The Matrix Path of Neo: Winter Training
Aktualizacja:
Winter Training
Czeka nas teraz wiele pojedynków. Między innymi z wirusem, który zaatakował program.
Na początku podchodzimy do stojak przed nami i podnosimy z niego miecz. Ruszamy w lewo i przechodzimy przez drzwi. Możemy użyć miecza by się przez nie przebić, możemy również się przez nie przeturlać (z naciśnięciem przycisku "unik"). Spotykamy tu wirusa - ma on postać ducha, który wyzywa nas na pojedynek.
![]() | ![]() |
Mijamy go i przechodzimy przez następne drzwi, a następnie przez drzwi po prawej. Duch rozwiera szczelinę w ziemi (obrazek 1). Musimy przebiec po ścianie, żeby ją ominąć. Biegniemy do końca korytarza, tam idziemy w prawo i cały czas prosto. Przebiegamy nad kolejną szczeliną i znowu biegniemy do końca korytarza, cały czas prosto, przebiegamy nad trzecią szczeliną i wbiegniemy w korytarz po lewej. Musimy pokonać jeszcze jedną przeszkodę.
Wchodzimy do pokoju pełnego adeptów Ogami'ego. Pokonujemy ich i wychodzimy jednymi z drzwi naprzeciwko. W pokoju po drugiej stronie korytarza znajdujemy jeszcze kilku adeptów. Pokonujemy ich, wychodzimy z powrotem na korytarz i idziemy w prawo. Przechodzimy przez kolejne drzwi - czas na pojedynek z samym Ogami. Nie jest to trudny pojedynek. Gdy go pokonujemy dostajemy zwój, w którym zawarta jest tajemnica ciosu "killing blow" (obrazek 2).
Wybiegamy z pokoju i kierujemy się w prawo. Biegniemy korytarzem i skręcamy w prawo. Korytarz zaczyna się palić. Zatrzymujemy się w rogu i pokonujemy trzech atakujących nas przeciwników. Po pokonaniu ich biegniemy dalej, ale musimy przebiec kawałek po ścianie, by ominąć palące się gruzy. Jesteśmy już prawie przy wyjściu, jednak czeka nas jeszcze pojedynek z kilkoma samurajami - wyskakują przez drzwi po obu stronach korytarza. Gdy się już z nimi rozprawimy wybiegamy z budynku.
![]() |
Czeka nas jeszcze kilka serii walk w ogrodzie. Biegniemy przed siebie, przebiegamy przez mostek i atakujemy trzech samurajów.
System wygląda tak: walczymy z trzema samurajami, po zabiciu jednego przybiega dwóch adeptów, po zabiciu drugiego przybiega również dwóch adeptów, po zabiciu trzeciego już nikt więcej nie przybiega. Nie ma znaczenia, których samurajów zabijemy jako pierwszych.
Czas na kolejną serię. Po cut-scence czekamy, aż odnowi nam się odnowi pasek życia i biegniemy w stronę samurajów siedzących przy ognisku. System wygląda tak samo jak ostatnio. Po pokonaniu wszystkich wrogów czas na ostateczną potyczkę na tym poziomie.
Zostajemy zaatakowani przez trzech ninja. Wystarczy ich pokonać i to koniec.
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
- The Matrix Path of Neo: Solucja
- The Matrix Path of Neo: Ever Had a Dream, Neo?
- The Matrix Path of Neo: They're Coming for You, Neo
- The Matrix Path of Neo: He's Heading for the Street
- The Matrix Path of Neo: Kung Fu Training
- The Matrix Path of Neo: Sword Training
- The Matrix Path of Neo: Winter Training
- The Matrix Path of Neo: Aerial Training
- The Matrix Path of Neo: Weapon Training
- The Matrix Path of Neo: Dojo Training
- The Matrix Path of Neo: Deja Vu It's a trap
- The Matrix Path of Neo: Storming the Drain
- The Matrix Path of Neo: Lobby Shooting Spree
- The Matrix Path of Neo: Rooftop Assault Dodge This
- The Matrix Path of Neo: Helicopter Rescue
- The Matrix Path of Neo: Subway Showdown
- The Matrix Path of Neo: Stuck in the Loop
- The Matrix Path of Neo: The Chase I Need an Exit!
- The Matrix Path of Neo: He is the One
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Security Guard
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - Skull's Lament
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Healer
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Key
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Librarian
- The Matrix Path of Neo: The Captains' Meeting
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Niobe
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Ballard
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Roland
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Morpheus and Trinity
- The Matrix Path of Neo: Seraph's Apology
- The Matrix Path of Neo: The Burly Braw
- The Matrix Path of Neo: The Frenchman
- The Matrix Path of Neo: Distorted Dimensions
- The Matrix Path of Neo: Downside up
- The Matrix Path of Neo: The Witch
- The Matrix Path of Neo: Tuned Out
- The Matrix Path of Neo: Ministry of Smiths
- The Matrix Path of Neo: Taking the floor
- The Matrix Path of Neo: Mr. Anderson, Welcome Back
- The Matrix Path of Neo: Aerial Battle
- The Matrix Path of Neo: This is My World
- The Matrix Path of Neo: Solucja
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ej daj opis reszty........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................bo chce do innych plansz opis
i niewiem co sie robi gdy sie ucieka do wyroczni z tym agentem:(((
głupio jest że nie można zobaczyć całego poradnika bez abonamentu
Dobry poradnik ale gdyby dać jakieś zakończenie ??
Poradnik dobry, screeny troszeczke słabo widoczne. Ogólnie dobra robota nie mam większych zastrzeżeń ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



