UFO Aftermath: Bieg fabuły. Zdobywanie artefaktów. Chwytanie obcych żywcem.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Inaczej niż miało to miejsce w oryginalnym "UFO", nie masz tu wielkiego wpływu na bieg wydarzeń. Nie musisz również szczególnie dbać o to, by dostarczać naukowcom wymagane przez nich artefakty, ani poświęcać uwagi na łapanie żywych ufoków. Wszystko to dzieje się automatycznie i z biegiem czasu wpada Ci w ręce to, co jest istotne dla fabuły.

Malutkim wyjątkiem od reguły jest samo chwytanie obcych, gdyż może się zdarzyć, że będziesz musiał temu poświęcić odrobinę uwagi. W "Kolejnym starciu" nie istnieją bronie obezwładniające, za to większość pojawiających się tu gatunków traci przytomność po odniesieniu znacznych obrażeń. Dlatego cała filozofia łapania żywcem polega na tym, by nie używać broni zbyt potężnych i nie przeprowadzać nadto zmasowanych ataków, na cel, który ma przeżyć. Ponadto aby schwytany obcy przeżył, musisz opracować "Zatrzymanie obcych" (w badaniach naukowych).

Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

UFO: Aftermath

3 października 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl