The Matrix Path of Neo: The Frenchman

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

The Frenchman

1 - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Zaczynamy poziom stojąc naprzeciwko grupy podwładnych Merowinga - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Zaczynamy poziom stojąc naprzeciwko grupy podwładnych Merowinga. Oni mają zamiar ostrzelać nas, a my możemy efektownie, zgodnie ze zdarzeniami z filmu zatrzymać ich pociski, jednak oni tak się grzebią z ładowaniem, że lepiej jest wskoczyć na schody i zabrać ze ściany jakąś broń.

W pewnym momencie kilku przeciwników również weźmie broń, my możemy albo schować naszą i ich rozbroić, albo dalej walczyć jak walczyliśmy i rozbroić ich gdy nasza broń się zniszczy.

2 - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Po pokonaniu wszystkich wrogów oglądamy krótką cut-scenkę i widzimy na niej zamykające się drzwi - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Po pokonaniu wszystkich wrogów oglądamy krótką cut-scenkę i widzimy na niej zamykające się drzwi. W te drzwi musimy wbiec. Podążamy korytarzem, dochodzimy do małego salonu i wbiegamy w sekretne przejście za regałem po prawej stronie.

3 - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Lądujemy w lochach - The Frenchman - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Lądujemy w lochach. Biegniemy korytarzem na wprost w stronę czerwonego krzyża. W połowie tego korytarza jesteśmy atakowani przez dwóch popleczników Merowinga. Rozprawiamy się z nimi i biegniemy dalej. Na końcu korytarz się rozwidla. Biegniemy w prawo i tuż przed kratą znajdujemy teczkę (dostajemy materiał bonusowy "Storyboard sequence 2"). Po podniesieniu teczki odwracamy się i biegniemy w przeciwnym kierunku. Podbiegamy do metalowej kraty i otwieramy furtkę. W tym momencie zostajemy brutalnie (bo przez ścianę) wtrąceni do sali tortur. Czeka tu na nas trzech przeciwników, ale wystarczy pokonać jednego - z kolejnymi dwoma radzi sobie dziewczyna przywiązana do stołu. Wybiegamy za nią drzwiami, kierujemy się w lewo i trafiamy do okrągłego pomieszczenia z trzema drzwiami. Po przydługim monologu Merowinga przechodzimy przez zielone drzwi.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-03-05
12:50

zanonimizowany440612 Junior

📄

ej daj opis reszty........................................................................................................................................................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................bo chce do innych plansz opis
i niewiem co sie robi gdy sie ucieka do wyroczni z tym agentem:(((

Komentarz: zanonimizowany440612
2006-12-28
12:12

zanonimizowany339161 Legionista

👎

głupio jest że nie można zobaczyć całego poradnika bez abonamentu

Komentarz: zanonimizowany339161
2006-04-15
11:17

zanonimizowany241033 Legionista

😃

Dobry poradnik ale gdyby dać jakieś zakończenie ??

Komentarz: zanonimizowany241033
2006-01-11
15:42

karpiu_87 Senator

karpiu_87
👍

Poradnik dobry, screeny troszeczke słabo widoczne. Ogólnie dobra robota nie mam większych zastrzeżeń ;)

Komentarz: karpiu_87

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl