Undercover Operation Wintersun: Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Teraz nasz bohater przygląda się dwu butlom z gazem umocowanym na stelażu - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Teraz nasz bohater przygląda się dwu butlom z gazem umocowanym na stelażu. Palnikiem przecina łańcuch i jedna z butli spada na ziemię. Profesor odrąbuje siekierą znajdujący się na jej froncie wentylek, a ta - miotana wskutek ulatniającego się pod ciśnieniem gazu - jak rakieta wpada na usytuowane obok drzwi i wybucha. Przez powstałą wyrwę John i Anne przedostają się do magazynu.

2 - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Tu z wiszącej na ścianie przy wejściu skrzynki z bezpiecznikami Russell usuwa jeden, zresztą przepalony - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Tu z wiszącej na ścianie przy wejściu skrzynki z bezpiecznikami Russell usuwa jeden, zresztą przepalony. Wewnątrz jest bardzo ciemno, ale sokole oko naszego okularnika dostrzega ostatnie dwie zębatki (średnią i małą), leżące za jego plecami na skrzyni po prawej. Oczywiście dołącza je do kolekcji i oboje z Anne przechodzą przez drzwi po lewej.

3 - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Na wprost widzą kolejne zabezpieczone wrota - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Na wprost widzą kolejne zabezpieczone wrota. Przyjrzawszy się uruchamiającemu je mechanizmowi (po lewej), już wiadomo, że aby je otworzyć, należy wszystkie znalezione zębatki (8 - widocznych u góry) wstawić we właściwe miejsca na metalowej płycie tak, by po zakręceniu korbą wprawić całość w ruch. (LPM przenosisz zębatki, a kliknięciem zatwierdzasz ich położenie, zielony kolor oznacza, że mogą znaleźć się w danym punkcie - choć niekoniecznie muszą. Wskazując którąś z trzech średnich, umieszczonych już w układzie, przemieszczasz pomiędzy nimi łańcuch, który może być zaczepiony owalnie lub na kształt ósemki. Prawidłowe ustawienie zębatek - na fotce powyżej).

4 - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Zgodnie z przewidywaniami, gdy profesorowi udaje się uruchomić owo ustrojstwo, oboje z Anne mogą przedostać się dalej - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Zgodnie z przewidywaniami, gdy profesorowi udaje się uruchomić owo ustrojstwo, oboje z Anne mogą przedostać się dalej. Tak trafiają do kolejnego pomieszczenia, w którym zastają... cztery trupy. Anne podejmuje próbę otwarcia następnych drzwi, natomiast John, zrobiwszy rozpoznanie, natrafia na blacie po prawej na fotografię poszukiwanego prototypu bomby, zaś na posadzce po lewej (pomiędzy dwoma zastrzelonymi mężczyznami) - zauważa mały kluczyk. Przy dokładnych oględzinach okazuje się, że wygrawerowane są na nim inicjały G.H.

5 - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry
Teraz nasz bohater powraca do laboratorium, gdzie na usytuowanych na podeście szafkach odczytuje nazwiska właścicieli - Podziemne pomieszczenia produkcyjne (2) - Heigerloch - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Teraz nasz bohater powraca do laboratorium, gdzie na usytuowanych na podeście szafkach odczytuje nazwiska właścicieli. Ostatnia po prawej należy do Guntera Hemmlicha i oczywiście to do niej pasuje znaleziony kluczyk. Ze środka Russell wyciąga plastikowe pudełko, w którym leży jeden sprawny bezpiecznik.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2007-03-06
07:49

zanonimizowany163967 Konsul

Mam jedno pytanie, ale WAŻNE :
Czy Wywiad M16 występuje w grze czy sama tą nazwę wymysliłaś?
Jeśli w grze to gratuluję nieuctwa autorom, jeśli to Twój bład cóż ...

Bo angielski wywiad nosi nazwę MI5 I jak IWONA. :))))
M16 to karabin/Karabinek Armii USA. :))))

Komentarz: zanonimizowany163967
2007-03-06
12:49

kassiopestka Legionista

kassiopestka

no, ludzie sorki, ne wiem, czy sie smiac czy plakac, oczywiscie moglabym zwalic na "chochlika drukarskiego" i takie tam, ale mea culpa, prawda jest taka, ze baby tak sie maja do misji szpiegowskich, jak gupi do sera :), a jak jeszcze nie dowidza od stukania w klawiature po nocach, to juz prawie tragedia w 3 aktach...

big thx za male oswiecenie, zawszec to jakis akcent humorystyczny do gry w wojennych realiach, hehehe :P

a w ogole ogromnie przepraszam i baaardzo sie wstydze, przysiegam :) I donosze, ze szef spiesznie poprawili, dzieki :)

Komentarz: kassiopestka
2007-03-19
13:49

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Miri - gwoli scislosci: MI5 to kontrwywiad, komorka wywiadowcza to MI6 :-)

Komentarz: PorTiLLo

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl