Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami | The Last Guardian
Aktualizacja:

Rozpoczynasz przy suficie rozległej sali i na jej głównym poziomie zauważysz dwóch obrotowych strażników. Nie zaprzątaj sobie nimi już teraz głowy, tylko na początek skup się na bezpiecznym dotarciu na dół. Rozpocznij przemarsz po poziomych belkach przy suficie. Nie możesz w ten sposób przejść na drugi koniec sali, tylko po drodze musisz rozglądać się za niżej biegnącymi belkami. Po znalezieniu się nad taką belką opuszczaj się i zeskakuj.

Docelowo musisz dotrzeć na dach okrągłej konstrukcji. Podejdź do jej krawędzi i kilka razy się jeszcze opuść. Możesz już ostrożnie zbliżyć się do dwóch strażników. Każdy z nich powoli się obraca i w celu uniknięcia wykrycia nie możesz znaleźć się w aktualnie oświetlanym przez nich obszarze. Jeśli mimo wszystko dojdzie do takiej konfrontacji to pobiegnij na przeciwległy koniec sali i w razie potrzeby bądź gotowy do szybkiego masowego wciskania przycisków na padzie żeby się oswobodzić.
Uwaga - Gra tworzy punkt kontrolny w momencie dotarcia na parter sali. Jeśli nie chcesz "męczyć się" z pościgiem to możesz go załadować i spróbować ponownie.

Musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku uchwytu. Podbiegnij do niego tuż po tym jak jeden ze strażników przestanie oświetlać to miejsce, dzięki czemu zapewnisz sobie maksymalną ilość czasu na wejście w interakcję w uchwytem. Zacznij go ciągnąć, dzięki czemu brama będzie się stopniowo podnosiła. Jeśli dobrze zgrałeś tę akcję w czasie to Trico zdąży przecisnąć się do wnętrza tej sali zanim chłopczyk zostanie oświetlony przez prawego strażnika. Podobnie jak w poprzednich walkach wycofaj się lub wdrap na grzbiet Trico i pozwól mu rozprawić się z ożywionymi zbrojami.

Uspokój zwierzęcego towarzysza, udaj się na przeciwległy koniec sali i wydaj Trico polecenie zbliżenia się do górnego balkoniku (tego, przy którym pali się pochodnia). Wykonaj skok w stronę tej skalnej półki i następnie skorzystaj z prawej drabiny. Zaprowadzi Cię ona do otworu. Przejdź przez tunel żeby z powrotem znaleźć się na zewnątrz ogromnego budynku.

Zbliż się do krawędzi usytuowanej bliżej górnej części ekranu i zacznij ostrożnie przemieszczać się przy ścianie. Chłopczyk mniej w połowie swojej przeprawy będzie musiał opuścić i zeskoczyć do niższej krawędzi. Kontynuuj podróż w prawo i zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanego na obrazku nowego otworu w ścianie. Skorzystanie z tunelu pozwoli ci dotrzeć do drugiej sali z aż sześcioma obrotowymi strażnikami.

Podobnie jak wcześniej Twoim pierwszym priorytetem będzie bezpieczne przedostanie się na główny poziom sali. Zeskocz na niżej położone poziome belki, przejdź po nich i po złapaniu się jednej z nich zacznij przemieszczać się w pozycji wiszącej w prawo. Wdrap się na belkę gdy będzie to możliwe i wyrusz dalej. Szukaj tu okazji do zeskakiwania na niższe belki i ostatecznie do zeskoczenia na sam dół.
Ostrożnie zbliż się do obrotowych strażników. Obiegnij od lewej strony tego zaznaczonego na powyższym obrazku i gdy tylko przestanie on oświetlać nowy uchwyt wejdź z nim w interakcję. Także i tym razem powinieneś zdążyć z podniesieniem bramy i wpuszczeniem Trico zanim główny bohater zostanie zauważony. Schowaj się i pozwól Trico pokonać ożywione zbroje.

Po uspokojeniu Trico i ewentualnym usunięciu nowych włóczni wbitych w jego ciało wydaj mu polecenie dotarcia na przeciwległy koniec drugiej sali i zbliżenia się do otworu w jej lewym górnym narożniku. Wykonaj skok w to miejsce. Przejdź do kolejnego obszaru, zejdź na dół i odszukaj dźwignię, która doprowadzi do podniesienia ostatniej bramy i umożliwi Trico dołączenie do sterowanego chłopczyka.

Zauważ, że Trico nie będzie chciał przejść po moście przebiegającym nad ogromną przepaścią. Musisz tak jak wcześniej pozbyć się witrażu, który negatywnie oddziaływuje na bestię. To bardzo proste - wystarczy podejść do tego obiektu i zacząć go przepychać, dzięki czemu spadnie w przepaść. Możesz już przywołać Trico, wdrapać się na niego i polecić mu rozpoczęcie doskakiwania do wyżej położonych półek. Dotrzecie w ten sposób wspólnymi siłami do dużego otworu otoczonego lianami i następnie do sali, w której będzie do rozwiązania nieco bardziej złożona zagadka.
0
- The Last Guardian - poradnik do gry
- The Last Guardian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Oswobodzenie Trico | The Last Guardian
- Odnalezienie lustra i wydostanie się ze startowej jaskini | The Last Guardian
- Przeprawa przez pierwsze ruiny z wykorzystaniem lustra | The Last Guardian
- Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z błękitnymi oparami i dalsza eksploracja ruin
- Podniesienie bramy przygniatającej ogon Trico | The Last Guardian
- Nauczenie Trico wykonywania poleceń | The Last Guardian
- Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z dzbanem z niebieską cieczą | The Last Guardian
- Przejście po ogromnym rusztowaniu | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z łańcuchem w sali z ożywionymi zbrojami | The Last Guardian
- Wspinaczka na wysokości | The Last Guardian
- Omijanie ożywionych zbroi w drodze do Trico | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i przejście przez ciemny tunel | The Last Guardian
- Wspinaczka po wieżach połączonych linami | The Last Guardian
- Oswobodzenie się po upadku i przyniesienie Trico beczki | The Last Guardian
- Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami | The Last Guardian
- Przejście korytarzami z błękitnymi oparami | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z wozem | The Last Guardian
- Zbadanie jaskini za wodospadem
- Odnalezienie Trico i unikanie drugiej bestii | The Last Guardian
- Przetoczenie klatki i wyjście z ruin wraz z Trico | The Last Guardian
- Przejście przez kopalnię
- Zniszczenie dwóch witraży i eksploracja drugiej wieży | The Last Guardian
- Pomoc Trico w walce z drugą bestią i ocalenie Trico przed śmiercią
- Dotarcie do sali z klatką i zniszczenie anteny | The Last Guardian
- Dotarcie do najwyższej wieży
- Odblokowanie dostępu do wieży i uaktywnienie lodowej windy | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny) | The Last Guardian
- Finałowa konfrontacja z wrogimi bestiami | The Last Guardian
- Opis przejścia
- The Last Guardian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
