The Matrix Path of Neo: Deja Vu It's a trap

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Deja Vu: "It's a trap"

1 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Już na samym początku zostajemy odcięci od reszty - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Już na samym początku zostajemy odcięci od reszty. Chowamy pistolet i ręcznie rozwalamy szczelinę po lewej (obrazek 1). W następnym pokoju również niszczymy ścianę i trafiamy do pokoju z dwoma gliniarzami. Pokonujemy ich. Wychodzimy przez drzwi naprzeciwko szczeliny i biegniemy w lewo, prosto na trzech gliniarzy - wykonujemy uniki by nas nie trafili. Zanim jednak tam dotrzemy pojawia się przed nami ściana. Rozwalamy szczelinę po prawej, wchodzimy do łazienki, następnie do pokoju i wychodzimy przez drzwi naprzeciwko. Biegniemy w lewo i pozbywamy się trzech policjantów, którzy tak niedawno zostali od nas odcięci (obrazek 2).

2 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Po sprawie przechodzimy przez podwójne drzwi i trafiamy do magazynu - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Po sprawie przechodzimy przez podwójne drzwi i trafiamy do magazynu. Pokonujemy trzech gliniarzy i szukamy szczeliny w ścianie (obrazek 1). Po drugiej stronie już na nas czekają ręcznie rozprawiamy się z tymi najbliżej, a następnie przylegamy do kanapy po prawej (obrazek 2). Wychylamy się górą i zabijamy przeciwników.

3 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Jeśli uciekną to wstajemy i strzelamy do butli z gazem stojącej za rogiem (obrazek 1) - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Jeśli uciekną to wstajemy i strzelamy do butli z gazem stojącej za rogiem (obrazek 1). Biegniemy w tamtą stronę. Dwóch gliniarzy przeżyło. Pozbywamy się ich i z większej odległości strzelamy do butli z gazem stojącej przy ścianie (obrazek 2). Przechodzimy przez dziurę, a następnie przez drzwi naprzeciwko niej.

4 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Likwidujemy dwóch policjantów wewnątrz pokoju - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Likwidujemy dwóch policjantów wewnątrz pokoju. Za chwilę wbiega trzeci. Jego też się pozbywamy i wbiegamy do łazienki. Przechodzimy przez ścianę naprzeciwko, trafiamy do drugiej łazienki i przechodzimy przez ścianę po prawej. Zabijamy mundurowego w trzeciej łazience. Przez drzwi wpada jeszcze jeden policjant. Likwidujemy go i wychodzimy przez drzwi którymi wszedł (obrazek 1).

Wychodzimy z pokoju przez szczelinę w ścianie naprzeciwko i biegniemy w prawo. Trafiamy na sporą grupę gliniarzy. Pokonujemy ich wszystkich i zbiegamy po schodach piętro w dół (obrazek 2). Przechodzimy przez przejście po lewej i przebiegamy przez podwójne drzwi.

5 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Likwidujemy dwóch funkcjonariuszy i wbiegamy do łazienki przez drzwi po prawej (obrazek 1) - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Likwidujemy dwóch funkcjonariuszy i wbiegamy do łazienki przez drzwi po prawej (obrazek 1). Tu likwidujemy dwóch następnych. Niszczymy ścianę prowadzącą do kolejnej łazienki (nieważne czy prawa czy lewa szczelina). I wbiegamy do pokoju z następnymi dwoma policjantami. Zabijamy ich i wybiegamy przez podwójne drzwi. Na korytarzu pozbawiamy życia kolejnych trzech gliniarzy. Przechodzimy przez szczelinę naprzeciwko drzwi. Z łazienki wbiegamy do pokoju i znowu - następni mundurowi.

Po pokonaniu tych dwóch wychodzimy z pokoju i biegniemy w prawo. Pojawia się ściana i nie mamy wyboru - skręcamy w prawo. Biegniemy do końca korytarza, w stronę zwykłego oddziału SWAT. Pozbywamy się ich, a na rozwidleniu na końcu korytarza biegniemy w lewo i przez przejście na klatkę schodową (obrazek 2).

6 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Wbiegamy po schodach do góry - ciągle walcząc z członkami oddziału SWAT - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Wbiegamy po schodach do góry - ciągle walcząc z członkami oddziału SWAT. Na górze pokonujemy ich przywódcę i biegniemy w stronę przedmiotu odnawiającego naszą koncentrację. Znajduje się tam też szczelina w ścianie (obrazek 1). Wchodzimy do pokoju i przechodzimy przez drzwi po prawej (obrazek 2).

7 - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Na korytarzu biegniemy w lewo - Deja Vu Its a trap - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Na korytarzu biegniemy w lewo. Znowu stawiamy czoła oddziałowi SWAT, jednak tym razem nie jesteśmy sami. Z pomocą przychodzi nam Apoc. Po pokonaniu wszystkich wrogów na korytarzu biegniemy do ostatnich drzwi po prawej (obrazek 2). Z tego pokoju zabieramy granatnik i wbiegamy za Apokiem w drzwi po prawej. Trafiamy do łazienki, w której już cały nasz zespół na nas czeka.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-03-05
12:50

zanonimizowany440612 Junior

📄

ej daj opis reszty........................................................................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................bo chce do innych plansz opis
i niewiem co sie robi gdy sie ucieka do wyroczni z tym agentem:(((

Komentarz: zanonimizowany440612
2006-12-28
12:12

zanonimizowany339161 Legionista

👎

głupio jest że nie można zobaczyć całego poradnika bez abonamentu

Komentarz: zanonimizowany339161
2006-04-15
11:17

zanonimizowany241033 Legionista

😃

Dobry poradnik ale gdyby dać jakieś zakończenie ??

Komentarz: zanonimizowany241033
2006-01-11
15:42

karpiu_87 Senator

karpiu_87
👍

Poradnik dobry, screeny troszeczke słabo widoczne. Ogólnie dobra robota nie mam większych zastrzeżeń ;)

Komentarz: karpiu_87

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl