Bagno Światłomchu | Opis przejścia gry Trine 2
Aktualizacja:
Bagno Światłomchu

Zacznij iść przed siebie. Po chwili trafisz na roślinę plującą trującym gazem. Zeskocz na platformę z lewej strony dziury i podnieś doświadczenie. Następnie skorzystaj z platform, aby przeskoczyć na stały ląd z prawej (podczas tej operacji musisz działać szybko, ponieważ platformy się zapadają). W kolejnej lokacji z góry zaatakuje cię goblin. Zabij go i skorzystaj z haka złodziejki, aby dostać się do szczeliny nad twoją głową. Dotrzesz do miejsca z dużą ilością doświadczenia oraz ostrzeliwującymi cię roślinami. Najłatwiejszym sposobem na uporanie się z nimi jest postawienie przed nimi sześcianów, które zablokują ostrzał.

Wróć na główny szlak i ruszaj w prawo. Przeskocz nad dołem z gazem i wskocz do wielkiego pnia, którym zjedziesz wprost do punktu kontrolnego #1. Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami w okolicy, a potem ze skrzyni wskocz na drewniany pomost z prawej, odwróć się i po dwóch ruchomych platformach przeskocz na podwyższenie z lewej. Znajdziesz tutaj sekret #5 (na półce z prawej są dwie butelki z doświadczeniem, zrzuć je na dół korzystając z wyczarowanego sześcianu). Następnie przeskocz na drewnianą platformę z lewej i ustaw na niej kilka sześcianów (lub skrzyń) jeden na drugim, dzięki czemu będziesz mógł skoczyć i zebrać kolejną porcję doświadczenia.

Aby przedostać się do następne lokacji zniszcz drewnianą konstrukcję na podwyższeniu korzystając z miecza rycerza lub uderzając w nią sześcianem. Kiedy znajdziesz się na podwyższeniu zauważysz nad sobą małą jaskinię z doświadczeniem. Najłatwiej dostać się do niej wyczarowując magiem kładkę opartą o ścianę z prawej. Po zabraniu przedmiotów zeskocz na dół, gdzie znajduje się punkt kontrolny #2. Trafisz teraz do miejsca z wodą, w której znajdują się kolce i gaz oraz ruszające się kładki i bujająca się pułapka. Najlepiej jest zatrzymać pułapkę czarami maga, a potem szybko przeskakiwać w prawo po ruchomych kładkach.

Na drugim brzegu rozpraw się z gobilnami, pozbieraj doświadczenie i skieruj się do punktu kontrolnego #3. Zeskocz na dół i podejdź do narożnika z prawej (na prawo od rury z powietrzem). Staniesz przy zaciemnionej ścianie. Wyskocz postacią w górę i w prawo, dzięki czemu dotrzesz do sekretnej komnaty. Na prawym brzegu znajdziesz sekret #6. Aby się do niego dostać użyj zaklęcia maga, aby ustawić na kładce z lewej głaz, po czym szybko przeskocz na platformę z prawej, a potem prosto do skrzyni ze skarbem. Pozbieraj jeszcze doświadczenie i wróć do poprzedniej lokacji.

Aby przejść do kolejnej lokacji postaw dwa sześciany jeden na drugim na platformie z lewej, a potem połóż na nich kładkę, po której dostaniesz się na drugą stronę. Jest też drugi sposób. Zauważ, że w dolnym narożniku z prawej znajdziesz dwie części wygiętych rur. Weź jedną z nich i ustaw tak, aby jednym końcem była skierowana do wylotu powietrza, a drugim w lewą stronę. Kolejną ustaw z kolei w stronę przedłużonego wylotu, a potem skieruj ją w stronę wody. W ten sposób stworzysz bańkę, wskocz na nią i po prostu przeskocz na prawo kiedy znajdziesz się na odpowiedniej wysokości (możesz z nich dostać się do kul doświadczenia na górze lokacji lub też po przejściu na stały ląd z prawej wskoczyć na szczyt drzewa, postawić z jego lewej strony sześciany i z nich dostać się do doświadczenia).

