celi Barabusa. Znajdziesz go w magazynie, do którego dostaniesz się srebrnymi drzwiami z korytarza z pomieszczeniami do eksperymentów.

1 - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Gdy znajdziesz Barabusa, ten powie Ci, że zanim opuścicie to miejsce, musicie usunąć dane o badaniach z lokalnych komputerów - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Gdy znajdziesz Barabusa, ten powie Ci, że zanim opuścicie to miejsce, musicie usunąć dane o badaniach z lokalnych komputerów. Wejdź do marmurowego korytarza i zajmijcie się z Barabusem strażnikami. Któryś z nich zostawi klucz. Jedne drzwi możesz lockpickować, znajdziesz za nimi książkę zwiększającą melee. Użyj klucza na drugich drzwiach. Hasło do komputera, to "Freedoom". Pojawią się nowi strażnicy, a Wy uzyskacie dostęp do serwerowni. Hasło: "autopsy". Wejdź do menu "species x data" i wykonaj polecenie "purge". Wynoście się z tego przeklętego miejsca.

2 - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz, zobaczysz dzwoniący telefon - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz, zobaczysz dzwoniący telefon. Zawsze wesoły Gary powie Ci, że Sarkofag znajduje się w posiadłości Giovannich.

Gary skieruje Cię do Giovannis Mansion - Chinatown - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Gary skieruje Cię do Giovanni's Mansion.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2018-03-28
20:49

Tomczi Junior

POMOCY!

Misja-Snuff is Enough

Na Stoliku w kafejce internetowej obok martwego gościa powinna leżeć taśma 2 ( horror tape ) problem w tym że tego przedmiotu nie ma i nie potrafiłem znaleźć nikogo z podobnym problem w internecie.

próbowałem wczytywać stare zapisy gry, zabijać się i powtarzać tą misje kilku krotnie nic nie pomogło a nie uśmiecha mi się tyrać gry od początku bo robiłem wszystkie questy bez wyjątku a nawet jeśli to nie mam gwarancji że taśma tym razem będzie RATUJCIE PROSZĘ.

Z góry dziękuje za każdą pomoc i pomysły w rozwiązaniu tego problemu ( Bardzo chciałbym skończyć grę ...)

Komentarz: Tomczi
2013-03-09
14:44

zanonimizowany902755 Junior

niestety nie znalazlem zadnej ulotki u Jezebel...

Komentarz: zanonimizowany902755
2009-06-14
20:44

zanonimizowany646112 Junior

😜

Hej. Wy wszyscy już gdzieś daleko w grze ;P A ja dopiero w trailerze. Przeglądałam poradnik i dzięki niemu znalazłam ten cały klucz w sejfie ale teraz nie mogę sobie poradzić z kolejnymi drzwiami, po zabiciu znienacka następnego vampira. Tam już za tą salą z rurami i zejściu na dół. Kiedy trzeba je otworzyć mając tą dyscyplinę Blood Buff. Cały czas mi wyskakuje 'failed' a w górnym rogu 'locjpicking skill below lock difficulty: 3.
I cały czas próbuje je otworzyć i nic. Może przypomnicie sobie te czasy kiedy wy to przechodziliście? ;) pomóżcie bo z tym sejfem też męczyłam się dwa dni zanim znalazłam poradnik. A że cienko znam angielski więc nie za dobrze mi to idzie. Plis.

Komentarz: zanonimizowany646112
2007-11-28
07:37

zanonimizowany510211 Junior

Witam! Nie wiem, czy ktoś jeszcze przegląda to forum, ale jakby ktoś tu wpadł i przez przypadek znał rozwiązanie mojego problemu, to będę wdzięczny za pomoc.
Mój problem wygląda następująco: Po uratowaniu profesora (tego co umie otworzyc Ancaran Sarcofagus) z jaskini i dobiegnięciu do motorówki wywala mnie z gry. Niestety przeinstalowanie gry nie działa. Czy jest na to jakis sposób??

Komentarz: zanonimizowany510211
2007-11-05
15:27

zanonimizowany503649 Junior

czy u kogoś jeszcze jest tak ,że kiedy wracam z Downtown mimo ,że nie wydałem Mercurio jego nie ma u siebie w domu? Czy to błąd czy może po prostu jest gdzie indziej? A jeśli to błąd to co mogę z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc

Komentarz: zanonimizowany503649

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl