Dotarcie do najwyższej wieży
Aktualizacja:

Przejdź na balkonik sąsiadujący z salą z klatką, przywołaj do siebie Trico, wdrap się na jego grzbiet i wydaj mu polecenie kontynuowania wspinaczki (zacznie on od dotarcia na półkę nad wyjściem z budynku). Sama wspinaczka jest liniowa i zaprowadzi ona bohaterów na zniszczony dach jednego z budynków ruin.
Wskaż Trico okoliczne zniszczone filary jako miejsca do wykonania kolejnych skoków. Zwierzęcy towarzysz zatrzyma się po dotarciu w pobliże dwóch wiszących witraży. Nie musisz na szczęście zaliczać dodatkowej wspinaczki żeby osobiście do nich dotrzeć. Zamiast tego wyjmij lustro, wyceluj w każdy z witraży i zaczekaj aż zostanie zniszczony przez pociski wystrzelone z ogona Trico.

Po tym jak Trico doskoczy do wnętrza wieży nakieruj go na okoliczny most. Zbliżycie się wkrótce do nowej wieży. Wskaż tu Trico lewy górny wysięgnik i po dotarciu na niego raz jeszcze skorzystaj z lustra żeby doprowadzić do zniszczenia wiszącego witraża.
Kontynuuj wspinaczkę na grzbiecie Trico aż dotrzecie na niewielką półkę, na której bestia będzie musiała sie zatrzymać. Zejdź z Trico i zainteresuj się małymi wystającymi elementami z powyższego obrazka. Musisz zacząć do nich doskakiwać chłopczykiem i zadbaj o to żeby były to bardzo precyzyjne skoki, bo łatwo można się tu pomylić i spaść w przepaść.

Przebiegnij po drewnianym balkoniku i wykonaj parę kolejnych skoków, a znajdziesz się po przeciwnej stronie wieży. Zbadaj jej wnętrze i pociągnij za znajdującą się tu dźwignię żeby podnieść kratę i odblokować przejście dla Trico.
Zanim wdrapiesz się na grzbiet Trico skorzystaj z lustra żeby zniszczyć bardziej oddalony i pokazany na powyższym obrazku witraż. Dopiero po wykonaniu tej czynności nakaż swojemu towarzyszowi wykonanie dalekiego skoku w stronę sąsiedniej wieży.

W wieży znajduje się kolejna dźwignia. Pociągnij za nią i po wyjściu z wieży wskaż Trico górne wystające elementy, do których może on zacząć doskakiwać. Po przedostaniu się na wyższy balkonik użyj lustra żeby "ostrzelać" dwa zaznaczone na powyższym obrazku balkoniki i przyczynić się dzięki temu do wyeliminowania przebywających na nich ożywionych zbroi. Dopiero po wykonaniu tej czynności Trico będzie mógł zaliczyć daleki skok w stronę nowej wieży.
Tak jak wcześniej rozpocznij od pociągnięcia za dźwignię i wskazania Trico miejsca do kontynuowania wspinaczki. Po drodze wymagane będzie rozprawienie się z ożywioną zbroją z bliżej położonego balkoniku (po raz kolejny skorzystaj z lustra).

Po tym jak Trico przedostanie się na wyższy poziom wieży zejdź z bestii i skieruj się do środka. Przejdź przez jeden z otworów dużej zamkniętej bramy i następnie zacznij ostrożnie przemieszczać się w górę po częściowo uszkodzonych zakręcanych schodach.
Na najwyższym poziomi wieży odnajdziesz dźwignię i pociągnięcie za nią doprowadzi do rozsunięcia się połowy mostu. Powróć na dół (możesz zeskoczyć bezpośrednio na Trico) i nakaż mu skorzystanie z mostu do przeskoczenia do kolejnej wieży.

Znajdziesz się już w niewielkiej odległości od ogromnej białej wieży, do której już wcześniej miałeś okazję dotrzeć (i pozostać tam tylko na chwilę). Trico nie będzie chciał od razu wykonać przelotu w jej stronę i w związku z tym przeskocz z jego grzbietu na małą półkę i zalicz kolejny przemarsz po zakręcanych schodach.
Na górze aktualnie okupowanej wieży jest dźwignia i użycie jej rozwinie drugą część mostu. Powróć do Trico i dopiero teraz wskaż mu białą wieżę jako cel podróży. Towarzysz dzięki rozwinięciu obu części mostu będzie mógł nabrać dużego rozpędu i zaliczyć pomyślnie przelot.
0
- The Last Guardian - poradnik do gry
- The Last Guardian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Oswobodzenie Trico | The Last Guardian
- Odnalezienie lustra i wydostanie się ze startowej jaskini | The Last Guardian
- Przeprawa przez pierwsze ruiny z wykorzystaniem lustra | The Last Guardian
- Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z błękitnymi oparami i dalsza eksploracja ruin
- Podniesienie bramy przygniatającej ogon Trico | The Last Guardian
- Nauczenie Trico wykonywania poleceń | The Last Guardian
- Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z dzbanem z niebieską cieczą | The Last Guardian
- Przejście po ogromnym rusztowaniu | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z łańcuchem w sali z ożywionymi zbrojami | The Last Guardian
- Wspinaczka na wysokości | The Last Guardian
- Omijanie ożywionych zbroi w drodze do Trico | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i przejście przez ciemny tunel | The Last Guardian
- Wspinaczka po wieżach połączonych linami | The Last Guardian
- Oswobodzenie się po upadku i przyniesienie Trico beczki | The Last Guardian
- Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami | The Last Guardian
- Przejście korytarzami z błękitnymi oparami | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z wozem | The Last Guardian
- Zbadanie jaskini za wodospadem
- Odnalezienie Trico i unikanie drugiej bestii | The Last Guardian
- Przetoczenie klatki i wyjście z ruin wraz z Trico | The Last Guardian
- Przejście przez kopalnię
- Zniszczenie dwóch witraży i eksploracja drugiej wieży | The Last Guardian
- Pomoc Trico w walce z drugą bestią i ocalenie Trico przed śmiercią
- Dotarcie do sali z klatką i zniszczenie anteny | The Last Guardian
- Dotarcie do najwyższej wieży
- Odblokowanie dostępu do wieży i uaktywnienie lodowej windy | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny) | The Last Guardian
- Finałowa konfrontacja z wrogimi bestiami | The Last Guardian
- Opis przejścia
- The Last Guardian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
