UFO Aftermath: Poradnik do gry - Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2
Aktualizacja:
Udaj się na drugi koniec ulicy. Tam dostrzeżesz zbliżającego się zwisogza. Jest nieuzbrojony. Odczekaj, aż podleci dość blisko, byś był w stanie oddać do niego w miarę celny strzał.

Następnie podejdź za budynek do rannego żołnierza. Otwórz ekran ekwipunku (prawy klawisz myszy na dolnym panelu) i wymień mu strzelbę na apteczkę. Zatwierdź wybór ("gotowe") i włącz upływ czasu, by Twój podkomendny dokonał zamiany. Prawym klawiszem kliknij kilka razy na leżącym, by go wyleczyć. Nie zapomnij na koniec wymienić Malcolmowi apteczki z powrotem na strzelbę.

0
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
- UFO Aftermath: Poradnik do gry - Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2
- UFO Aftermath: Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.3
- UFO Aftermath: Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.4
- UFO Aftermath: Ekran strategiczny.
- UFO Aftermath: Żołnierze i ich uzbrojenie.
- UFO Aftermath: Walka. Uwagi ogólne.
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwój.
- UFO Aftermath: Bieg fabuły. Zdobywanie artefaktów. Chwytanie obcych żywcem.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w terenie.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w mieście.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w bazach.
- UFO Aftermath: Zmagania z Biomasą.
- UFO Aftermath: Broń ręczna.
- UFO Aftermath: Karabiny.
- UFO Aftermath: Broń ciężka.
- UFO Aftermath: Pancerze.
- UFO Aftermath: Inne przedmioty.
- UFO Aftermath: Gatunki transgenantów.
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.1
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.2
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.3
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
