The Matrix Path of Neo: This is My World
Aktualizacja:
This is My World
To jest właśnie ostateczny pojedynek ze Smithami!
Cała walka polega na unikaniu ciosów olbrzyma i atakowaniu go w odpowiednim momencie.
Oto ciosy jakich potwór używa na poszczególnych poziomach trudności:
- Disciple - klaśnięcie, atak od dołu,
- Master - klaśnięcie, atak od dołu, zamachnięcie 1,
- The One - klaśnięcie, atak od dołu, zamachnięcie 1, zamachnięcie 2
Niezależnie od poziomu trudności, w momencie gdy SmithZilla przyjmie odpowiednią ilość obrażeń, zostajemy atakowani przez Smithów którzy spadają z olbrzymiej konstrukcji.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Ataki SmithZilli i knify jak sobie z nimi radzić:
- Klaśnięcie - unikamy tego ataku wzlatując do góry (obrazek 1),
- Atak od dołu - unikamy tego ataku ulatując w lewo lub prawo (kierunek jest dowolny - obrazek 2),
- Zamachnięcie 1 - unikamy tego ataku wzlatując do góry (obrazek 3),
- Zamachnięcie 2 - unikamy tego ataku ulatując w lewo lub prawo (kierunek jest dowolny - obrazek 4),
- Jako zasłony możemy użyć również szczątków pobliskich budynków - sposobu tego jednak nie polecam gdyż niektóre ataki omijają zabudowania i nas trafiają (obrazek 5),
- Gdy już trochę poturbujemy Megasmitha to po jego atakach zaczną w naszą stronę latać mali Smithowie. Jeśli jakiś nas złapie musimy jak najszybciej naciskać przycisk zwykłego ataku by się go pozbyć (obrazek 6),
- Po tym jak skutecznie unikniemy 2-3 ataki potwora zacznie się on wściekać podnosząc ręce do góry i głośno rycząc (obrazek 7). W tym momencie naciskamy i przytrzymujemy przycisk skoku by zaatakować przeciwnika. Musimy przeprowadzić wiele takich ataków by w końcu się go pozbyć.
Wszystkich ataków unikamy w skupieniu. Większość z nich jest symetryczna (z wyjątkiem klaśnięcia), co znaczy, że SmithZilla może zaatakować lewą lub prawą ręką. Po kilku naszych szarżach potwór straci lewą rękę. Przestanie atakować nas wtedy klaśnięciem, a resztę ataków będzie przeprowadzał tylko prawą ręką.
Jeśli jednak jakiś jego cios nas trafi może być tak, że zostaniemy odrzuceni na znaczną odległość i stąd będziemy prowadzili pojedynek.
![]() | ![]() |
Potwór rzuca w nas kilkoma kulami złomu. My nie ruszamy się z miejsca, tylko w momencie kiedy kule znajdą się w powietrzu ładujemy atak "Killing Blow" i gdy złom będzie już blisko nas, zwalniamy przyciski by go zniszczyć (obrazek 1).
Gdy zniszczymy kilka kul złomu, potwór zacznie się denerwować w znany nam już sposób. W tym momencie szarżujemy na niego (obrazek 2).
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
- The Matrix Path of Neo: Solucja
- The Matrix Path of Neo: Ever Had a Dream, Neo?
- The Matrix Path of Neo: They're Coming for You, Neo
- The Matrix Path of Neo: He's Heading for the Street
- The Matrix Path of Neo: Kung Fu Training
- The Matrix Path of Neo: Sword Training
- The Matrix Path of Neo: Winter Training
- The Matrix Path of Neo: Aerial Training
- The Matrix Path of Neo: Weapon Training
- The Matrix Path of Neo: Dojo Training
- The Matrix Path of Neo: Deja Vu It's a trap
- The Matrix Path of Neo: Storming the Drain
- The Matrix Path of Neo: Lobby Shooting Spree
- The Matrix Path of Neo: Rooftop Assault Dodge This
- The Matrix Path of Neo: Helicopter Rescue
- The Matrix Path of Neo: Subway Showdown
- The Matrix Path of Neo: Stuck in the Loop
- The Matrix Path of Neo: The Chase I Need an Exit!
- The Matrix Path of Neo: He is the One
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Security Guard
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - Skull's Lament
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Healer
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Key
- The Matrix Path of Neo: Red Pill Rescue - The Librarian
- The Matrix Path of Neo: The Captains' Meeting
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Niobe
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Ballard
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Captain Roland
- The Matrix Path of Neo: Captains Rescue - Morpheus and Trinity
- The Matrix Path of Neo: Seraph's Apology
- The Matrix Path of Neo: The Burly Braw
- The Matrix Path of Neo: The Frenchman
- The Matrix Path of Neo: Distorted Dimensions
- The Matrix Path of Neo: Downside up
- The Matrix Path of Neo: The Witch
- The Matrix Path of Neo: Tuned Out
- The Matrix Path of Neo: Ministry of Smiths
- The Matrix Path of Neo: Taking the floor
- The Matrix Path of Neo: Mr. Anderson, Welcome Back
- The Matrix Path of Neo: Aerial Battle
- The Matrix Path of Neo: This is My World
- The Matrix Path of Neo: Solucja
- The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ej daj opis reszty........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................bo chce do innych plansz opis
i niewiem co sie robi gdy sie ucieka do wyroczni z tym agentem:(((
głupio jest że nie można zobaczyć całego poradnika bez abonamentu
Dobry poradnik ale gdyby dać jakieś zakończenie ??
Poradnik dobry, screeny troszeczke słabo widoczne. Ogólnie dobra robota nie mam większych zastrzeżeń ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









