Undercover Operation Wintersun: UUWL - archiwum (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

UUWL - archiwum

1 - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Wewnątrz, niestety, jest aż dwóch wartowników patrolujących przejścia pomiędzy regałami - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Wewnątrz, niestety, jest aż dwóch wartowników patrolujących przejścia pomiędzy regałami. Anne i John przyglądają się im, stojąc przy balustradzie powyżej. Są przy tym świadkami rozmowy, z której wynika, że występują jakieś problemy z oświetleniem. Kobieta postanawia to wykorzystać i przejść dołem do archiwum specjalistycznego. Russell musi jej w tym pomóc.

2 - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Oznacza to, że czeka Cię fragment zręcznościowy i to dość trudny - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Oznacza to, że czeka Cię fragment zręcznościowy i to dość trudny. Musisz przeprowadzić Anne przez archiwum tak, by nie zauważyli jej wartownicy. Przede wszystkim nie wolno Ci równocześnie zgasić dwu żarówek. Zanim wyłączysz drugą, musisz włączyć pierwszą. Poza tym - inicjuj ruch Anne tylko wówczas, kiedy przynajmniej jeden z żołnierzy idzie (czyli jest na jasnym polu). Jeśli skradasz się ZA wartownikiem, możesz znaleźć się na tym samym pasażu, ale jeśli on zmierza ku Tobie, absolutnie nie możesz skręcić w jego stronę i iść mu naprzeciwko. Pamiętaj też, że określenia stron: prawa, lewa - odnoszą się do widoku na monitorze, a nie do usytuowania Anne względem żołnierzy.

3 - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Kiedy tylko scenka się zacznie, zgaś żarówkę nr 12 i cierpliwie zaczekaj, aż żołnierz po prawej skieruje sie ku regałowi, przy którym stoisz - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Kiedy tylko scenka się zacznie, zgaś żarówkę nr 12 i cierpliwie zaczekaj, aż żołnierz po prawej skieruje sie ku regałowi, przy którym stoisz. Wtedy zapal żarówkę nr 12, a zgaś nr 11. Tu musisz się na chwilę zatrzymać, by wartownik po prawej, idąc swoim pasażem, wszedł w jasny fragment. Teraz zapal lampkę nr 11, a zgaś nr 10. Następnie szybko włącz nr 10, wyłącz nr 7. Po czym równie szybko (zapalając i gasząc światło) przejdź z obszaru oświetlanego przez żarówkę nr 7 na ten oświetlany przez nr 4. W tym momencie wartownik idący pasażem obok powinien Cię już minąć. Zapal więc szybciutko lampkę nr 4 i zgaś nr 1, po czym spokojnie włącz ją z powrotem, a wyłącz żarówkę nr 2. Jesteś na miejscu.

4 - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Niestety, drzwi są zamknięte na głucho i co gorsza Anne czeka trasa z powrotem - UUWL - archiwum (1) - Berlin - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Niestety, drzwi są zamknięte na głucho i co gorsza Anne czeka trasa z powrotem. Zapal żarówkę nr 2, szybciutko zgaś nr 5 i przejdź kawałek (w powtórkach zaczynasz z zapaloną lampką nr 2, więc nie ma już potrzeby jej ruszać). Zaczekaj, aż mężczyzna przed Tobą skręci w lewo, zapal żarówkę nr 5 i zgaś nr 8. Teraz musisz poczekać, aż minie Cię wartownik idący po prawej, a potem bardzo szybko działać, by zmienić pasaż, zanim wartownik maszerujący po lewej weń skręci. Zapal więc lampkę nr 8, zgaś nr 11, a gdy tylko przycisk będzie aktywny, zapal nr 11 i zgaś nr 12, uff... (Oczywiście proponowana w obie strony trasa jest tylko jednym z wariantów, możesz stworzyć własną, kto wie czy nie lepszą.)

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2007-03-06
07:49

zanonimizowany163967 Konsul

Mam jedno pytanie, ale WAŻNE :
Czy Wywiad M16 występuje w grze czy sama tą nazwę wymysliłaś?
Jeśli w grze to gratuluję nieuctwa autorom, jeśli to Twój bład cóż ...

Bo angielski wywiad nosi nazwę MI5 I jak IWONA. :))))
M16 to karabin/Karabinek Armii USA. :))))

Komentarz: zanonimizowany163967
2007-03-06
12:49

kassiopestka Legionista

kassiopestka

no, ludzie sorki, ne wiem, czy sie smiac czy plakac, oczywiscie moglabym zwalic na "chochlika drukarskiego" i takie tam, ale mea culpa, prawda jest taka, ze baby tak sie maja do misji szpiegowskich, jak gupi do sera :), a jak jeszcze nie dowidza od stukania w klawiature po nocach, to juz prawie tragedia w 3 aktach...

big thx za male oswiecenie, zawszec to jakis akcent humorystyczny do gry w wojennych realiach, hehehe :P

a w ogole ogromnie przepraszam i baaardzo sie wstydze, przysiegam :) I donosze, ze szef spiesznie poprawili, dzieki :)

Komentarz: kassiopestka
2007-03-19
13:49

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Miri - gwoli scislosci: MI5 to kontrwywiad, komorka wywiadowcza to MI6 :-)

Komentarz: PorTiLLo

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl