Sekrety (1) | Sekrety w Trine 2
Aktualizacja:

Sekret #1 - Zapomniana Dzicz - za punktem kontrolnym #3 trafisz na strzelającą roślinę. Wskocz na kładkę znajdującą się nad nią (stoi na niej kamienny posążek), po czym wyczaruj sześcian i przeskocz po nim na platformę z prawej, gdzie znajdziesz ten sekret.

Sekret #2 - Zapomniana Dzicz - tuż przed punktem kontrolnym #6, który będzie na twojej drodze po tym, jak zeskoczysz na stały ląd z bańki.

Sekret #3 - Dolina Błotowody - po tym jak ominiesz ogromną żabę wskocz do prawego akwenu znajdującego się pod drewnianą konstrukcją i dopłyń do samego końca jaskini.

Sekret #4 - Dolina Błotowody - w lokacji z ulem, który będziesz musiał spalić przy pomocy rur. Zanim to uczynisz wskocz na małą platformę z lewej, z której atakował cię goblin i przeskocz na lewą stronę. Przejdź przez tajne przejście, a w jaskini skorzystaj z haka, aby dostać się na górę. Trafisz do lokacji z kolejną skrzynią.

Sekret #5 - Bagno Światłomchu - zaraz za punktem kontrolnym #1. Po pokonaniu goblinów wskocz na podwyższenie z prawej, a potem po ruchomych kładkach przeskocz na teren z lewej.

Sekret #6 - Bagno Światłomchu - za punktem kontrolnym #3 znajdziesz z prawej strony rurę z powietrzem. Wskocz na podmuch i udaj się do ukrytego przejścia z prawej strony. W środku postaw sześcian na platformie z lewej i szybko przeskocz do skrzyni.

Sekret #7 - Skamieniałe Drzewo - za punktem kontrolnym #5 trafisz do pomieszczenia z dźwigniami służącymi do kontrolowania portali. Przejdź w prawo, przejdź pod ogniem chroniąc się przed nim ogniem, a potem postaw kilka sześcianów na platformie i wyczaruj kładkę, po której dotrzesz do skrzyni.

Sekret #8 - Skamieniałe Drzewo - w bibliotece użyj haka na drewnianej platformie znajdującej się na środku pomieszczenia, a potem przeskocz na prawą stronę, gdzie znajdziesz kolejną skrzynię.

Sekret #9 - Cieniste Komnaty - zaraz za punktem kontrolnym #3 trafisz na obracaną kładkę. Wskocz na nią i przeskocz na podwyższenie z prawej.

Sekret #10 - Cieniste Komnaty - w lokacji z punktem kontrolnym #7 i obracającymi się platformami. Wskocz po nich na teren z prawej, gdzie znajduje się dźwignia otwierająca bramę poniżej, a następnie wskocz na rurociąg nad tobą i przejdź do komnaty z prawej.

Sekret #11 - Cichy Zagajnik - za punktem kontrolnym #6 natkniesz się na ożywione drzewa. Zejdź na sam dół i zniszcz młotem podłogę. Dzięki czemu trafisz do jaskini z kolejnym sekretem.

Sekret #12 - Cichy Zagajnik - za punktem kontrolnym #10 zabij pająki i idź cały czas w prawo. Przeskocz przez niską przeszkodę i wejdź do sekretnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz następną skrzynię.

Sekret #13 - Grzybojaskinie - na początku etapu po "wyhodowaniu" rośliny wejdź na jej liście i skorzystaj z haka, aby dostać się na małą drewnianą platformę na górze.
0
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
U mnie na Xbox Series to nie działa. Ale chyba mam trochę inną wersję gry i to naprawili.
Sebastian Guminiczak Legionista

Dziękuję. Bardzo mi państwo pomogliście.
marcin1509 Legionista
skąd wziąć te kładki na końcu tego poziomu ?
zanonimizowany554977 Pretorianin
@aDoom
Dokładnie.
Zauważyłem tę prawidłowość dość wcześnie.
Jest to (moim zdaniem) poważny błąd tej skądinąd znakomitej gry.
W jedynce takich numerów nie można było robić.
Dodatkowo w jedynce można było magiem stworzyć trójkątną platformę, czego w dwójce nie ma.
Jednak tak czy siak, Trine 2 to bardzo dobra gra.
wolfen3741 Generał
aDoom -----> Trafne spostrzeżenie, Twój sposób sprawdza się bez zarzutów :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.