Trine 2: Ostatni Rozdział
Aktualizacja:
Ostatni Rozdział

Skocz złodziejką do przepaści z lewej i wbij hak w drewnianą platformę nad głową. Opuść się niżej, a zobaczysz sekret #23. Aby się do niego dostać musisz zniszczyć drewnianą barykadę łukiem (strzel złodziejką w powietrzu), a potem szybko ponownie skorzystać z haka i opaść na platformę. Po zabraniu zawartości skrzyni wróć na górę i skieruj się w prawo.

W pomieszczeniu do którego trafisz znajdziesz ostatni już sekret #24. Przeszukaj skrzynię i ruszaj dalej. Po animacji podnieś obraz magiem i przejdź w prawo. Przeskocz przez portal i przygotuj się na ostatni pojedynek z wielkim smokiem.

Z prawej i lewej strony sali zobaczysz ziarna roślin. Z prawej strony możesz podlać wodą przemieszczając magiem liść, natomiast z lewej wystarczy wejść na przycisk na ziemi. Rośliny prowadzą do punktów kontrolnych, z których warto korzystać jeśli poniesiesz rany lub któryś z bohaterów zginie. Co do samej walki to staraj się unikać ataków smoka. Kiedy tylko będzie próbował złapać cię szczęką wykonuj uniki i uciekaj od niego. W przypadku ognia również możesz uciekać lub próbować zasłonić się tarczą. W prawym górnym rogu znajduje się miniatura głowy smoka z zaznaczonymi na biało wrażliwymi elementami. W pierwszej kolejności musisz zatem trafić z łuku lub młotem w trzy kolczyki (2 w uszach, jeden na brodzie) oraz dwa rogi.

Po zranieniu przeciwnika tego na planszy zaczną pojawiać się mniejsi przeciwnicy. Eliminuj ich w pierwszej kolejności, cały czas uważając na ataki smoka oraz wypadające z boków wybuchające beczki i spadające z góry kawałki skał (możesz się przed nimi schować na przykład pod liściem z prawej). Kontynuuj zadawanie ciosów gadowi (po kolczykach i rogach musisz jeszcze trafić go w dwa rogi). Kiedy trafisz we wszystkie wrażliwe punkty smok padnie, a etap i gra zakończą się.
- Trine 2 - poradnik do gry
- Trine 2: Poradnik do gry
- Trine 2: Opis przejścia gry
- Trine 2: Początek Opowieści
- Trine 2: Zapomniana Dzicz (1)
- Trine 2: Zapomniana Dzicz (2)
- Trine 2: Dolina Błotowody
- Trine 2: Bagno Światłomchu
- Trine 2: Skamieniałe Drzewo
- Trine 2: Cieniste Komnaty
- Trine 2: Cichy Zagajnik
- Trine 2: Grzybojaskinie
- Trine 2: Grzybomrok
- Trine 2: Zamek Morskiego Głazu
- Trine 2: Upiorne Korytarze
- Trine 2: Twierdza Strażnika Lodu
- Trine 2: Ostatni Rozdział
- Trine 2: Opis przejścia gry
- Trine 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
aDoom Legionista
Nie trzeba wykupywać umiejętności 3 przedmiotów i więcej. Nie wiem czy to jest błąd gry czy nie, ale
wskakując magiem na dwie przywołane "skrzynki" można unieść tą położoną niżej i w efekcie dostać się wszędzie.
wolfen3741 Generał
aDoom -----> Trafne spostrzeżenie, Twój sposób sprawdza się bez zarzutów :)
zanonimizowany554977 Pretorianin
@aDoom
Dokładnie.
Zauważyłem tę prawidłowość dość wcześnie.
Jest to (moim zdaniem) poważny błąd tej skądinąd znakomitej gry.
W jedynce takich numerów nie można było robić.
Dodatkowo w jedynce można było magiem stworzyć trójkątną platformę, czego w dwójce nie ma.
Jednak tak czy siak, Trine 2 to bardzo dobra gra.
marcin1509 Legionista
skąd wziąć te kładki na końcu tego poziomu ?
Sebastian Guminiczak Legionista
Dziękuję. Bardzo mi państwo pomogliście.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
