The Matrix Path of Neo: Winter Training

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Winter Training

Czeka nas teraz wiele pojedynków. Między innymi z wirusem, który zaatakował program.

Na początku podchodzimy do stojak przed nami i podnosimy z niego miecz. Ruszamy w lewo i przechodzimy przez drzwi. Możemy użyć miecza by się przez nie przebić, możemy również się przez nie przeturlać (z naciśnięciem przycisku "unik"). Spotykamy tu wirusa - ma on postać ducha, który wyzywa nas na pojedynek.

1 - Winter Training - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Mijamy go i przechodzimy przez następne drzwi, a następnie przez drzwi po prawej - Winter Training - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Mijamy go i przechodzimy przez następne drzwi, a następnie przez drzwi po prawej. Duch rozwiera szczelinę w ziemi (obrazek 1). Musimy przebiec po ścianie, żeby ją ominąć. Biegniemy do końca korytarza, tam idziemy w prawo i cały czas prosto. Przebiegamy nad kolejną szczeliną i znowu biegniemy do końca korytarza, cały czas prosto, przebiegamy nad trzecią szczeliną i wbiegniemy w korytarz po lewej. Musimy pokonać jeszcze jedną przeszkodę.

Wchodzimy do pokoju pełnego adeptów Ogami'ego. Pokonujemy ich i wychodzimy jednymi z drzwi naprzeciwko. W pokoju po drugiej stronie korytarza znajdujemy jeszcze kilku adeptów. Pokonujemy ich, wychodzimy z powrotem na korytarz i idziemy w prawo. Przechodzimy przez kolejne drzwi - czas na pojedynek z samym Ogami. Nie jest to trudny pojedynek. Gdy go pokonujemy dostajemy zwój, w którym zawarta jest tajemnica ciosu "killing blow" (obrazek 2).

Wybiegamy z pokoju i kierujemy się w prawo. Biegniemy korytarzem i skręcamy w prawo. Korytarz zaczyna się palić. Zatrzymujemy się w rogu i pokonujemy trzech atakujących nas przeciwników. Po pokonaniu ich biegniemy dalej, ale musimy przebiec kawałek po ścianie, by ominąć palące się gruzy. Jesteśmy już prawie przy wyjściu, jednak czeka nas jeszcze pojedynek z kilkoma samurajami - wyskakują przez drzwi po obu stronach korytarza. Gdy się już z nimi rozprawimy wybiegamy z budynku.

Czeka nas jeszcze kilka serii walk w ogrodzie - Winter Training - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
 

Czeka nas jeszcze kilka serii walk w ogrodzie. Biegniemy przed siebie, przebiegamy przez mostek i atakujemy trzech samurajów.

System wygląda tak: walczymy z trzema samurajami, po zabiciu jednego przybiega dwóch adeptów, po zabiciu drugiego przybiega również dwóch adeptów, po zabiciu trzeciego już nikt więcej nie przybiega. Nie ma znaczenia, których samurajów zabijemy jako pierwszych.

Czas na kolejną serię. Po cut-scence czekamy, aż odnowi nam się odnowi pasek życia i biegniemy w stronę samurajów siedzących przy ognisku. System wygląda tak samo jak ostatnio. Po pokonaniu wszystkich wrogów czas na ostateczną potyczkę na tym poziomie.

Zostajemy zaatakowani przez trzech ninja. Wystarczy ich pokonać i to koniec.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-03-05
12:50

zanonimizowany440612 Junior

📄

ej daj opis reszty........................................................................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................bo chce do innych plansz opis
i niewiem co sie robi gdy sie ucieka do wyroczni z tym agentem:(((

Komentarz: zanonimizowany440612
2006-12-28
12:12

zanonimizowany339161 Legionista

👎

głupio jest że nie można zobaczyć całego poradnika bez abonamentu

Komentarz: zanonimizowany339161
2006-04-15
11:17

zanonimizowany241033 Legionista

😃

Dobry poradnik ale gdyby dać jakieś zakończenie ??

Komentarz: zanonimizowany241033
2006-01-11
15:42

karpiu_87 Senator

karpiu_87
👍

Poradnik dobry, screeny troszeczke słabo widoczne. Ogólnie dobra robota nie mam większych zastrzeżeń ;)

Komentarz: karpiu_87

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl