Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami | The Last Guardian
Aktualizacja:

Nie wykonuj żadnych skoków, tylko zacznij opuszczać się na ogonie Trico, który nie może ruszyć się z miejsca z uwagi na pojawienie się strażników z tarczami. Po tym jak się dostatecznie opuścisz przeskocz na sąsiednią półkę i rozpocznij eksplorację okolicy. Dotrzesz wkrótce do obszaru z wąskimi gzymsami. Skorzystaj z nich żeby nadal przemieszczać się w prawo.

Nieco dalej dotrzesz na większą półkę. Zacznij tu wykonywać proste skoki na kolejne półki znajdujące się w tej okolicy. Po znalezieniu się na ostatniej półce doskocz do pobliskiego gzymsu i następnie złap się wyżej położonej krawędzi. Wdrap się na wąską, długą skalną półkę. Po lewej stronie znajduje się kilka dużych otworów w ścianie. Skorzystaj z dowolnego z nich żeby przedostać się do wnętrza ruin.

Gdy tylko wskoczysz do nowej sali od razu znajdziesz się "na celowniku" dwóch nowych ożywionych zbroi. Dobrym pomysłem jest zaczekanie aż zbliżą się one nieco do chłopczyka. Dopiero wtedy je obiegnij i skieruj się w stronę małych schodów. Za takim działaniem przemawia to, że musisz sobie "zarezerwować" jak najwięcej czasu na pozbycie się przeciwników z tarczami.
Uwaga - Jeśli zostaniesz złapany to możesz się oczywiście oswobodzić w doskonale znany sposób. Pamiętaj też o tym, że jedna z ożywionych zbroi może korzystać z ataków magicznych.

Musisz tu skorzystać z opcji taranowania przeciwników. Jest ona aktywowana Kwadratem w momencie gdy chłopczyk biegnie. Podbiegnij od tyłu do jednego z wrogów i wykonaj tę akcję (jest to bardziej rzut do przodu) żeby wytrącić tarczę z jego rąk (pokazuje to powyższy obrazek).

Zaatakowany przeciwnik niestety nie spadnie w przepaść. Co więcej, jego tarcza nie ulegnie zniszczeniu. Musisz w rezultacie szybko powtórzyć ten manewr z drugim wrogiem z tarczą. To właśnie dlatego ważne było to żeby pozostawić dwie inne ożywione zbroje daleko za sobą, bo musisz mieć wystarczająco dużo czasu na wytrącenie obu tarcz.
Jeśli wszystko się powiedzie to Trico doskoczy w to miejsce i już bez Twojego udziału rozprawi się ze wszystkimi przeciwnikami (możesz wspiąć się w międzyczasie na Trico lub zeskoczyć na niższy poziom i unikać ożywionych zbroi do momentu zakończenia walk).

Po walce sprawdź czy Trico nie potrzebuje pomocy. W okolicy do odnalezienia jest też nowa beczka, którą dobrze byłoby przynieść towarzyszowi - jest ona w małej sali, do której możesz dotrzeć przechodząc pod uszkodzonymi prętami.
Po wszystkim wdrap się na grzbiet Trico. Przejdźcie razem przez długi korytarz. Możesz wydostać się z tego korytarza wskazując Trico dziurę w lewej ścianie. W następnej kolejności nakazuj bestii doskakiwanie do wyżej położonych półek. Dotrzecie w ten sposób do nowego obszaru z błękitnymi oparami, które zaczną skutecznie odwracać uwagę Trico.
0
- The Last Guardian - poradnik do gry
- The Last Guardian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Oswobodzenie Trico | The Last Guardian
- Odnalezienie lustra i wydostanie się ze startowej jaskini | The Last Guardian
- Przeprawa przez pierwsze ruiny z wykorzystaniem lustra | The Last Guardian
- Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z błękitnymi oparami i dalsza eksploracja ruin
- Podniesienie bramy przygniatającej ogon Trico | The Last Guardian
- Nauczenie Trico wykonywania poleceń | The Last Guardian
- Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z dzbanem z niebieską cieczą | The Last Guardian
- Przejście po ogromnym rusztowaniu | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z łańcuchem w sali z ożywionymi zbrojami | The Last Guardian
- Wspinaczka na wysokości | The Last Guardian
- Omijanie ożywionych zbroi w drodze do Trico | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i przejście przez ciemny tunel | The Last Guardian
- Wspinaczka po wieżach połączonych linami | The Last Guardian
- Oswobodzenie się po upadku i przyniesienie Trico beczki | The Last Guardian
- Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami | The Last Guardian
- Przejście korytarzami z błękitnymi oparami | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z wozem | The Last Guardian
- Zbadanie jaskini za wodospadem
- Odnalezienie Trico i unikanie drugiej bestii | The Last Guardian
- Przetoczenie klatki i wyjście z ruin wraz z Trico | The Last Guardian
- Przejście przez kopalnię
- Zniszczenie dwóch witraży i eksploracja drugiej wieży | The Last Guardian
- Pomoc Trico w walce z drugą bestią i ocalenie Trico przed śmiercią
- Dotarcie do sali z klatką i zniszczenie anteny | The Last Guardian
- Dotarcie do najwyższej wieży
- Odblokowanie dostępu do wieży i uaktywnienie lodowej windy | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny) | The Last Guardian
- Finałowa konfrontacja z wrogimi bestiami | The Last Guardian
- Opis przejścia
- The Last Guardian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
