TES 3 TRibunal: Wprowadzenie Zaklinanie
Aktualizacja:
Zaklinanie (uaktualnione)
Zaklinanie polega na nadawaniu przedmiotom magicznych właściwości. Najprostszym przykładem takiego przedmiotu jest zwój z zaklęciem. Jest to tylko jednokrotne zaklęcia, więc też najprościej go stworzyć - przeciwieństwem są przedmioty rzucające na ciebie czar na stałe - np. podwyższenie współczynnika lub ochronę przed czymś. W tym rozdziale, krok po kroku, opiszę sposób zaklinania przedmiotów.
Jest to wersja druga dokumentu, uaktualniona o potwory, broń i pancerz z dodatku Tribunal (Trójca).
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
