TES 3 TRibunal: Rozdzial 3 - Sluzba w Swiatyni Solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział III - Służba w Świątyni

Rozdział ten opisuje pierwszą część kampanii głównej, która jest konieczna do wykonania, by ukończyć dodatek. Można przed nią wykonać zadania związane z szukaniem Mrocznego Bractwa i kampanią dla Tieniusa Delitiana (patrz dwa poprzednie rozdziały). Aby ją rozpocząć, udaj się do Wielkiej Świątyni i porozmawiaj z Fedrisem Hlerem stojącym w [2].

ARMIA GOBLINÓW

(wersja skrócona: musisz tutaj zabić wodzów goblińskich w [29] i [31], a także dwóch nauczycieli w [43], wszyscy znajdują się w Kanałach Zachodnich ).

Idź do Ręki Bogów i popytaj o lokalizację siedziby goblinów. Zejdź do Kanałów Bazaru i przejdź do Kanałów Zachodnich . Tam, przedzierając się przez przeciwników, dostań się do drzwi prowadzących na Pobojowisko. Pokonaj Goblińskiego Żołnierza w [10], potem Goblińskiego Oficera w [11]. W [12] zabijesz kolejnego Goblińskiego Żołnierza. Przeszukaj leżące tu Zwłoki , jest tutaj Bojowy Topór Porażeń . W [13] leżą kolejne dwie pary Zwłok . Idąc dalej dojdziesz do wysokiej jaskini. Pokonaj wpierw Goblińskiego Żołnierza i Goblińskiego Oficera w [14], a potem kolejnego w [15]. Są tu dwa wyjścia, ale tym na górze będziesz wracał. Skorzystaj z prawego i wejdź do Bramy.

Tutaj pokonaj jednego Goblina w [16] i dwóch w [17]. W [17] pod ścianą leżą Zwłoki , jest tu też skrzynia z eliksirami. Stąd można wyjść do Ruin Posiadłości lub Ruin Zbrojowni - idź do tych drugich. W [18] pokonaj grupkę złożoną z dwóch Goblińskich Treserów i jednego Durzoga Bojowego. W [19] są trzy skały z Rudą Adamantu . Idź dalej, w [20] pokonaj dwa Gobliny i Durzoga. Jeśli potrafisz lewitować, to wznieś się do [21], tam zabijesz Goblina i Durzoga. Przeszukaj tam skrzynie, kociołek (znajdziesz cenne składniki i ciekawe przedmioty), możesz zabrać Stalową Kosę Ognia . Zejdź i idź dalej do [22], pokonaj Goblina i wejdź drzwiami do Łez Amun-Shae.

Zaczniesz jak zwykle od walki. W [23], [24] i [25] jest po jednym Goblińskim Żołnierzu, dodatkowo w [25] jest jeszcze jeden Goblin. Możesz wskoczyć i przeszukać Zwłoki w [26], leży obok nich Adamantowy Topór i 100 złota. Przed drzwiami w [27] stoi Gobliński Oficer, za drzwiami w [28] - Goblin. Teraz przygotuj się na pierwszą walkę, bowiem w [29] spotkasz jednego z dwóch goblińskich wodzów - Wodza Kuroga. Nie jest on strasznie trudnym wrogiem, przyda się tu miecz Królewska Przysięga do blokowania potężnego przeciwnika. Zabij go i idź dalej korytarzem, po drodze zabij Goblina w [30], a potem Durzoga Bojowego i Wodza Durloka w [31]. Z ciała tego ostatniego zabierz Klucz Durloka , by otworzyć nim skrzynię obok - jest tam m.in. magiczna Goblińska Tarcza i złoto.

Wodzowie zabici, czas zająć się nauczycielami. Idź do drzwi prowadzących do Ruin Posiadłości. Wyjdź z części kanałowej do jaskini. Po drodze zabijesz różnego rodzaju Gobliny w następujących miejscach: [34], po dwóch w [33], [35] i [37]. Dodatkowo w [32] będzie Durzog Bojowy i Gobliński Treser, a w [36] - Gobliński Żołnierz. Na samej górze w [38] leżą Zwłoki , obok nich są skrzynki i beczki. W niszy w [39] (jest to balkon, pod którym wiszą czerwone lampy) jest księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 19 (podnosi o 1 Zaklinanie).

Z tego placu są wyjścia do Sali Teran i Sali Teran: Wschód. Idź do tej drugiej, pokonaj w [40] Goblińskiego Żołnierza i Goblina. W [41] są skrzynki do przeszukania, w [42] natomiast zabijesz Durzoga Bojowego i Goblińskiego Trenera. W [43] w pokoju jest dwóch nauczycieli, których musisz unieszkodliwić: Armion (walczy Ebonowym Długim Mieczem , ma na sobie stalową zbroję) i Yarnir (walczy Ebonowym Toporem Wojennym , posiada orkową zbroję). Walka nie będzie trudna, staraj się tylko nie walczyć z dwoma przeciwnikami na raz. Gdy ich zabijesz, wracaj do Ruin Posiadłości.

