UFO Aftermath: Żołnierze i ich uzbrojenie.
Aktualizacja:
Stosunkowo niewielkie znaczenie mają wyjściowe charakterystyki żołnierzy, których dostajesz pod swoją opiekę - inaczej niż miało to miejsce w oryginalnym "UFO". Znacznie istotniejszy jest ich staż oraz uzyskany dzięki niemu poziom doświadczenia. Dlatego warto trzymać się tych kilku żołnierzy, którzy najwcześniej zostają oddani pod Twoje rozkazy. Szóstka dobrze wyszkolonych komandosów jest zdecydowanie bardziej użyteczna niźli kilkunastu żółtodziobów.
Dostępny sprzęt zmienia się znacznie w trakcie gry, lecz podstawowa zasada uzbrajania żołnierzy na misje pozostaje ta sama. Przede wszystkim musisz mieć na uwadze to, iż siła ognia Twojego oddziału bierze się z połączonych sił żołnierzy i jedna silna broń zawsze okaże się mniej skuteczna niż kilka nieco słabszych, lecz o większym zasięgu. Oczywiście zachęcam Cię do eksperymentowania z nowozdobytymi broniami, lecz głównie po to, byś się przekonał, że niezależnie od charakteru misji każdy żołnierz powinien posiadać: broń o dalekim zasięgu (optymalnie Karabin laserowy obcych Mk2 - wcześniej zapewne bronie snajperskie lub wyrzutnie rakiet), strzelbę (osobiście do końca gry pozostałem wierny modelowi Neostead, który sprawdzał się w walce lepiej niż teoretycznie potężniejsze strzelby plazmowe), apteczkę, przynajmniej jeden granat na wszelki wypadek oraz zapas amunicji. Należy poświęcić uwagę temu, by żołnierze nie byli obciążeni ponad swój udźwig, gdyż szybkość ich poruszania się ma zwykle kluczowe znaczenie.
Rynsztunku dopełniać powinien jak najlepszy dostępny Ci pancerz. Przy jego doborze bierz pod uwagę to, że z początku gry Twoi ludzie będą przede wszystkim narażeni na ataki klasycznymi broniami (obrażenia miękkie, twarde i uniwersalne), później będziesz się obawiać niemal wyłącznie laserów, plazmy oraz ataków psionicznych.
0
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
- UFO Aftermath: Poradnik do gry - Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2
- UFO Aftermath: Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.3
- UFO Aftermath: Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.4
- UFO Aftermath: Ekran strategiczny.
- UFO Aftermath: Żołnierze i ich uzbrojenie.
- UFO Aftermath: Walka. Uwagi ogólne.
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwój.
- UFO Aftermath: Bieg fabuły. Zdobywanie artefaktów. Chwytanie obcych żywcem.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w terenie.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w mieście.
- UFO Aftermath: Walka z wrogiem w bazach.
- UFO Aftermath: Zmagania z Biomasą.
- UFO Aftermath: Broń ręczna.
- UFO Aftermath: Karabiny.
- UFO Aftermath: Broń ciężka.
- UFO Aftermath: Pancerze.
- UFO Aftermath: Inne przedmioty.
- UFO Aftermath: Gatunki transgenantów.
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.1
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.2
- UFO Aftermath: Badania naukowe i rozwojowe. cz.3
- UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