W miejscu z magiczną wodą skieruj strumień w prawo tak, aby podlał nasiona na ziemi. Dzięki temu wyrośnie roślina, dzięki której dotrzesz do kolejnych kul z doświadczeniem. Po ich pozbieraniu rusz w prawo mijając punkt kontrolny #4. W miejscu ze strzelającymi roślinami zeskocz na dół i zniszcz drewnianą konstrukcję z lewej. Następnie przy pomocy zapadających się platform przeskocz na stały ląd z prawej. Rozpraw się z napotkanymi goblinami (jest ich całkiem sporo, a niektóre dysponują tarczą, więc atakuj je od tyłu na przykład przeskakując im za plecy). Po wybiciu wszystkich zatrzymaj magiem pułapki, aby dostać się do wyżej położonych kul z doświadczeniem.

Przeskocz po wyżej znajdujących się platformach do następnej lokacji i punktu kontrolnego #5. Zbierz doświadczenie z wyżej położonych obszarów po czym zeskocz na dół, zniszcz rycerzem osłonę skrytki z lewej z strony i wejdź do środka, gdzie znajdziesz kolejne kule. Musisz teraz dociążyć (najlepiej sześcianami lub skrzyniami) dwa drewniane koryta - lewe musi być skierowane w prawą stronę, a prawe w lewą. Następnie użyj maga, aby skierować strumień wody z rośliny do bliższego koryta. Kiedy wyrośnie roślina użyj haka złodziejki na platformie z lewej, rozbujaj się i wskocz na jej liść, po czym przeskocz na prawą stronę.

Idąc w prawo dotrzesz do jaskini z bossem i punktu kontrolnego #6. Walka z przeciwnikiem nie jest specjalnie trudna, ustawiaj się z lewej lub prawej strony komnaty, a kiedy wróg zacznie cię atakować przeskocz za niego (możesz na przykład hak złodziejki wbić w podwyższony kawałek drewna znajdujący się po obydwu stronach sali) i wyprowadzaj ataki mieczem. Powtarzaj tą strategię, aż potwór padnie, po czym przesuń dźwignię i przejdź w prawo.

Trafisz do lokacji z dużą ilością gazu i czymś w rodzaju "chodzącej" konstrukcji. Wskocz na jej szczyt i zaklęciem maga przesuwaj w przód najpierw jedną nogę maszyny, a potem drugą (nie możesz wygiąć lewej za bardzo w prawo, ponieważ zablokujesz ją w ten sposób). Kiedy będziesz na środku skorzystaj z haka złodziejki, aby dostać się na małą platformę, a z niej wyskocz do kuli z doświadczeniem. Kontynuuj "marsz" na maszynie, zejdź na stały ląd i przejdź w prawo.
0
- Trine 2 - poradnik do gry
- Trine 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Początek Opowieści | Opis przejścia gry Trine 2
- Zapomniana Dzicz (1) | Opis przejścia gry Trine 2
- Zapomniana Dzicz (2) | Opis przejścia gry Trine 2
- Dolina Błotowody | Opis przejścia gry Trine 2
- Bagno Światłomchu | Opis przejścia gry Trine 2
- Skamieniałe Drzewo | Opis przejścia gry Trine 2
- Cieniste Komnaty | Opis przejścia gry Trine 2
- Cichy Zagajnik | Opis przejścia gry Trine 2
- Grzybojaskinie | Opis przejścia gry Trine 2
- Grzybomrok | Opis przejścia gry Trine 2
- Zamek Morskiego Głazu | Opis przejścia gry Trine 2
- Upiorne Korytarze | Opis przejścia gry Trine 2
- Twierdza Strażnika Lodu | Opis przejścia gry Trine 2
- Ostatni Rozdział | Opis przejścia gry Trine 2
- Opis przejścia gry
- Trine 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
U mnie na Xbox Series to nie działa. Ale chyba mam trochę inną wersję gry i to naprawili.
Sebastian Guminiczak Legionista

Dziękuję. Bardzo mi państwo pomogliście.
marcin1509 Legionista
skąd wziąć te kładki na końcu tego poziomu ?
zanonimizowany554977 Pretorianin
@aDoom
Dokładnie.
Zauważyłem tę prawidłowość dość wcześnie.
Jest to (moim zdaniem) poważny błąd tej skądinąd znakomitej gry.
W jedynce takich numerów nie można było robić.
Dodatkowo w jedynce można było magiem stworzyć trójkątną platformę, czego w dwójce nie ma.
Jednak tak czy siak, Trine 2 to bardzo dobra gra.
wolfen3741 Generał
aDoom -----> Trafne spostrzeżenie, Twój sposób sprawdza się bez zarzutów :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.