Możesz albo od razu wracać do wyjścia, albo przeszukać dwie niezbadane lokacje w tej części. W drugim przypadku wejdź do Sali Teran. W [44] pokonaj Durzoga Bojowego i Goblińskiego Trenera, w [45] Goblińskiego Oficera. Jest tu skrzyneczka odźwiernego, a w niej Klucz Odźwiernego . W [46] jest kolejny treser, zabij go i przeszukaj skrzynie i worki w [47], w [48] leży Kościana Tarcza i Adamantowa Włócznia . Tutaj jest zapadnia (iluzoryczna podłoga), na dole są w sali w [49] przeciwnicy: Goblin i Gobliński Oficer. W rogu leżą Zwłoki Zaginionego Żeglarza , obok niego jest skrzynka z bronią.

Wróć na górę (okrężną drogą przez Salę Teran: Wschód i Ruiny Posiadłości, jeśli nie masz niczego, co pozwala ci lewitować) i skorzystaj z drzwi prowadzących do Starego Korytarza. Pokonaj dwa Gobliny w [50], potem kolejnego w [51] i ostatniego w [53], wraz z Durzogiem Bojowym. Na górze w [52] są skrzynki, skrzynia i skrzyneczka do przeszukania, obok skrzyń leży Rubin . Wyjdziesz drzwiami do Pobojowiska. Stąd wróć się do Wielkiej Świątyni .

W nagrodę od Fedrisa Hlera dostaniesz 15000 złota. Trud się opłacił, a ty możesz wykonać następne zadanie.

KAPLICA UMARŁYCH

Fedris Hler wyśle cię do drugiego zarządcy Świątyni - Gavasa Drina w [7]. Twoje zadanie polegać będzie na przeprowadzeniu kleryka Urvela Dulni (stoi tuż obok, w [8]) do zbezczeszczonej kaplicy. Zabierz go ze sobą i podążaj do Podziemi Świątyni, lecz tuż przed zejściem na dół zostaw go. Zejdź do Kanałów Świątynnych i oczyść drogę z przeciwników, którzy mogą zagrozić życiu słabego kleryka - są oni w [1], [2] i [3]. Wróć się i idź z nim na wschód, znów zostaw go przed drzwiami, zanim wejdziesz do wschodniej części kanałów świątynnych. Najpierw pozabijaj przeciwników (tych w [17], [18], [19], [20] i [21]). Zaprowadź kleryka do miejsca, gdzie się dostałeś i wejdź do Świątynnych Ogrodów w lokacji Stara Świątynia .

Tutaj - zaraz po wejściu - zostaw kleryka na miejscu i pokonaj Szkieletów Czempionów w [19] i [20], a także Szkielet-Wojownika w [21]. Teraz wróć się do Urvela Dulni i idź z nim dokładnie na wprost, do drzwi prowadzących do Świątynnej Kaplicy. Znów po wejściu zostaw go - wpierw pokonaj pięciu niebezpiecznych Liczy (jeden w [10], po dwóch w [9] i [8]). Uważaj na wysysających siłę Truposzy, przyzywanych przez Licze. Po pokonaniu wszystkich zaprowadź kleryka do kaplicy w [9]. Gdy ją pobłogosławi, wracaj z nim do Wielkiej Świątyni i pogadaj z Gavasem Drinem . Dostaniesz Błogosławioną Włócznię , zostaniesz też skierowany do Fedrisa Hlera .

PIERŚCIEŃ WĘDRÓWKI BARILZARA

Fedris Hler da ci to zadanie, skieruje cię także po więcej informacji do Gavasa Drina . W sumie nie dowiesz się niczego nowego - przygotuj niezbędne rzeczy i wejdź do Kanałów Świątynnych . Skieruj kroki na północny zachód, do Starej Krypty - kamienie w [26], które wcześniej blokowały drogę, zniknęły. W krypcie jest bardzo dużo Liczów - trójka w [27], po jednym w [28], [29] i [30] i [31]. W [26] leżą dwie pary Zwłok do przeszukania. W [31] jest sam Licz Barilzar. Uważaj, bo rzuca czary oślepiające - najlepiej wpierw pozbyć się jego pomocnika Licza, który stoi obok niego, a potem zająć się Barilzarem. Rzuca zaklęcia oślepiające, ale niewiele to robi - wystarczy przyprzeć go do muru i walić na oślep - po kilku ciosach powinien paść.

Zabierz mu Pierścień Wędrówki Barilzara , możesz też wziąć Daedryczny Claymore . W jego siedzibie w [31] są dwie skrzyneczki, jedna ze złotem, druga z Diamentami . Wracaj do Wielkiej Świątyni , poinformuj Gavasa Drina lub Fedrisa Hlera o znalezisku, a zostaniesz skierowany do Almalexii - stoi ona w [15] (wokół niej, od [16] do [20], stoją jej osobiści strażnicy - Dłonie). Gdy dasz jej pierścień, dostaniesz moc Blask Almalexii, której możesz używać raz dziennie. Przywraca ona 25 punktów z każdego współczynnika.

Na razie Almalexia , Fedris Hler i Gavas Drin nie mają nic nowego do powiedzenia. Co dalej więc? Zapraszam do następnego rozdziału.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl