Trine 2: Początek Opowieści
Aktualizacja:
Początek Opowieści

Kiedy czarownik się obudzi opuść dom przez drzwi z prawej. Przejdź przez dwa mostki i przeskocz (wciśnij W lub spację) przez przeszkodę. Następnie przeskocz przez dwa duże grzyby, wskocz na bańkę i kiedy znajdziesz się w górze oddaj kolejny skok na brzeg z prawej zbierając jednocześnie kulę z doświadczeniem.

Kiedy zjedziesz po zjeżdżalni na dół skorzystaj z zaklęcia przenoszenia przedmiotów (prawy przycisk myszy) i przetocz na lewą stronę głaz. Wskocz na niego, a potem na grzyba z lewej, skąd dostaniesz się do kolejnej kuli doświadczenia. Użyj również tego zaklęcia na wysoko położonej półce z prawej oraz na roślinie z prawej, aby zrzuć na dół butelki z doświadczeniem. Kolejną znajdziesz w przejściu na dole z prawej.

Po przebrnięciu przez przejście użyj czaru, aby zrzucić na dół butlę z doświadczeniem stojącą na grzybie na górze. Wciśnij lewy przycisk myszy i narysuj przy ścianie z prawej kwadrat. Wskocz na niego i przeskocz na brzeg z prawej, gdzie znajdziesz butelkę z doświadczeniem. Spójrz od razu nad siebie i nieco w lewo, skorzystaj z zaklęcia przenoszenia przedmiotów, aby poruszyć półką i zrzucić na dół następną porcję doświadczenia. Na tej samej półce skalnej znajdziesz mały mostek. Narysuj na nim kwadrat i wyskocz z niego w górę, dzięki czemu dotrzesz do kuli doświadczenia.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Trine 2 - poradnik do gry
- Trine 2: Poradnik do gry
- Trine 2: Opis przejścia gry
- Trine 2: Początek Opowieści
- Trine 2: Zapomniana Dzicz (1)
- Trine 2: Zapomniana Dzicz (2)
- Trine 2: Dolina Błotowody
- Trine 2: Bagno Światłomchu
- Trine 2: Skamieniałe Drzewo
- Trine 2: Cieniste Komnaty
- Trine 2: Cichy Zagajnik
- Trine 2: Grzybojaskinie
- Trine 2: Grzybomrok
- Trine 2: Zamek Morskiego Głazu
- Trine 2: Upiorne Korytarze
- Trine 2: Twierdza Strażnika Lodu
- Trine 2: Ostatni Rozdział
- Trine 2: Opis przejścia gry
- Trine 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
aDoom Legionista
Nie trzeba wykupywać umiejętności 3 przedmiotów i więcej. Nie wiem czy to jest błąd gry czy nie, ale
wskakując magiem na dwie przywołane "skrzynki" można unieść tą położoną niżej i w efekcie dostać się wszędzie.
wolfen3741 Generał
aDoom -----> Trafne spostrzeżenie, Twój sposób sprawdza się bez zarzutów :)
zanonimizowany554977 Pretorianin
@aDoom
Dokładnie.
Zauważyłem tę prawidłowość dość wcześnie.
Jest to (moim zdaniem) poważny błąd tej skądinąd znakomitej gry.
W jedynce takich numerów nie można było robić.
Dodatkowo w jedynce można było magiem stworzyć trójkątną platformę, czego w dwójce nie ma.
Jednak tak czy siak, Trine 2 to bardzo dobra gra.
marcin1509 Legionista
skąd wziąć te kładki na końcu tego poziomu ?
Sebastian Guminiczak Legionista
Dziękuję. Bardzo mi państwo pomogliście.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
