Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką | The Last Guardian
Aktualizacja:

Tak samo jak na początku gry wciskaj wszystkie przyciski na padzie żeby doprowadzić do wybudzenia się chłopczyka. Gra poinformuje Cię o utracie lustra i dodatkowo wymagane będzie obudzenie Trico.
Wdrap się na Trico, przemieść się w okolice jego ogonu i zacznij się po nim ostrożnie opuszczać. Pozwoli ci to dotrzeć do pokazanego na obrazku niższego balkoniku, w stronę którego należy wykonać skok.

Odszukaj mały tunel po lewej stronie i przejdź nim (po drodze otrzymasz ostrzeżenie o zauważonych strażnikach w zbrojach). Tunel zaprowadzi Cię na malutki balkonik z drabiną. Użyj jej żeby dotrzeć do dźwigni. Pociągnięcie za tę dźwignię doprowadzi do podniesienia kraty i odblokowania przejścia do sąsiedniego korytarza. Zeskocz z platformy z dźwignią i udaj się w to nowe miejsce.

Niedługo po wkroczeniu do nowej sali zbroje zostaną ożywione i podejmą próbę złapania chłopczyka. Jeśli tak się stanie to wciskaj wszystkie przyciski na padzie żeby się oswobodzić. Nie próbuj natomiast w żaden sposób walczyć ze zbrojami, bo główny bohater jest bezbronny.
Uwaga - W sytuacji gdy zostaniesz złapany musisz oswobodzić się zanim ożywiona zbroja dotrze z chłopczykiem do znajdujących się w okolicy niebieskich drzwi, bo w przeciwnym wypadku automatycznie przegrasz. Będzie to też dotyczyło wszystkich kolejnych spotkań z tego typu potworami w dalszej części gry.

Nie idź dalej, tylko zawróć i powróć do miejsca, w którym przebywa Trico. Potwór przebudzi się i zaatakuje zbroje. Trico odniesie w tej walce zwycięstwo, ale po jej zakończeniu będzie pobudzony. Musisz uspokoić Trico. Wskocz na niego i wciskaj Kółko żeby zacząć głaskać potwora. Trico powróci po chwili do swojego normalnego stanu.

Ponownie wejdź do sali, w której znajdowały się ożywione zbroje. Przejdź do sąsiedniego korytarza i przywołaj do siebie Trico. Potworowi nie uda się przecisnąć przez mały otwór, ale możesz mimo wszystko wykorzystać tę sytuację na swoją korzyść. Podejdź do głowy Trico wepchniętej w otwór, wdrap się na nią i następnie doskocz do górnej półki.

Wykonaj obrót o 180 stopni i zainteresuj się pokazanymi na obrazku drewnianymi poziomymi belkami, które znajdują się nad niedostępnym dla Trico korytarzem. Doskocz do pierwszej z nich i rozpocznij przemarsz po nich. Zaprowadzą Cię ona do łańcucha, którego musisz się złapać i po którym musisz zacząć się wspinać. Czynność ta pozwoli dotrzeć chłopczykowi do nowych ruin na powierzchni. Podejdź tu do krawędzi (będziesz stał tuż obok górnej części klatki) i zawołaj Trico. Bestia powinna zauważyć chłopczyka i we własnym zakresie przedostać się w to miejsce.
0
- The Last Guardian - poradnik do gry
- The Last Guardian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Oswobodzenie Trico | The Last Guardian
- Odnalezienie lustra i wydostanie się ze startowej jaskini | The Last Guardian
- Przeprawa przez pierwsze ruiny z wykorzystaniem lustra | The Last Guardian
- Pokonanie ożywionych zbroi i wydostanie się z sali z klatką | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z błękitnymi oparami i dalsza eksploracja ruin
- Podniesienie bramy przygniatającej ogon Trico | The Last Guardian
- Nauczenie Trico wykonywania poleceń | The Last Guardian
- Przejście przez dwie sale z obracającymi się strażnikami | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z dzbanem z niebieską cieczą | The Last Guardian
- Przejście po ogromnym rusztowaniu | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z łańcuchem w sali z ożywionymi zbrojami | The Last Guardian
- Wspinaczka na wysokości | The Last Guardian
- Omijanie ożywionych zbroi w drodze do Trico | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i przejście przez ciemny tunel | The Last Guardian
- Wspinaczka po wieżach połączonych linami | The Last Guardian
- Oswobodzenie się po upadku i przyniesienie Trico beczki | The Last Guardian
- Wyeliminowanie dwóch ożywionych zbroi z tarczami | The Last Guardian
- Przejście korytarzami z błękitnymi oparami | The Last Guardian
- Nakarmienie Trico i wydostanie się z sali z dużą kopułą | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki z wozem | The Last Guardian
- Zbadanie jaskini za wodospadem
- Odnalezienie Trico i unikanie drugiej bestii | The Last Guardian
- Przetoczenie klatki i wyjście z ruin wraz z Trico | The Last Guardian
- Przejście przez kopalnię
- Zniszczenie dwóch witraży i eksploracja drugiej wieży | The Last Guardian
- Pomoc Trico w walce z drugą bestią i ocalenie Trico przed śmiercią
- Dotarcie do sali z klatką i zniszczenie anteny | The Last Guardian
- Dotarcie do najwyższej wieży
- Odblokowanie dostępu do wieży i uaktywnienie lodowej windy | The Last Guardian
- Rozwiązanie zagadki ze sferą (mistrz doliny) | The Last Guardian
- Finałowa konfrontacja z wrogimi bestiami | The Last Guardian
- Opis przejścia
- The Last Guardian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
